cmegorz pisze:załuzmy ze by była dobra to mozliwe ze jest za mała?
Jak za mała,to nie jest dobra bo za mała.Gdyby była sprawna to hamowanie jakieś na pewno będzie,co prawda po wciśnięciu w podłogę ale coś powinno hamować.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Może ja się tak spytam czy kolega serwo sprawdzał ? Może nie podłączone lub uszkodzone?? A z wielkością pompy wydaje mi się że jest odwrotnie. Nie musi być ogromna. We wszystkich autach, w których miałem tarcze były mikrusie pompki i wszystko działało. Duża pompa to według mnie ma znaczenie przy bębnach - chodzi o wydajność.
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69
Po zamianie zacisków pełny sukces dzięki za podpowiedzi i sugestie opcja " szukaj " bardzo pomogła również .Dokładne odpowietrzenie bardzo ważne i co istotne na odpalonym silniku ( serwo w akcji ).Po wciśnięciu pedału hebli nie szło brechą przekręcić koła oczywiście po zabezpoeczeniu szpilek a wcześniej szło to zrobić.Próby drogowej jeszcze nie było gdyż wynikł problem o wiele poważniejszy ale to już nowy temat założę