POMOZCIE wali mi sie uaz ;/

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

POMOZCIE wali mi sie uaz ;/

Post autor: rybex » czw mar 02, 2006 6:22 pm

Czesc !!
Mam takie pytanko, jechal wczoraj sobie i przybutowalem mu na zimno trojka znaczy sie juz nie byl zimny no ale zapialem 2 do spodu jescze dovbrze szedl pozniej 3 i zaczal strzelac i strasznieslaby byl zgasilem go bo myslalem ze spadly mi czapki ze swiec bo dopiero zmienialem (mam F 75 iskry) i podnosze maske patrze wszystko ok probuje odpalic tyle nie odpali ;/ rozladowalem akumulator poszedlem po drugi (naszczescie nie daleko od domu bylem) i bez gazu mi tylko odpali a takto nie chcial palic i pojechalem do domu na wstecznym bo taka mulna maszyna byla ze nie moglem nawrocic pod dom jechalem jedynka ;/ i nie wiem co sie dzieje ma ktos jakies prozpozycje bardzo bym prosil o pomoc . :cry:

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » czw mar 02, 2006 6:32 pm

na lpg czy na benzynie? iskra jest?

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » czw mar 02, 2006 8:12 pm

na benzynie

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Re: POMOZCIE wali mi sie uaz ;/

Post autor: faziuaz » czw mar 02, 2006 8:27 pm

rybex pisze:Czesc !!
Mam takie pytanko, jechal wczoraj sobie i przybutowalem mu na zimno trojka znaczy sie juz nie byl zimny no ale zapialem 2 do spodu jescze dovbrze szedl pozniej 3 i zaczal strzelac i strasznieslaby byl zgasilem go bo myslalem ze spadly mi czapki ze swiec bo dopiero zmienialem (mam F 75 iskry) i podnosze maske patrze wszystko ok probuje odpalic tyle nie odpali ;/ rozladowalem akumulator poszedlem po drugi (naszczescie nie daleko od domu bylem) i bez gazu mi tylko odpali a takto nie chcial palic i pojechalem do domu na wstecznym bo taka mulna maszyna byla ze nie moglem nawrocic pod dom jechalem jedynka ;/ i nie wiem co sie dzieje ma ktos jakies prozpozycje bardzo bym prosil o pomoc . :cry:
martwi mnie to strzelanie..........czy nie poluzował się aparat zapłonowy?
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » czw mar 02, 2006 9:53 pm

Ja stawiam na kondensator! Jest to typowy objaw takiej usterki.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » pt mar 03, 2006 7:28 am

nio a jak sprawdizc czy sie poluzowal aparat zaplonowy ?? A jesli to kondesator to duze beda koszty naprawy ?? I przezz co by to padlo ??

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pt mar 03, 2006 8:51 am

Oj :o stary ?? !!
Aparat bierzesz w łape sprawdzasz czy się rusza ,a najlepiej weź klucz i sprawdź czy śruby są poodkręcane a jak nie są to dokręć z wyczuciem. !!
:lol: A kondensator ciężko będzie drogi jak ..... majątek stracisz weź lepiej pożyczkę. poważnie to góra z 20 złociszy :wink:
pozdrawianm

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt mar 03, 2006 9:02 am

Strasznie ciezko czta sie twojego posta... na przyszlosc pisz polskimi wyrazami.
A co do przyczyny to tez stawial bym na polusowany aparat, ale niedawno mialem podobny przypadek i tak:
1. Wymienilem kabelek doprowadzajacy prad na styki (taki krotki w srodku w aparacie zaplonowym,
2. Wymienielm kabelek doprowadzajacy prad do aparatu z cewki,
nie pomoglo
3. wiec przeczyscielm dokladnie styki, ustawilem przerwe, wymiienilem kondensator...
nie pomoglo...
Wymienilem kolo rozdzadu (zjechane bylo te ebonitowe (to chyba ebonit) ale na czesci metalowej, czyli na tej powierzchni ktora stanowi zderzak ograniczjacy przesuwanie sie walu rozrzadu), dodatkowo pozyczylem od kolesia aparat zaplonowy i go wymienielm...
Jak reka odja... chodzi super...
Mysle ze to byla wina jednak Aparatu zaplonowego - mial duze zuzycie na lozysku walka, do teko oska miala spoty luz (gora - dol). Nowy aparat o wiele plynniech chodzil... mysle ze to byla wlasnie wida tego lozyska...
Tak wiec zacznij od paratu i najlepiej pozycz od kogos 100% sprawny...
Aha skad jestes, jak z okolic Bialegostoku to moge pomoc...mam jeden aparat w zapasie
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » pt mar 03, 2006 9:24 am

Wymienilem kolo rozdzadu (zjechane bylo te ebonitowe (to chyba ebonit)
Nie, tekstolit.
"Leśny potwór."

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pt mar 03, 2006 10:04 am

a poziom paliwa? Na wolnych działa przy większym zapotrzebowaniu przestaje. Sprawdz poziom w gaźniku.

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt mar 03, 2006 10:44 am

Bubu pisze:
Wymienilem kolo rozdzadu (zjechane bylo te ebonitowe (to chyba ebonit)
Nie, tekstolit.
o wlasnie tekstolit...


A jesli chodzi o poziem paliwa to pompa przyspieszenia to by zalatwiala, wystarczy tylko pompowac pedalem i nawet jak jest za maly poziom to bedzie dostarczane (oczywiscie przy sprawnej pompie paliwa:)
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
willard
 
 
Posty: 163
Rejestracja: sob lip 02, 2005 11:25 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: willard » pt mar 03, 2006 11:28 am

Moze miec przytkana glowna dysze. ja tak mialem, na wolnych chodzil ledwo ledwo ale zawsze, a przy depnieciu gazu padal. Rozebralem gaznik i wszystko wyczyscilem i jak reka odjal ;)
Willard
BYŁ: UAZ 469B 1988.
PŁYNIE: D**ge C*a**en**r **70
www.biuroaltima.pl

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt mar 03, 2006 11:52 am

willard pisze:Moze miec przytkana glowna dysze. ja tak mialem, na wolnych chodzil ledwo ledwo ale zawsze, a przy depnieciu gazu padal. Rozebralem gaznik i wszystko wyczyscilem i jak reka odjal ;)
Czyli po prostu byl zamulony :lol:
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Jacko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Jacko » pt mar 03, 2006 5:30 pm

stef pisze:...
Wymienilem kolo rozdzadu
Czy wymiana koła rozrządu to wielka sztuka i dużo roboty? Mnie to chyba czeka.
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » pt mar 03, 2006 5:36 pm

no sprawdzalem swiece i jedna byla sucha wiec sciaglem z niej fajke i uaz palil tak jak pali z ta swieca wiec co by byl kabel zdupczony czy raczej kopulka ??

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » pt mar 03, 2006 6:31 pm

Kabel WN - wysokiego napięcia
Tzarrr!!

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pt mar 03, 2006 11:43 pm

cóż się z Tobą chłopie działo tyle czasu?? Masz jeszcze śmietnik? może inny?

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pt mar 03, 2006 11:53 pm

rybex pisze:no sprawdzalem swiece i jedna byla sucha wiec sciaglem z niej fajke i uaz palil tak jak pali z ta swieca wiec co by byl kabel zdupczony czy raczej kopulka ??
W prostacie (prostocie) siła . :lol:
Luknj naj sam pierw świece a potem kable WN i td....

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » sob mar 04, 2006 8:34 am

swiec sprawdzalem i chodza :) Teraz pewnie sprawdze tylko ten kabel. A podejdzie od innego samochodu czy trzeba oryginalny od uaza ??

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » sob mar 04, 2006 9:05 am

Bierzesz przewód WN idziesz do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego i kupujesz .
Ważne by zaciski były takie same .

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » sob mar 04, 2006 9:33 am

wieprzowina pisze:cóż się z Tobą chłopie działo tyle czasu?? Masz jeszcze śmietnik? może inny?

Śmietnik na razie poszedł - ogólnie rzecz biorąc to miałeś rację co do moich planów - do czasu aż zacznę regularnie zarabiać, a budżet będzie ze sporą nadwyżką to o własnym śmietniku mogę zapomnieć... Chyba że będzie to pomnik tak jak ostatnio :)21 Zajmowałem się "służbowym" - generalka silnika, hamulców i takie tam sprawy...


@Rybex
"swiec sprawdzalem i chodza Teraz pewnie sprawdze tylko ten kabel. A podejdzie od innego samochodu czy trzeba oryginalny od uaza "

pójdź z tymi co masz i dobierz sobie na długość - Polonez chyba miał podchodzące

pozdrawiam
p.
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Post autor: rybex » sob mar 04, 2006 9:36 am

dzieki

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob mar 04, 2006 9:45 am

Szkoda. Poznikały niemal wszystkie znane mi uazy w Krakowie. Mimo iż zawsze było to dla mnie auto – pomyłka, mam ogromny doń sentyment. :(

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob mar 04, 2006 10:41 am

Jacko pisze:
stef pisze:...
Wymienilem kolo rozdzadu
Czy wymiana koła rozrządu to wielka sztuka i dużo roboty? Mnie to chyba czeka.
Dla mnie to juz godzinka roboty.
Najgorsze jest to ze musisz troche odciagnac miske, i wyciagnac chlodnice. potem sciagasz paski i kolo pasowe z walu i obudowe rozrzadu. do sciagniecia kola rozrzadu zrob sobie przyrzad - plaskownik przykrecany do kola rozrzadu, a na srodku srube z nakretka do sciagania (taki sciagacz)
Tylko dokladnie zaznacz ustawienie kol wzgledem siebie. Ja myslalem ze jest zaznaczone, okazalo sie ze podobnych punktow na kole metalowym bylo baaardzo duzo i mialem maly problem... ale udalo sie.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Jacko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Jacko » sob mar 04, 2006 1:23 pm

stef pisze:Dla mnie to juz godzinka roboty.
Najgorsze jest to ze musisz troche odciagnac miske, i wyciagnac chlodnice. potem sciagasz paski i kolo pasowe z walu i obudowe rozrzadu. do sciagniecia kola rozrzadu zrob sobie przyrzad - plaskownik przykrecany do kola rozrzadu, a na srodku srube z nakretka do sciagania (taki sciagacz)
Tylko dokladnie zaznacz ustawienie kol wzgledem siebie. Ja myslalem ze jest zaznaczone, okazalo sie ze podobnych punktow na kole metalowym bylo baaardzo duzo i mialem maly problem... ale udalo sie.
Dzięki za informacje.

Pozdrawiam
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość