
Zamieniać 2.4D na 3.0D ?
Moderator: Student
Zamieniać 2.4D na 3.0D ?
A więc jest sobie jeżdzący Uaz z beczkowym 2.4D, silnik będzie lada dzień wyjmowany, bo trzeba zreanimować sprzęgło. Jest do wzięcia od zaraz beczkowy 3.0 i tak się zastanawiam czy od razu przy okazji wsadzić go zamiast tego 2.4 czy nie wsadzać. Dajcie jakieś zady i walety ewentualnej podmianki 

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Cała skrzynia od uaza i połączone przez flanszę, no 3.0D to 5 garowy, ale miejsca wydaje się dużo. Różnica w jeździe naprawdę spora?
Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Ja mam zamontowaną trzysetę i narazie w jazdach testowych wypada nieźle.Fakt,ciężki jest.Skrzynie mam Uazową połączoną z obudowa sprzęgła MB poprzez gruuubą balchę.Łapy fabryczne wywaliłem a zapodałem robione i micha wyszła przed pochwą mostu.Od razu wywal wiskozę bo moja w sobotę zakonczyła zywot.Z pięciu łopatek zostały dwie i niemam pojecia jak to się stało ze się pourywały!Całe szczęście że węży ani chłodnicy nie uszkodziło 

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... c&start=25
W tych tematach na pewno znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Bo na ten temat już było wiele, wiele razy.
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... c&start=25
W tych tematach na pewno znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Bo na ten temat już było wiele, wiele razy.
"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"
No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużo
Niech mnie ktoś oświeci.

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Jeżdziłem swego czasu takim i takim i spalanie takie samo 300D lepiej sie podnosi z dołu 5cylindrów to nie 4 , ciezki resorów trza dojebać , połamalismy most trzysetą jak pozałujesz na olej typu lotos albo tani mobil to lubi chwycic na pierwszej panewce . Daje rade lepiej niz 240 na szybszych dyfrach 4,6 generalnie to zmiana czapki na kapeluszkacperekk pisze:No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużoNiech mnie ktoś oświeci.
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
Mam pytanie:
Jestem posiadaczem uaza skrzynia po remoncie mosty i hamulce też silnik po wymianie końcówek wtryskiwaczy po regeneracji pompy brak tłumika
no i idzie jak burza na jedynce dwójce ja mu daje trzy i ... muli to ja cztery i... jeszcze bardziej muli i co??? podobno mam wymienić filt paliwa to wymienie (ale jakby był zły to by na jedynce i dwójce nie szedł nie??) a może ciśnienie jest złe??? jakie powinno być???
Jestem posiadaczem uaza skrzynia po remoncie mosty i hamulce też silnik po wymianie końcówek wtryskiwaczy po regeneracji pompy brak tłumika

Jaki silnik jaka pompa wtryskowa na podciśnienie czy mechaniczna jaki mechanik to robił itd.Michał(student) pisze:Mam pytanie:
Jestem posiadaczem uaza skrzynia po remoncie mosty i hamulce też silnik po wymianie końcówek wtryskiwaczy po regeneracji pompy brak tłumikano i idzie jak burza na jedynce dwójce ja mu daje trzy i ... muli to ja cztery i... jeszcze bardziej muli i co??? podobno mam wymienić filt paliwa to wymienie (ale jakby był zły to by na jedynce i dwójce nie szedł nie??) a może ciśnienie jest złe??? jakie powinno być???
Ma 3.0D kopa to ma,a ten odgłos
Niewiem umnie byla wycinania komora silnika bardziej siedzi w srodku,i z blachy dorobiana,nagrzewnica gdzie indziej.Chlodnicą był u mnie problem bo wystawał korek i maski nie dało sie domknąc,ale podcieliśmy kawałek spornika w masce i jest OK 


Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
u mnie to samo, ciąć i do środka sie wpychać, choć pomysł ma wade, miska wchodzi wtedy nad łeb mostu a jak silnik daleko w przodzie to problem znika. ale znowu potem przekręcanie mostu z przodu bo wałek sie skróci ale można to rozwikłać zapodając skrzynie od tego silnika. ale to, to już całkiem inna bajaBng862 pisze:Niewiem umnie byla wycinania komora silnika bardziej siedzi w srodku,i z blachy dorobiana,nagrzewnica gdzie indziej.





pozdro
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Jezdzilem i 2.4 i 3.0 jak silnik ma dobre chlodzenie i stan oleju to naprawde nie ma z nim problemu.kacperekk pisze:No ale ja się nie pytam czy zamieniać oryginał na diesla, ja mam diesla którego musze wyjąć a potem mogę wstawić go z powrotem, lub wstawić większy który ma identyczne mocowania. Te tematy mi nie pomogą, liczyłem raczej że wypowie się ktoś kto jeździł i 2.4 i 3.0 i wypowie się o różnicy, który z nich jest bardziej wybuchowy i jak z częściami do nich? Bo jeśli o to chodzi to wydaje mi się że jednak do 2.4 łatwiej. Pozatym ludzie mówią że masa 3.0 niweluje zyski mocy jakie on daje i że to praiwe to samo co lżejszy 2.4. Ale wydaje mi się że różnica mas to coś koło 30kg? a to raczej nie dużoNiech mnie ktoś oświeci.


4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla
teraz obserwator
była 300 Potęga Diesla

- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości