Zamieniać 2.4D na 3.0D ?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Zamieniać 2.4D na 3.0D ?

Post autor: kacperekk » pn mar 27, 2006 6:14 pm

A więc jest sobie jeżdzący Uaz z beczkowym 2.4D, silnik będzie lada dzień wyjmowany, bo trzeba zreanimować sprzęgło. Jest do wzięcia od zaraz beczkowy 3.0 i tak się zastanawiam czy od razu przy okazji wsadzić go zamiast tego 2.4 czy nie wsadzać. Dajcie jakieś zady i walety ewentualnej podmianki :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn mar 27, 2006 9:00 pm

bedziesz musial ciąc przedni grill i wysunac do do przodu zeby zmiescic chlodnice :lol: a jak masz polaczone kaste mercedesa z rozdzielczą??
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn mar 27, 2006 9:14 pm

Ja bym wymienił motor na 3.0 a ten 2.4 to jeszcze pogonisz za jakiegos grosza. A różnica w jeździe jest warta zachodu :)2
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn mar 27, 2006 9:16 pm

Cała skrzynia od uaza i połączone przez flanszę, no 3.0D to 5 garowy, ale miejsca wydaje się dużo. Różnica w jeździe naprawdę spora?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pn mar 27, 2006 9:39 pm

jesli to silnik trzecioseryjny to ma 88 koni, jest to bardzo przyzwoity choc ciezki silnik. no i 5 cylindrow, naprawde czuc roznice w pracy motoru.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn mar 27, 2006 10:06 pm

zamieniaj :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » pn mar 27, 2006 10:07 pm

Ja mam zamontowaną trzysetę i narazie w jazdach testowych wypada nieźle.Fakt,ciężki jest.Skrzynie mam Uazową połączoną z obudowa sprzęgła MB poprzez gruuubą balchę.Łapy fabryczne wywaliłem a zapodałem robione i micha wyszła przed pochwą mostu.Od razu wywal wiskozę bo moja w sobotę zakonczyła zywot.Z pięciu łopatek zostały dwie i niemam pojecia jak to się stało ze się pourywały!Całe szczęście że węży ani chłodnicy nie uszkodziło :-?
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
Andreos
 
 
Posty: 200
Rejestracja: czw lut 17, 2005 11:57 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: Andreos » pn mar 27, 2006 11:10 pm

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... c&start=25

W tych tematach na pewno znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Bo na ten temat już było wiele, wiele razy.
"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn mar 27, 2006 11:33 pm

No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużo :roll: Niech mnie ktoś oświeci.
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » wt mar 28, 2006 8:53 am

2,4d mb wazy 200kg 3.0d prawie 270kg
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt mar 28, 2006 9:28 am

kacperekk pisze:No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużo :roll: Niech mnie ktoś oświeci.
Jeżdziłem swego czasu takim i takim i spalanie takie samo 300D lepiej sie podnosi z dołu 5cylindrów to nie 4 , ciezki resorów trza dojebać , połamalismy most trzysetą jak pozałujesz na olej typu lotos albo tani mobil to lubi chwycic na pierwszej panewce . Daje rade lepiej niz 240 na szybszych dyfrach 4,6 generalnie to zmiana czapki na kapelusz

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » wt mar 28, 2006 10:01 am

z tego co mi wiadomo to trzysetka potrafi zaskoczyć... :-) (pozytywnie), no nawet np na Izerach ostatnio czwarte miejsce było Muscelem z tymze silnikiem, nie?? dobrze mi sie wydaje??

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt mar 28, 2006 10:46 am

Bury pisze:z tego co mi wiadomo to trzysetka potrafi zaskoczyć... :-) (pozytywnie), no nawet np na Izerach ostatnio czwarte miejsce było Muscelem z tymze silnikiem, nie?? dobrze mi sie wydaje??
dobrze ci sie wydaje :lol:

a ten Muscel nie jeden rajd wygrał


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » wt mar 28, 2006 12:56 pm

Mam pytanie:
Jestem posiadaczem uaza skrzynia po remoncie mosty i hamulce też silnik po wymianie końcówek wtryskiwaczy po regeneracji pompy brak tłumika ;) no i idzie jak burza na jedynce dwójce ja mu daje trzy i ... muli to ja cztery i... jeszcze bardziej muli i co??? podobno mam wymienić filt paliwa to wymienie (ale jakby był zły to by na jedynce i dwójce nie szedł nie??) a może ciśnienie jest złe??? jakie powinno być???

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt mar 28, 2006 1:20 pm

Michał(student) pisze:Mam pytanie:
Jestem posiadaczem uaza skrzynia po remoncie mosty i hamulce też silnik po wymianie końcówek wtryskiwaczy po regeneracji pompy brak tłumika ;) no i idzie jak burza na jedynce dwójce ja mu daje trzy i ... muli to ja cztery i... jeszcze bardziej muli i co??? podobno mam wymienić filt paliwa to wymienie (ale jakby był zły to by na jedynce i dwójce nie szedł nie??) a może ciśnienie jest złe??? jakie powinno być???
Jaki silnik jaka pompa wtryskowa na podciśnienie czy mechaniczna jaki mechanik to robił itd.

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt mar 28, 2006 1:24 pm

Ma 3.0D kopa to ma,a ten odgłos :)21 Niewiem umnie byla wycinania komora silnika bardziej siedzi w srodku,i z blachy dorobiana,nagrzewnica gdzie indziej.Chlodnicą był u mnie problem bo wystawał korek i maski nie dało sie domknąc,ale podcieliśmy kawałek spornika w masce i jest OK :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » wt mar 28, 2006 5:05 pm

Bng862 pisze:Niewiem umnie byla wycinania komora silnika bardziej siedzi w srodku,i z blachy dorobiana,nagrzewnica gdzie indziej.
u mnie to samo, ciąć i do środka sie wpychać, choć pomysł ma wade, miska wchodzi wtedy nad łeb mostu a jak silnik daleko w przodzie to problem znika. ale znowu potem przekręcanie mostu z przodu bo wałek sie skróci ale można to rozwikłać zapodając skrzynie od tego silnika. ale to, to już całkiem inna baja :D jak skrzyń kilka zmielisz to będziesz wiedział o czym mówiłem :wink: życze powodzenia w przeróbce :)2 :)2 :)2
pozdro
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » wt mar 28, 2006 5:06 pm

sory za tyle "ale" :wink:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » śr mar 29, 2006 7:00 pm

kacperekk pisze:No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużo :roll: Niech mnie ktoś oświeci.
Jezdzilem i 2.4 i 3.0 jak silnik ma dobre chlodzenie i stan oleju to naprawde nie ma z nim problemu. :)2 Tam gdzie 2.4 nie chcialo 3.0 bedziesz popuszczał gaz :wink:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » pt mar 31, 2006 9:32 am

Artur pisze: Jaki silnik jaka pompa wtryskowa na podciśnienie czy mechaniczna jaki mechanik to robił itd.
Silnik 2,4 D od 207 pompa mechaniczna a jaki mechanik hehe ... pan Józek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości