Położenie zacisku

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Położenie zacisku

Post autor: EDEK:):):):) » czw kwie 15, 2010 7:48 pm

Faktycznie zamieniłem zaciski L/P :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: zobaczyny jak będzie hamowalo po odpowoetrzeniu :-? :-? :-?
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Położenie zacisku

Post autor: carinus » czw kwie 15, 2010 9:04 pm

cmegorz pisze:załuzmy ze by była dobra to mozliwe ze jest za mała?

Jak za mała,to nie jest dobra bo za mała.Gdyby była sprawna to hamowanie jakieś na pewno będzie,co prawda po wciśnięciu w podłogę ale coś powinno hamować.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Re: Położenie zacisku

Post autor: vena81 » pt kwie 16, 2010 9:14 am

Może ja się tak spytam czy kolega serwo sprawdzał ??? :)21 Może nie podłączone lub uszkodzone?? A z wielkością pompy wydaje mi się że jest odwrotnie. Nie musi być ogromna. We wszystkich autach, w których miałem tarcze były mikrusie pompki i wszystko działało. Duża pompa to według mnie ma znaczenie przy bębnach - chodzi o wydajność.
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Położenie zacisku

Post autor: EDEK:):):):) » sob kwie 17, 2010 7:55 am

Po zamianie zacisków pełny sukces :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 dzięki za podpowiedzi i sugestie opcja " szukaj " bardzo pomogła również :D :D .Dokładne odpowietrzenie bardzo ważne i co istotne na odpalonym silniku ( serwo w akcji ).Po wciśnięciu pedału hebli nie szło brechą przekręcić koła oczywiście po zabezpoeczeniu szpilek a wcześniej szło to zrobić.Próby drogowej jeszcze nie było gdyż wynikł problem o wiele poważniejszy ale to już nowy temat założę :( :( :( :cry:
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

Awatar użytkownika
luk94
 
 
Posty: 200
Rejestracja: śr paź 14, 2009 3:35 pm
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Położenie zacisku

Post autor: luk94 » sob lis 05, 2011 10:03 pm

Edek masz jakąś dokumentację z tej walki? Sam zastanawiam się na tarczówkami;) Mam założone serwo od m123 i pompę od żuka.
Uaz 469b, 2,1 TD 1980r.== przebudowa na 2,8D w trakcie.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Położenie zacisku

Post autor: Balu-Balu » ndz lis 06, 2011 3:41 pm

Foty Ci wystarczą ?? :)21

Ale już teraz wiadomo, że serwo ok. a pompa do wymiany. :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość