vandall1 pisze:To niestety racja jest

Ciężki,stary klamot/jak niektórzy z nas

/
BB-Ty o ile dobrze widziałem jesteś nienajgorszym kierowcą i czas sie chyba rozwinać

Silnik MB w połączeniu ze skrzynią też z MB to chyba dużo cięższy nie jest od oryginału
Ja jadę się bawić w teren, za stary już jestem na ściganie. Wolę spotkać się z ludźmi niż z nimi walczyć

Nie mniej jest miło jak coś się wyjedzie

Jedyną zmianą, jaką planuję w Uazie to może zawieszenie na sprężynach. Silnika już nie będę zmieniał. Jechałem z Jarkiem jego 2.3 benzyna z MB i bardzo przyzwoicie to jechało. Jak kupiłem Uaza to już miał silnik 2.4D i dla mnie on był za słaby. Wstawiłem 3.0D i na tym pozostanę.
Uazowy, oryginalny silnik jest zbyt awaryjny, choć do amatorskiego jeżdżenia wystarczy. Nie patrzę w jego stronę. Jak już to każda inna benzyna ale nie oryginał. Nawet silnik S21 też jest za słaby i tego bym też nie wkładał. Najeździłem się 469 i 452 jak szła budowa jądrówki w mojej okolicy to jakąś pojmę mam. Faktem jest to, że dziś paliwo jest lepsze niż wtedy. Jeździłem jeszcze na E78 a "żółta" była tylko dla dyrektorskich aut.
I tak każdy włoży co będzie chciał lub co się trafi. Wymagania mamy różne co do wykorzystania samochodu jak i jego mocy.
