PODNIESIENIE MOCY!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

ksewcio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 10, 2006 3:30 pm

PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: ksewcio » wt sty 10, 2006 4:02 pm

Cześć! Jestem nowy! Mam Uaza od roku zrobiłem blacharke i małe przeróbki! Czy ktoś doradzi mi jak podnieść moc w moim UAZIE! !! Rocznik 90 orginalny,prawdopodobnie podpalone zawory pali 20-25l. i rozwija 105km.bez gazu ale mam zamiar założyć,słyszałem coś o głowicy z Wołgi.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 4:29 pm

jaką moc :)20
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 4:30 pm

a tak na seri głowica z wołgi przede wszystkim no i wyważony wał można wypolerować kolektory, gaźnik od forda co uaz to inna szkoła
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt sty 10, 2006 4:53 pm

Za małolata laliśmy eter do paliwa w naszych OGARACH...ale miały moc!!!:):):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt sty 10, 2006 5:27 pm

Bartmann pisze:Za małolata laliśmy eter do paliwa w naszych OGARACH...ale miały moc!!!:):):):)
no no ja kiedys tez tak dolewalem i mi pierscienie w romecie popekaly :)17
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt sty 10, 2006 6:24 pm

wykorzystaj chemię (nadtlenki ,podtlenki i inne tam takie) :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 6:32 pm

najprościej byłoby zmienić auto :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: tomek4x4 » wt sty 10, 2006 6:53 pm

ksewcio pisze:Cześć! Jestem nowy! Mam Uaza od roku zrobiłem blacharke i małe przeróbki! Czy ktoś doradzi mi jak podnieść moc w moim UAZIE! !! Rocznik 90 orginalny,prawdopodobnie podpalone zawory pali 20-25l. i rozwija 105km.bez gazu ale mam zamiar założyć,słyszałem coś o głowicy z Wołgi.
Mam rozumieć że masz oryginalny silnik UAZa na gażniku jednogardzielowym? Jeśli tak to to samo miałem u siebie z tym że kupilem silnik do remontu i zrobiłem tak: Generalny remont tzn. nowy wał,panewki, tłoki,pierścienie,szklanki,wałek rozrządu,zawory,pompa olejowa. Fabryczny UAZ a jeszcze dodatkowo przeznaczony dla wojska nie jest przystosowany do etyliny 94 lub95,poprostu ma za mały stopień sprężania który jest odpowiedni dla paliwa niskooktanowego.Więc tak nie można by jeżdzić bo auto by żarło paliwo a mocy brak.Paliwa nisko oktanowego teraz nigdzie nie mozna dostać.Jedyne co mogłem zrobić to podnieść stopień sprężania.
Podniesienie stopnia spreżania uzyskałem po przez splanowanie głowicy o 2,15mm[dane od kolegi który taki zabieg robił przy swoim].Następnie zmiana gażnika na dwugardzielowy WEBER pochodzącego od NYSY. Najważniejsze ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu na 8st.[byle nie na słuch].I dopiero samochód tak na prawdę zaczął jeżdzić. Prędkość maksymalna jaką uzyskałem bez problemu na asfalcie z zapiętym przednim wałem[oczywiście sprzęgiełka wył.] nie jest mi dokładnie znana ponieważ licznik ma skalę do120km/h a po jego zamknięciu czułem że auto jeszcze przyspieszało.Nie wiem jakie spalanie na asfalcie bo żadko po nim jeżdżę,natomiast w terenie dośc trudnym z 4x4 ale bez reduktora napewno nie wiecej niż 18-20 litr/100km. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt sty 10, 2006 7:16 pm

jeszcze raz.......a jak byś mu tak jakiego......chipa zapiął(między cewkę a kopułkę,coby iskrę jak przecinak dawało :lol: ).....żartuję ,poczytaj trochę starszych postów.....coś znajdziesz :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ksewcio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 10, 2006 3:30 pm

Post autor: ksewcio » wt sty 10, 2006 7:27 pm

A jak jest z tą głowicą od Wołgi ?? Wszystko pasóje ?? Myśle o uszczelkach,pokrywie,itp. I jaki jest najlepszy Gażnik bo mój jest rozklekotany!.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 7:56 pm

pasuje a gaźnik dokładnie nie wiem pogadaj z bormanem on miał pięknie odpicowaną uazo wołgę :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » wt sty 10, 2006 8:27 pm

:D ksewcio uazem 105 to i tak wystarczy adrenaliny , no jak chcesz smigac szybciej to na poczatek idz przekopac ogrodek do ziemi trzeba sie przyzwyczaic :lol: czytaj posty tam jest dokladnie wszystko :)2
p.s. napisz skad ??

Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt sty 10, 2006 10:49 pm

A tak z ciekawości- do czego ci ta moc potrzebna? Żeby po czarnym śmigac czy w terenie? Jeśli chodzi o głowice z wołgi to spotkałem się z opiniami że na przeprawówkę niezbyt dobry pomysł, bo mocy na niskich obrotach nie ma. Tylko tak słyszałem nie miałem z tym do czynienia więc mnie nie kamienujcie :wink: Jeśli chcesz go na przeprawówkę robić to ja bym diesla tam wmotał- andorię turbo i będziesz miał z czachy- moc większa i wogóle ludzie sobie chwalą. A jak do śmigania po czarnym to lepiej sobie crv-kę kup... :)23
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 10:52 pm

Mam w Uazie PRZEPRAWOWYM uazo-wołgę i fakt jest słabawy na dole ale nie jest to uciążliwe a tak poza tym to nawet z uazo-wołgą to uaz ma tylko namiastkę mocy :)20
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt sty 10, 2006 10:56 pm

paranoic_killer pisze:A tak z ciekawości- do czego ci ta moc potrzebna? Żeby po czarnym śmigac czy w terenie? Jeśli chodzi o głowice z wołgi to spotkałem się z opiniami że na przeprawówkę niezbyt dobry pomysł, bo mocy na niskich obrotach nie ma. Tylko tak słyszałem nie miałem z tym do czynienia więc mnie nie kamienujcie :wink: Jeśli chcesz go na przeprawówkę robić to ja bym diesla tam wmotał- andorię turbo i będziesz miał z czachy- moc większa i wogóle ludzie sobie chwalą. A jak do śmigania po czarnym to lepiej sobie crv-kę kup... :)23
Hmmm....czapa z Wołgi dobra jest...a najlepiej silnik wołgi:):) Co do tej Andorki to jak zwykle się nie zgodzę!!!!:):):) Zgodze się natomiast, że musisz odpowiedzieć sobie na zaj...ście ważne pytanie.....PO CO CI TA MOC??:):) Pomóż sobie pomóc:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt sty 10, 2006 11:00 pm

cały handicap uaza polega na tym że nie ma zbyt wiele mocy :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sty 11, 2006 12:17 am

Z motoru uazowego idzie wycisnąć 140KM a to wystarcza :)21 i jest to całkiem niezły silnik :)2
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: KOMAR62 » śr sty 11, 2006 12:37 am

[quote="tomek4x4"][quote="ksewcio"]Cześć! Jestem nowy! rozrządu,zawory,pompa olejowa. przeznaczony dla wojska nie jest przystosowany do etyliny 94 lub95,poprostu ma za mały stopień sprężania który jest odpowiedni dla paliwa niskooktanowego.Więc tak nie można by jeżdzić bo auto by żarło quote]

podepne się z małym pytaniem
też mam uaza z 90 roku oryginał z polycyji :) i się zastanawiam czy zalanie et 98 wyrządzi mu wielką krzywdę.zaraz mnie objedziecie że gniazda zaworów się powypalają itp. ale mam dostęp do 98 po 3 zeta.i co?
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 12:39 am

KOMAR62 pisze:podepne się z małym pytaniem
też mam uaza z 90 roku oryginał z polycyji :) i się zastanawiam czy zalanie et 98 wyrządzi mu wielką krzywdę.zaraz mnie objedziecie że gniazda zaworów się powypalają itp. ale mam dostęp do 98 po 3 zeta.i co?
no i nic...
lpg ma ponad ponad 110
no ale gniazda rzeczywiscie sie ida walic w tempie zastraszajacym :cry:
Obrazek

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: KOMAR62 » śr sty 11, 2006 12:41 am

wupasek pisze:
KOMAR62 pisze:podepne się z małym pytaniem
też mam uaza z 90 roku oryginał z polycyji :) i się zastanawiam czy zalanie et 98 wyrządzi mu wielką krzywdę.zaraz mnie objedziecie że gniazda zaworów się powypalają itp. ale mam dostęp do 98 po 3 zeta.i co?
no i nic...
lpg ma ponad ponad 110
no ale gniazda rzeczywiscie sie ida walic w tempie zastraszajacym :cry:
ma jakiś sens dolewnie tego dodatku co co to można zakupić na stacji?
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 12:42 am

KOMAR62 pisze:ma jakiś sens dolewnie tego dodatku co co to można zakupić na stacji?
ja dolewam.. ale czy cos daje to nie wim :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: KOMAR62 » śr sty 11, 2006 12:45 am

wupasek pisze:
KOMAR62 pisze:ma jakiś sens dolewnie tego dodatku co co to można zakupić na stacji?
ja dolewam.. ale czy cos daje to nie wim :lol:

więc może i ja doleję to chociarz będę miał głowę spokojniejszą że to niby coś pomaga :wink: i zawsze będzie na kogo winę zwalić jak nie pomoże. :D
a tak poważnie to dzięki bardzo.
UAZ 469B,k260

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sty 11, 2006 12:49 am

Związki potasu mają zastąpić czteroetylek ołowiu który byl stosowany drzewiej do wachy w celu uzyskania liczby oktanowej i zapobieganiu spalania stukowego ,wiec lać się ten zajzajer powinno i to więcej niż piszą chyba że gdzieś by się dało załatwić czteroetylek ołowiu to by była rewelka
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 12:51 am

ja leje, chociaz ile bym nie nalal to i tak mi padna zawory od lpg :P
odkad zniknela uniwersalna to raptem 50ml tego uszlachetniacza zuzylem :lol:
Obrazek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sty 11, 2006 12:54 am

wupasek pisze:ja leje, chociaz ile bym nie nalal to i tak mi padna zawory od lpg :P
odkad zniknela uniwersalna to raptem 50ml tego uszlachetniacza zuzylem :lol:
Wymienić gniazda i zawory na odpowiednie :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości