jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pt kwie 02, 2010 9:27 am
bolek4x4 pisze:dzieki za rady ale wykopalem ksiazke od uaz ,,obsluga techniczna'' i tam mam wszystko opisane i jest to bardzo proste, tak sie wydaje, opisane jest od a do z , a mechanika mam wiec popatrzy swoim okiem ale pora sie juz uczyc samemu.
Wszystko się zgadza tam jest to dokładnie opisane i wydaje się proste, ale aby to zrobić dobrze to trzeba trochę praktyki, dlatego podałem proste i szybkie rozwiązanie.
Jednak jak Kolega chce sam się uczyć to pochwalam zapał i życzę udanej nauki oraz cierpliwości jak przyjdzie robić to kilka razy aby było dobrze.
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt kwie 02, 2010 4:41 pm
na papierze jest zawsze proste jak przychodzi robic to jest juz mniej wesolo. Uaz ma dzielone mosty i tu jest najwieszy problem z pasowaniem i rozbieraniem x razy calego badziewia. Do tego trzeba pamietac o uszczelkach ktore tez maja rozna grubosc, osadzeniu lozysk stozkowych w pochwach itd itd - jak ktos juz wczesniej napisal: ciezko to wytłumaczyć za pomocą klawiatury i internetu
Lepiej znajdz kolesia co sie na zukach praktyki dorobil i te mosty skladal bo czasem nawet zwykly mechanik z tymi mostami sobie rady nie da a co dopiero nowicjusz

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pt kwie 02, 2010 9:05 pm
Bart03 pisze:tos juz wczesniej napisal: ciezko to wytłumaczyć za pomocą klawiatury i internetu
Lepiej znajdz kolesia co sie na zukach praktyki dorobil i te mosty skladal bo czasem nawet zwykly mechanik z tymi mostami sobie rady nie da a co dopiero nowicjusz

Dobrze piszesz,bo teraz zwykły mechanik potrafi tylko cały most przełożyc i trzeba go jeszcze pilnować zeby nie założył czegoś odwrotnie.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » ndz kwie 04, 2010 5:01 pm
Witam wszystkich na forum. Mam pytanko dotyczace przedniego mostu od uaza? , czy w normalnej jeździe po czarnym przy wyższych prędkościach most hałasuje i czy jeżeli całkowicie odłączymy półosie takowy hałas zniknie? wiem może to pytanko wyda się lakoniczne ale motam właśnie takowy most i nurtuje mnie właśnie kilka kwesti i pytań w tym temacie? pozdrawiam Tabson.
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » ndz kwie 04, 2010 9:38 pm
Tabson pisze:Witam wszystkich na forum. Mam pytanko dotyczace przedniego mostu od uaza? , czy w normalnej jeździe po czarnym przy wyższych prędkościach most hałasuje i czy jeżeli całkowicie odłączymy półosie takowy hałas zniknie? wiem może to pytanko wyda się lakoniczne ale motam właśnie takowy most i nurtuje mnie właśnie kilka kwesti i pytań w tym temacie? pozdrawiam Tabson.
Sprawny most chodzi cicho

oczywiście jak na uaza i nic tu nie ma do rzeczy odłączanie półosi.
Jeżeli Ci hałasuje most to ma niesprawność.
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn kwie 05, 2010 12:47 am
cowboy_3151 pisze:Tabson pisze:Witam wszystkich na forum. Mam pytanko dotyczace przedniego mostu od uaza? , czy w normalnej jeździe po czarnym przy wyższych prędkościach most hałasuje i czy jeżeli całkowicie odłączymy półosie takowy hałas zniknie? wiem może to pytanko wyda się lakoniczne ale motam właśnie takowy most i nurtuje mnie właśnie kilka kwesti i pytań w tym temacie? pozdrawiam Tabson.
Sprawny most chodzi cicho

oczywiście jak na uaza i nic tu nie ma do rzeczy odłączanie półosi.
Jeżeli Ci hałasuje most to ma niesprawność.
A cha

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » pn kwie 05, 2010 11:41 pm
cowboy_3151 pisze:Tabson pisze:Witam wszystkich na forum. Mam pytanko dotyczace przedniego mostu od uaza? , czy w normalnej jeździe po czarnym przy wyższych prędkościach most hałasuje i czy jeżeli całkowicie odłączymy półosie takowy hałas zniknie? wiem może to pytanko wyda się lakoniczne ale motam właśnie takowy most i nurtuje mnie właśnie kilka kwesti i pytań w tym temacie? pozdrawiam Tabson.
Sprawny most chodzi cicho

oczywiście jak na uaza i nic tu nie ma do rzeczy odłączanie półosi.
Jeżeli Ci hałasuje most to ma niesprawność.
ok. kwestia sprawdzenia organoleptycznego, ponieważ przy moście będącym na wierzchu to nie za bardzo da się zweryfikowac jego przydatność w późniejszej eksploatacji, można jedynie skontrolować luzy i czy półosie nie są poukręcane. Ale jeszce mam pytanko dotyczace uszczelnienia mostu ,gdyż chciałem go rozebrać i wymienić wszystkie uszczelki a sęk tkwi w tym gdzie najlepiej w rozsadnej cenie zamówić taki zestaw?
-
Wałek
-

- Posty: 857
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wałek » wt kwie 06, 2010 7:17 am
na alledrogo

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość