Uszczelnienie wydechu
Moderator: Student
Uszczelnienie wydechu
Witam ponownie
Nowy temat i pytanko:
Jak skutecznie uszczelnic polaczenie kolektora z rura wydechowa?
Chodzi mi o sam poczatek rury (przy silniku) w orginalnym uazowym silniczku??
Juz roilem wlasne podkladki z roznych materialow, orginalne rowniez wkladalem i to dwa rodzaje: metalowe z aluminium i metalowe (jakby sprasowane wiory) i po okolo 4-5 miesiacach zaczyna puszczac bokiem.
Ja wy to robicie??Tak by bylo skutecznie??
Nowy temat i pytanko:
Jak skutecznie uszczelnic polaczenie kolektora z rura wydechowa?
Chodzi mi o sam poczatek rury (przy silniku) w orginalnym uazowym silniczku??
Juz roilem wlasne podkladki z roznych materialow, orginalne rowniez wkladalem i to dwa rodzaje: metalowe z aluminium i metalowe (jakby sprasowane wiory) i po okolo 4-5 miesiacach zaczyna puszczac bokiem.
Ja wy to robicie??Tak by bylo skutecznie??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Stosowałem w porszonezie i robiłoAndreos pisze:Są też jakieś pasty uszczelniające do wydechów, które się utwardzają pod wpływem wysokiej temperatury i ponoć trzyma to jak spaw.
Ponoć, bo wiem że są, ale nie stosowałem.

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Na blachę tłumika i potrzyma troszkę ale nie na to łączenie gdzie są duże wibracjeAndreos pisze:Są też jakieś pasty uszczelniające do wydechów, które się utwardzają pod wpływem wysokiej temperatury i ponoć trzyma to jak spaw.
Ponoć, bo wiem że są, ale nie stosowałem.
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
jak znam uaza to zapewne sa dwa problemy szpilki sa juz bardzo skorodowane i sie popuszczaja lub rura jest krzywa i robi naprezenie duze i to jest czeste .
zdejmij tłumnik poluzuj mocowanie przy skrzyni i skerc wszystko bez uszczelkii zobaczysz jak ukłda sie rura jezeli ma tendencje przesuwania sie z miejsca gdzie jest mocowana przy skrzyni to wszystko jasne
do reki szlifierka katowa migomat i gotowe
kilka chwil i po kłopocie






Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
moim zdaniem jak sa rowne gladkie powierzchnie kolektora to uszczelka musi wytrzymac na dluuuugo. Trzeba tylko siasc i troche poskrobac i oczyscic ewentualnie sprawdzic plaszczezne - tak jak wczesniej towarzysze mechanicy pisali. Niestety panowie fuszera i szybka akcja sie nie oplaca - lepiej zakupic kilka browarkow i sobie na spokojnie wydech poskladac zeby potem sie nie wkur....
A apropo past - to je sie stosuje do szczelniania laczen rur wydechowych przy nowych wydechach a nie krzywych zasyfionych kolektorach. Jak jest krzywo i chropowato to nawet zadna pasta ani specjalny silikon do kolektorow i wydechow nie pomorze.

A apropo past - to je sie stosuje do szczelniania laczen rur wydechowych przy nowych wydechach a nie krzywych zasyfionych kolektorach. Jak jest krzywo i chropowato to nawet zadna pasta ani specjalny silikon do kolektorow i wydechow nie pomorze.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Pomaga i jest wskazana bo nie przenosi sił z kolektora na wydech i na odwrót oraz redukuje drgania i nie za 40zeta bo to na kran można założyć a jak ma służyć w terenie to około 70 zł.Władek pisze:Niektórzy polecają złączkę elastyczną pomiędzy kolektorem wydechowym a "resztą" rury. Ta takie coś zrobione z siatki metalowej. Stosował to ktoś? Warto? Działa?[/list]
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
a jakie minusy??klucz13 pisze:Pomaga i jest wskazana bo nie przenosi sił z kolektora na wydech i na odwrót oraz redukuje drgania i nie za 40zeta bo to na kran można założyć a jak ma służyć w terenie to około 70 zł.Władek pisze:Niektórzy polecają złączkę elastyczną pomiędzy kolektorem wydechowym a "resztą" rury. Ta takie coś zrobione z siatki metalowej. Stosował to ktoś? Warto? Działa?[/list]
no oprocz tego co vandall podal...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
To i po co wydech??gosc pisze:a poco uszczelka wydechu przeca to nie porshe![]()
![]()
![]()

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Jedyny to kaskę trzeba wysuplaćmatys pisze:a jakie minusy??klucz13 pisze:Pomaga i jest wskazana bo nie przenosi sił z kolektora na wydech i na odwrót oraz redukuje drgania i nie za 40zeta bo to na kran można założyć a jak ma służyć w terenie to około 70 zł.Władek pisze:Niektórzy polecają złączkę elastyczną pomiędzy kolektorem wydechowym a "resztą" rury. Ta takie coś zrobione z siatki metalowej. Stosował to ktoś? Warto? Działa?[/list]
no oprocz tego co vandall podal...

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości