Czy ktos moze przerabiał UAZa na sprężyne i dobrał jakąś sprężynę występującą w przyrodzie od innego samochodu ?
Wiem ze można nakręcić na zamówienie sprężyny, ale na razie z racji wykańczania domu mam ograniczony budzet ...

Piotrek
Moderator: Student
ile waży ten twój potfoor i jakie dłuie byś chciałpiotrek_uaz pisze:Mam do Was następujące pytanie:
Czy ktos moze przerabiał UAZa na sprężyne i dobrał jakąś sprężynę występującą w przyrodzie od innego samochodu ?
Wiem ze można nakręcić na zamówienie sprężyny, ale na razie z racji wykańczania domu mam ograniczony budzet ...
Piotrek
Na razie to pewnie ze dwie tony, +ja 130 kg, Kuba (pilot) ze 120 kg ... za duzolbl78 pisze:ile waży ten twój potfoor i jakie dłuie byś chciałpiotrek_uaz pisze:Mam do Was następujące pytanie:
Czy ktos moze przerabiał UAZa na sprężyne i dobrał jakąś sprężynę występującą w przyrodzie od innego samochodu ?
Wiem ze można nakręcić na zamówienie sprężyny, ale na razie z racji wykańczania domu mam ograniczony budzet ...
Piotrek![]()
gdzie będą gniazda?
jeśli tak to szukaj wśród autek o podobnej masie np Patrol (springi nie najdroższe a i dobór amorów będziesz miał załatwiony) oryginalne tylne są długie i mają bardzo przyjemny zakres pracypiotrek_uaz pisze: Na razie to pewnie ze dwie tony, +ja 130 kg, Kuba (pilot) ze 120 kg ... za duzo![]()
przód bym inaczej zrobił bo się w parchu nie krzyżujeMarek pisze:To optymalnie byłoby już pójść tą ścieżką dalej stosując patrolowskie elementy zawieszenia (prowadzenie mostów + amorki), wtedy ma się optymalnie zestrojona całość.
pzdr.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości