Brak przejścia, brak mocy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » wt kwie 10, 2012 5:07 pm

Witam mam taki problem silnik miał już 3 różne (aczkolwiek nie do końca pewne gaźniki) i na każdym ten sam problem silnik nie najlepiej wkręca się na obroty tzn. w pewnym momencie ma taki przestój jakby mu brakowało paliwa(paliwo ciągle pół okienka, pompka startu również działa) im szybciej wcisnąć pedał gazu tym bardziej się przydusza po czym zaczyna się wkręcać, gdy się jedzie wogóle nie ma mocy wzniesienia nie widać ale czuć w UAZie :(
Jako że już wyczerpałem limit gaźników jakie miałem do wymiany mam do Was pytanie czy to może być coś innego niż gaźnik, może coś z tym podciśnieniowym przyśpieszeniem zapłonu albo jeszcze co innego ?
Co do tego wkręcanie dodam jeszcze że silnik wchodzi na obroty do pewnego momentu gdzieś ze jedna trzecia gazu potem jest ten przestój który chwile trwa i dalej się wkręca.
Myślę że to wina gaźnika ale wole się upewnić :wink:
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: carinus » wt kwie 10, 2012 6:37 pm

Sprawdzałeś jaki kolor mają świece?Tez myslę że wina może leżeć po stronie zapłonu lub coś przeszkadza w dopływie mieszanki do cylindrów.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
chester 469
 
 
Posty: 120
Rejestracja: wt lut 23, 2010 9:15 pm
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: chester 469 » śr kwie 11, 2012 8:04 am

zapłon ustaw
ZJ 97r 5.2 V8 b+gaz sek. lift 2.5" BFG AT 31"
Uaz 469 b+g lift Simex 33"

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Adampio » śr kwie 11, 2012 10:24 am

chester 469 pisze:zapłon ustaw
a ja dodam do znudzenia "i sprawdz regulator podcisnieniowy" :)21

Awatar użytkownika
chester 469
 
 
Posty: 120
Rejestracja: wt lut 23, 2010 9:15 pm
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: chester 469 » śr kwie 11, 2012 12:50 pm

Adampio pisze:
chester 469 pisze:zapłon ustaw
a ja dodam do znudzenia "i sprawdz regulator podcisnieniowy" :)21
jo :)2 :)21
ZJ 97r 5.2 V8 b+gaz sek. lift 2.5" BFG AT 31"
Uaz 469 b+g lift Simex 33"

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » śr kwie 11, 2012 9:12 pm

chester 469 pisze:zapłon ustaw
Ustawiony, no nic muszę poszukać jakiegoś pewnego gaźnika bo od tego trzeba zacząć :)2
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
chester 469
 
 
Posty: 120
Rejestracja: wt lut 23, 2010 9:15 pm
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: chester 469 » czw kwie 12, 2012 7:56 am

Paweł93 pisze:
chester 469 pisze:zapłon ustaw
Ustawiony, no nic muszę poszukać jakiegoś pewnego gaźnika bo od tego trzeba zacząć :)2
pewny jesteś? na słuch ustawiałeś czy na lampę? wpadnij do mnie to pożyczę swój zapasowy gaźnik jak coś :)
ZJ 97r 5.2 V8 b+gaz sek. lift 2.5" BFG AT 31"
Uaz 469 b+g lift Simex 33"

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Adampio » czw kwie 12, 2012 4:12 pm

Paweł93 pisze:Ustawiony
A regulator podciśnieniowy sprawdzony? Jak zassiesz powietrze rurką to jak długo trzyma?

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » czw kwie 12, 2012 11:57 pm

Dziś udało mi sie go uruchomić na gazie bo wcześniej i na gazie mi nie chciał chodzić strzelał, prychał, gaz nie dochodził do gaźnika i inne cyrki :) narazie na gazie w miarę chodzi więc to chyba wina gaźnika że na benzynie tak kulawo chodził.
Mam jeszcze jedno pytanie czy tak powinno być że gaz ciągle jest podawany z reduktora/parownika do gaźnika przy włączonym zapłonie ale przy wyłączonym silniku, bo u mnie ciągle gaz leci do gaźnika nie ważne czy zapalony czy zgaszony ? :)
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Didymos » pt kwie 13, 2012 9:13 am

Przy zgaszonym silniku nie powinien podawać gazu.
Obejrzyj zaworek pod membraną II stopnia, może gumka się wygniotła albo wypadła.
Chyba, że masz parownik "elektronik" i skopane jest podłączenie albo centralka.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: carinus » ndz kwie 15, 2012 8:07 pm

Napisz jaki tym reduktora posiadasz i czym sterujesz zmianą rodzaju paliwa.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: bobbik » pn kwie 16, 2012 12:38 pm

a może na benzynie nie wyłacza gazu i stąd problem

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » pn kwie 16, 2012 7:35 pm

carinus pisze:Napisz jaki tym reduktora posiadasz i czym sterujesz zmianą rodzaju paliwa.
Hmmm za bardzo się na tym nie znam ale reduktor jest firmy LOVATO a steruje przełącznikiem w kabinie gaz, '0', benzyna, mam nadzieję że napisałem to co chciałeś abym napisał :)21 Bo na instalacjach LPG jak już mówiłem to zbytnio się nie znam :wink:
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Didymos » pn kwie 16, 2012 8:29 pm

Z opisu to może być i elektronik, i podciśnieniowiec :)21
Daj lepiej jakieś foty.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: carinus » pn kwie 16, 2012 9:23 pm

Sprawdz może czy na tym parowniku masz taką cewkę z elektrozaworkiem,czy też idzie tam węzyk z kolektora ssacego.Najbardziej prawdopodobne będzie to że jest bezpośrednie podłączone zasilanie pod wszystkie cewki elektrozaworów bez układu zabezpieczenia,który załączy cewki dopiero po pojawieniu się impulsu z układu zapłonu.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » pn kwie 16, 2012 9:26 pm

Akurat teraz UAZ stoi na dworze to jakieś foty albo coś to dopiero jutro, ale pamiętam że z reduktora idzie jakiś wężyk do kolektora ssącego.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
stodwa
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pn sie 24, 2009 10:29 pm
Lokalizacja: Świdnica / Rzeczka

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: stodwa » wt kwie 17, 2012 3:59 pm

ja miałem podobny problem. okazało się że węzyk łączący parownik z kolektorem był od spodu przetarty i zasysał "lewe"powietrze w związku z tym brak mocy

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: Paweł93 » czw maja 03, 2012 9:43 pm

Wymieniłem reduktor na dobry tyle tylko że nie podciśnieniowy i mam pytanie gdzie podłączyć plus do elektrozaworka przy reduktorze aby był otwarty czyli był tam prąd tylko wtedy gdy silnik się obraca, gdzieś tam pod cewkę pewnie, czy są jeszcze jakieś inne miejsca ? :D
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Brak przejścia, brak mocy

Post autor: carinus » pt maja 04, 2012 6:51 pm

Moze kup zwykly sterownik z przełącznikiem do silników gaźnikowych lub z wtryskiem,to bez znaczenia.Dopiero przewód z tego sterownika podpinasz pod cewke reduktora.Inaczej podpieta cewka jak tylko podasz napięcie lub zgaśnie silnik gaz bedzie stale podawany i bedzie zalewac silnik.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość