Podrasowanie silnika UAZ-a :)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » ndz mar 06, 2005 3:54 pm

borman pisze: mój na trzecim biegu po równym wykręca 6000 obrotów (na jałowym nie wiem - grozi wybuchem)
a czy sama zmiana aparatu zaplonowego w silniku orginale tez da jakies pozytywne zmiany? narazie niestety nie moge liczyc nawet na splanowanie glowicy orginalnej ani na wymiane na glowice wolgowska a ciutke wiecej mocy zawsze sie przyda :)
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » ndz mar 06, 2005 6:14 pm

wszystko zalezy od tego w jakim stanie sam silnik jest i poszczegolne uklady (zasilanie paliwem i zaplon). Sprawny aparat zaplonowy i brak przebicia na kablach na pewno nie zaszkodza :D
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » ndz mar 06, 2005 8:08 pm

podstawa to rozebrać , wyważyć i po ludzku poskladać . w międzyczasie wymiana głowicy, kolektorów , gażnika , aparatu , wydechu , filtra powietrza , do tego szifowanie i polerowanie. przyrost mocy (jak się uda )zauważalny . ........masz możliwości i sam potrafisz to zrobić (bo umiesz i lubisz) to do roboty - jeżeli nie to szkoda sobie głowy zawracać (spore koszty a efekt niegwarantowany )..............sama wymiana aparatu nie zaszkodzi ale i niewiele pomoże .

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » ndz mar 06, 2005 9:20 pm

hm... wiec nie ma co sie zabierac od duupy strony...w takim razie nic lepiej nie bede motal tylko jak przyjdzie czas odrazu zrobie wszystko za jednym zamachem ... glowice i osprzet, wywazania, pasowanie itd...
thx za odpowiedz.
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pn mar 07, 2005 12:07 am

Dokladnie ze swojego doswiadczenia wiem ze lepiej gow.a nie ruszac bo smierdzi.. jezdzic a jak juz cos wybuchnie to wtedy kombinowac.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn mar 07, 2005 8:33 pm

Dragunov pisze:Dokladnie ze swojego doswiadczenia wiem ze lepiej gow.a nie ruszac bo smierdzi.. jezdzic a jak juz cos wybuchnie to wtedy kombinowac.
:)2 Przejśc na niemiecka technikę i de se nie zawracać.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości