Ogórek i 300D

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Ogórek i 300D

Post autor: kacperekk » pn sty 31, 2005 12:01 pm

Witam Panowie i Panie :)

Krótkie pytanie żeby nie zaczynać next tematu o silnikach, czy w UAZie 452 też występuje problem z miską olejową wlącą o most? Bo tam jest jednak troszkę silnik cofnięty, ale wydaje się że oś też :( Wszystkie tematy o silnikach były tylko poruszane odnośnie szmaciaków, a nie Ogórków. Ja mogę kupić dobry silnik 300D z osprzętem, skrzynią i papierem za 1300zł, czy to dobra cena? I jeszcze jedna rzecz - Jak wygląda masa zestawu silnik oryginał UAZ+skrzynia rozdzielczoredukcyjna, a 300D + skrzynia MB + reduktor "jakis". Czy w związku z innym rozkładem masy to będzie troszkęinaczej jechało niż 469? Bo może masa Ogórka o 200kg większa od 469 to skompensuje?

Dzięki z góry za rady.
Pozdrawiam :)
Kacper
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn sty 31, 2005 12:40 pm

widziałem już takiego ogóra z 300 meśka i chłopak sobie chwalił ale baba jego wolała osobówe i sprzedał :cry:
Gazy 69

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn sty 31, 2005 1:03 pm

Bo to zła kobieta była... :-?

A tak wogóle to moja też woli jakieś nowe seryjne wynalazki, ale Ogórka nie oddam :)
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn sty 31, 2005 2:49 pm

Posiadam ogórasa z 220D i zmotany do uazowej skrzyni. Powiem wepchać tam 300D to nie lada wyzwanie chyba że pchac skrzynie do tyłu i red. Powiem ze miejsca jest tak mało że aby go wtaszczyć to trza go z osprzetu ogolić . Np. nie ma miejsca na pompe od wpom kier.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sty 31, 2005 3:19 pm

a co do wagi to ci ze 200 kilo dojdzie....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn sty 31, 2005 6:03 pm

Może być i 200kg wiecej byleby jakoś sobie radził :) A Artur, chodzi o to że ten zestaw tam się nie mieści ogólnie, czy że jest problem go włożyć? Bo ja chcę całość operacji przeprowadzać na zdjętej budzie, wszystko ze sobązgrać a na koniec nasadzić na to budę :) Tylko przeraża mnie np ten wielgachny filtr powietrza, on na bank się tam nie zmieści do komory silnika w Ogórze, tu sięrobi jakiśinny patent? np. prowadzi rurkę na zewnątrz i tam filtr czy jak? :)
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » pn sty 31, 2005 10:53 pm

a czym ty sie przejmujesz ?? jak nie taki filtr to inny...........
albo wogole :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt lut 01, 2005 10:21 am

kacperekk pisze:Może być i 200kg wiecej byleby jakoś sobie radził :) A Artur, chodzi o to że ten zestaw tam się nie mieści ogólnie, czy że jest problem go włożyć? Bo ja chcę całość operacji przeprowadzać na zdjętej budzie, wszystko ze sobązgrać a na koniec nasadzić na to budę :) Tylko przeraża mnie np ten wielgachny filtr powietrza, on na bank się tam nie zmieści do komory silnika w Ogórze, tu sięrobi jakiśinny patent? np. prowadzi rurkę na zewnątrz i tam filtr czy jak? :)
Ja pakowałem go na kompletnym ogórasie i mało miejsca żebygo tam wciągnąć a wciąga sie go od spodu i to jeszcze pionowo bo trza sie między mostem minąć . A co do filtra oleju to mam zrobionana pace klape i łatwy mam dosttep jaby trza było pogrzebać w razie co a wrazie jak byś chciał przenieśc filtr w inne miejsce to mam patent na to który mozna zobaczyć na mojej stronie. A jak bedziesz motał na ramie gołej to pchaj go tak do tyłu co byo miche nie wadził a cięgna do skrzyni se przedłużysz.

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » wt lut 01, 2005 1:10 pm

Dzięki wielkie za rady, tylko jeszcze jedno pytanie czy lepeij zostawiać skrzynie oryginał czy pchać od razu w zestawie oryginalną MB, dorobienie reduktora to raczej chyba nie problem, chodzi mi o praktykę: z którą będzie lepeij jeździł i czy mocno trzeba mosty zmieniać do skrzyni MB?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr lut 02, 2005 7:50 am

z tego co pamiętam to ten mój znajomek wkłądał też silnik na gołej rami a potem bude wstawił, a filtr powietrza to miał na dachu. Skrzynie biegów miał od uaza ale mnie się wydeje ze lepiej jest od meśka. Ja w swoim gazie mam meśka skrzynie. Do meśkowej skrzyni to Artur mam patęt jak doppiąc uazowy reduktor. Powodzenia przy motaniu :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 02, 2005 8:38 am

No dobra :) To teraz wpadłem na coś takiego: w Ogórku jest dużo miejsca i zamiasta przesunąć silnik do tyłu tylko o tyle żeby nie walił miską o olejową to mozna przesunąc jeszcze o kilknaście(dziesiąt) cm dalej :) No i teraz rodzą się jak zwyklepytania:
- czy poprawi to rozkład masy autka i jego właściwości terenowe?
- o ile cm minimalnie należy całośc przesunąc do tyłu żeby to miało sens?
- no i prewnie trzeba będzie tylni wał skrócić, a przedni przedłużyć, czy taki krótki wał nie będzie robił problemów jak będe chiał zliftować Ogórasa przez wstawienie mu np 5-7cm klocków pomiędzy mosty, a resory?

Pozdrawiam Wszystkich cierpliwych ;)
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr lut 02, 2005 9:13 am

kacperekk pisze:No dobra :) To teraz wpadłem na coś takiego: w Ogórku jest dużo miejsca i zamiasta przesunąć silnik do tyłu tylko o tyle żeby nie walił miską o olejową to mozna przesunąc jeszcze o kilknaście(dziesiąt) cm dalej :) No i teraz rodzą się jak zwyklepytania:
- czy poprawi to rozkład masy autka i jego właściwości terenowe?
- o ile cm minimalnie należy całośc przesunąc do tyłu żeby to miało sens?
- no i prewnie trzeba będzie tylni wał skrócić, a przedni przedłużyć, czy taki krótki wał nie będzie robił problemów jak będe chiał zliftować Ogórasa przez wstawienie mu np 5-7cm klocków pomiędzy mosty, a resory?

Pozdrawiam Wszystkich cierpliwych ;)
Jeżeli klocki pod resory to trza drążki reakcyjne bo będziesz resory nawijał na mosty a po za tym to zły pomysł na lift bo kąty wałów nie wyrabiają .

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 02, 2005 9:16 am

No to powiedzmy że na razie lift odpada, to nie priorytet, ale przy przesunięciu skrzyń do tyłu wał jest krótszy i przy niemodyfikowanym zawieszeniu też może mieć złe kąty przy pracy?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość