napęd pompy wspomagania
Moderator: Student
napęd pompy wspomagania
jak jest rozwiązany naped pompy
myśle o wstawienie pompy od voyagera 96- taką posiadam a przekładnie kierowniczą od chevroleta caprice.
czy dorabiać podwójne koło pasowe na wale czy przedłużać pasek i kombinować.
czy jest jakieś zanaczenie w wielkości kół pasowych?
myśle o wstawienie pompy od voyagera 96- taką posiadam a przekładnie kierowniczą od chevroleta caprice.
czy dorabiać podwójne koło pasowe na wale czy przedłużać pasek i kombinować.
czy jest jakieś zanaczenie w wielkości kół pasowych?
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005
Liberty Renegade 2005
Re: napęd pompy wspomagania
kcuf pisze:jak jest rozwiązany naped pompy
myśle o wstawienie pompy od voyagera 96- taką posiadam a przekładnie kierowniczą od chevroleta caprice.
Może i dobrze myślisz, ale co dalej? Jak zamierzasz zamontować wąs przekładni kierowniczej i od czego? Zaraz odezwie się tu stado uczonych w piśmie, ale jestem ciekaw jak Ty to zamierzasz rozwiązać... Bo o ile wiem to taka kwadratura koła jest żeby to zrobić na motanych częściach jednocześnie dobrze i jednocześnie legalnie...

Władek - Kraków
Didymos pisze:Takich zmot jeździ całkiem sporo i na razie, odpukać, nie słychać, żeby któryś z motadzów przeniósł siebie lub kogoś na tamten świat.
Nie jest to, przynajmniej dla mnie, argument przekonywujący. Jeśli coś dupnie, a szanse są, to każdy biegły samochodowy stwierdzi samoróbkę, czyli niedozwoloną interwencję amatorską w układ kierowniczy. Takie stwierdzenie wyklucza nieumyślność wypadku drogowego. Przy umyślności wymiar kary jest odpowiednio wyższy. Powstaje zatem pytanie: czy warto takie ryzyko podejmować? Zwłaszcza, że w razie zdarzenia poszkodowanym może być każdy, nie tylko kierowca-amator mechanik. jeśli ofiarą będzie ktoś znany (lub ktoś z rodziny takiego VIP-a) to widzę już te gazetowe hasła plujące na amatora-mechanika i już widzę, co gorsza, nalot policyjny na każdy terenowy samochód... No może jest w tym trochę przesady, ale może nie tak wiele

Władek - Kraków
Duży ciach!
ja osobiście wolę mieć wspomaganie z meśka... (amatorsko acz solidnie zmotane) ze spawanym (równie solidnie acz amatorsko)
wąsem przekładni kierowniczej który nie ma luzów powodujących niebezpieczne w skutkach zigzaki po drodze przy prędkości 80km/h...
No ok... ale powiedz mi jak to się ma do oryginalnych przekładni kierowniczych ... które poprzez swoje zuzycie dają 1/4tą obrotu luzu na kierownicy....Władek pisze: (...)czyli niedozwoloną interwencję amatorską w układ kierowniczy (...)

ja osobiście wolę mieć wspomaganie z meśka... (amatorsko acz solidnie zmotane) ze spawanym (równie solidnie acz amatorsko)

P2, M10, K175, 69M
Remont Miska
Remont Miska
Wladek a czy ty wiesz ze w Polsce mozesz zrobic samochod "sam" i go zarejestrowac jak nie to juz wiesz i na dodatek wszystko jest legalne wiec nie wiem po co ta panika
http://www.easer.com.pl/forum/viewtopic.php?t=199 dodaje link dla ciekawych

Ostatnio zmieniony pn sie 15, 2005 8:57 pm przez Kaktus, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: napęd pompy wspomagania
Lepiej zrób do niej osobny układzik paska,albowiem nie ingerujesz wtedy w oryginalny pasek i nie zmieniasz katów opasania np.kcuf pisze:jak jest rozwiązany naped pompy
myśle o wstawienie pompy od voyagera 96- taką posiadam a przekładnie kierowniczą od chevroleta caprice.
czy dorabiać podwójne koło pasowe na wale czy przedłużać pasek i kombinować.
czy jest jakieś zanaczenie w wielkości kół pasowych?
Wielkość koła pasowego pompy jest zbliżona do koła dolnego na wale,znaczy się przełozenie jest koło 1.
Jezeli pompa ma własny zbiornik,to nalezy go tak umieścic,aby był wyżej niż przekładnia.Na powrocie możesz dać chłodnicę po drodze.I stosuj możliwie duże średnice przewodów/powrotnego również/,aby uniknąć niepotrzebnego tłumienia /"przycinania"/.
A Władek to zawsze tak ma...może to i dobrze,że czasem literę prawa przypomni

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość