Serwo UAZ

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Serwo UAZ

Post autor: KleryK » śr cze 29, 2005 8:04 pm

Posiadam teraz serwo z ¿uka ale jeszcze nie zdj±³em starej pompy zukowskiej choc wczoraj kupilem now± 2 stopniow± uazow±. Nie wiem czy to wspomaganie od zuka bedzie pasowalo do mojej nowej pompy czy lepiej kupic UAZowe wspomaganie tylko ile zaplacic za nie ?
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

servo uaz

Post autor: Bartmann » śr cze 29, 2005 8:20 pm

Nowe - około 300 pln brutto.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr cze 29, 2005 10:06 pm

nie pasuje do zuka bo pompa uaz ma duzo szerszy rozstaw srub mocujacych niz zuk.
trzeba przerobic mocowanie
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » śr cze 29, 2005 10:47 pm

tak wlasnie myslalem ze zukowska ma wezsze sruby

No to kupujem :D
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw cze 30, 2005 6:34 am

po co kupowac uazowe serwo skoro mozna w prosty sposob zrobic przejsciowke z pompy uazowej na serwo zuka
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw cze 30, 2005 7:33 am

A w ogóle dlaczego zmieniasz pompę na orginał? Żukowska bez problemu daje radę.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw cze 30, 2005 10:30 am

Didymos pisze:A w ogóle dlaczego zmieniasz pompê na orgina³? ¯ukowska bez problemu daje radê.
Docelowo planuje by moj UAZ byl w 100% orginalny i byl zrobiony na LWP i zebym takiego katowal :)


A taka przejsciowke jak dorobic ????

Ja teraz bylem w kaliningradzie to nawet sobie boczne orginalne kierunkowskazy kupilem :) bo mialem zukowskie wczesniej :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pt lip 01, 2005 1:32 pm

KleryK pisze: Docelowo planuje by moj UAZ byl w 100% orginalny i byl zrobiony na LWP i zebym takiego katowal :)
Życze powodzenia,bo niektórych części co miały być montowane w uazach dla LWP to nigdy w Polsce nie było.
Np. mała zagadka do czego służy uchwyt na ramie z góry, z przodu od strony wydechu, widac go od góry taka blacha z dziurami?
Powinien być chyba ze go ktos usunoł albo to rama po 1992 roku.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt lip 01, 2005 2:09 pm

KleryK pisze: ...A taka przejsciowke jak dorobic ????...
Normalnie :)21

Biezesz kawalek grubej blachy (kolo 12 mm) i wycinasz z niej kwadrat 95x75 mm albo kolo fi 95. Potem w srodku wycinasz otwor fi 41 na pompe uaza i znaczysz otwory na sruby mocujace blache do serwa i sruby do przykrecenia pompy. Dalej wiertarka i naprzod :lol: Nastepnie obracasz serwo o 90 stopni aby sruby serwa byly w linii pionowej. Na koniec dorabiasz dluzszy popychacz i wszystko skrecasz.
Jest tylko jeden problem poniewaz serwo zuk, polonez itd ma bardzo krotki rozstaw srub stad beda one kolidowac o obudowe pompy i trzeba wtedy np podciac lekko pompe (tak mozna zrobic np z zerwem z mercedesa) albo wykonac na tyle grubsza blache aby schowały sie w niej nakretki mocujace blache do serwa (np blache 20mm) 8) Ta druga opcja z blacha 20 jest w twoim przypadku najlepsza :)

No i oczywiscie z tym otworem fi 41 to bez frezarki sie nie obejdzie :)25
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości