Andoria a turbina

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Andoria a turbina

Post autor: Misiek Cypr » sob lis 13, 2010 8:22 pm

A.F. pisze:Stopień sprężania to stosunek objętości przestrzeni nad tłokiem przy końcu suwu ssania do objętości tej przestrzeni na końcu suwu sprężania.
Zależy wyłącznie od konstrukcji silnika.
Dlatego np. w 4C90 i 4CT90 jest taki sam.
Nawet silnik krańcowo zużyty ma stopień sprężania taki sam jak nowiutki.
Ciśnienie sprężania to zupełnie inna para butów.
Przepraszam :)21
Tu sie troche mylisz, w samochodzie sie zgodze, ale taki dwusuwowy diesel wodzikowy, ulega wypaleniu zarowno tloka, jak i glowicy, wiec niweluje sie roznice stopnia sprezania przez podkladki pod trzon tlokowy, badz tuleje, badz glowice. Stosuje sie rozne grubosci tych podkladek.

Nie mowiac o eksperymentalnym silniku Saaba, ze zmiennym stopniem sprezania :)21 Byly takie patenty.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: Andoria a turbina

Post autor: zippo68 » sob lis 13, 2010 9:55 pm

siwy2934 pisze:Przepraszam że się wtrącę, ale w andorii z lublina nie trzeba przerabiać miski olejowe???
Przerabiać nie trzeba. Zakłada się z Żuka diesla :)21 :)21
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość