







Moderator: Student
Sprawdzić zawór przelewowy w pompie. Może podszedł jakiś paproch i nie trzyma ciśnienia. Jeszcze jest taka możliwość, że jak robiłeś hamulce to autko dłuższy czas stało i jak pompa jest osłabiona to musi trochę potrwać aż zassie. Te kilka sekund to może być dla niej za krótki czas.EDEK:):):):) pisze:Tak jak w temacie przedwczoraj po odpaleniu auta w garażu nie zgasła kontrolka ciśnienia i zegar nie pokazał ciśnienia .Po wykręceniu czujnika i zakręceniu rozrusznikiem nie trysnął olej z otworu , czujniki sprawdzono elektrycznie i są sprawne kable też ok, po odpaleniu na kilka sekund też nie trysnął olej z otworu więc micha w dół i sprawdzenie smoka i smok ok, pompa w doł i też ok co może być![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jest za długi, stąd ten efekt. W sklepach bagnet do Żuka diesla praktycznie nie do zdobycia. Musisz odmierzyć według oryginału, skrócić i zrobić znaki min.-max. lub szukać na szrotach lub allegro.EDEK:):):):) pisze: bo zostawiliśmy oryginał bagnet a micha z andori wolnossącej![]()
![]()
Za malo zle za duzo też niedobrzeEDEK:):):):) pisze:Więc będę lał olej na max i będzie ok![]()
-chyba co nie
![]()
![]()
![]()
Bo są chyba trzy a potrzepujesz średni najdroższy , bier ten długi i śmigaj do sklepuEDEK:):):):) pisze:Mam ten drugi ze starej andorii tylko że stara miala bagnet od strony kola zamachowego i wyciągany pionowo ( prawie ) a ta ma od czoła ciągnięty
Cholera wieEDEK:):):):) pisze:A ten trzeci to od jakiego modelu żeby sprzedawca wiedział o co mi chodzi bo u mnie w pobliżu brak takich sklepów i zawsze dzwonię do warki na ul.Grójecką do sklepu![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość