WITAM i od razu pytam.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

sowniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 1:27 pm

WITAM i od razu pytam.

Post autor: sowniak » czw wrz 02, 2010 9:23 pm

Witam serdecznie forumowiczów,
Jestem nowy i świeży bo mam dopiero UAZA 469 od 1 miesiąca i powoli go poznaję i dopracowywuję.
Im dalej w las tym więcej drzew ale do rzeczy,

pyt 1, Mam nową linkę prędkościomierza i nie mogę znależć krócca w rejonie skrzyni, mostu a moze wału. szukałem fizycznie i w schematach i niestety nie mogę znależc. Pomóżcie jeśli można.

pyt 2: Zapłon - Nie pali 4 cylinder - wymieniłem świecę, sprawdziłem przewód, pobawiłem sie z kątem wypzredzenia zapłonu, sprawdziłem luz w aparacie i dalej pyrka. Jak sprawdzić czy mam prawidłową kolejnośc zapłonów na poszczególne cylindry, a moze to problem silnika i rozrzadu. Prosze doradzcie co po koleji w tej materii.

pyt 3, Ponoć plucie olejem między silnikiem a skrzynia to norma w UaziE I nie ma co szukac dziury w całym. Prawda czy fałsz.

A tak pozatym mocno auto wkręca. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: Adampio » czw wrz 02, 2010 11:34 pm

pkt.2. kolejność zapłonów 1-2-4-3

pkt.3. Rozumiem ze cieknie olej silnikowy na koło zamachowe? To częsta przypadlość bo tam nie ma miejsca na simmering i jest sznur łojowy. Ale występują w przyrodzie są UAZ-u, w których w tamtym miejscu olej nie cieknie.

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: Takayuki » pt wrz 03, 2010 6:46 am

1. Miejsce na linkę zaznaczone strzałką.

Obrazek

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: Didymos » pt wrz 03, 2010 12:03 pm

Jeszcze co do pkt. 2 - zwróć uwagę, że palec rozdzielacza kręci się w lewą stronę.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
anabol
Posty: 315
Rejestracja: wt mar 09, 2010 3:24 pm
Lokalizacja: Białobrzegi WBR
Kontaktowanie:

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: anabol » pt wrz 03, 2010 1:30 pm

Sprawdź też jakie masz ciśnienie w cylindrach.... możesz mieć też podparte zawory na tym 4 cylindrze. Jeśli cieknie Ci olej z uszczelniacza wału to musisz ocenić czy bardzo leci czy tylko trochę. Cena sznura grafitowego od MB 25zł a roboty od hu hu....
Po prostu Seba

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: maruda » pt wrz 03, 2010 2:02 pm

gdybyś miał nieprawidłową kolejność zapłonu ( pomylone kable wysokiego napiecia) to by niedziałały dwa cylindy

sprawdź /wyreguluj luzy zaworowe

jesli będą dobre to następnie ciśnienie sprężania

sowniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt kwie 23, 2010 1:27 pm

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: sowniak » pn wrz 06, 2010 12:39 pm

Wielkie Dzięki.

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: WITAM i od razu pytam.

Post autor: Marcin_75 » śr wrz 08, 2010 7:23 pm

Ze sznurem można się ratować wymieniając jedynie dolne pół. Półśrodek, ale trochę może pomóc...
Pozdrawiam!
Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości