zatopionu uaz

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » sob kwie 15, 2006 10:23 pm

faziuaz pisze:....to zależy.....jeżeli wał był zatarty,lub panewka się obróciła .......mogą być niezłe jaja,(trzeba by osiowość głównych czopów robić)
Ja chyba zwariuje te jaja to chyba tylko pisanki na swieta. Jak wal byl zatarty albo panewka sie obrucila , to wal oczywiscie do szlfu, po szlifie jaka osiowosc . Trzeba tylko sprawdzic czy wal nie jest skrecony.
vandall1 pisze: jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo
Co tam ustawiać?
Wymieniasz sznurek,obsadzasz panewki główne,sprawdzasz luz wzdłuzny/to o czym Kasprol pisze-zdaje się do 0.2 ma byc/ i dokrecasz dynamometrem.
To na pewno nie jest trudniejsze od obsadzania tłoków.
Jak nie ma od uaza,to przydatna jest ksiażka od żuka /wiele podobieństw/.
Z tym sie zgadzam.
Wesolych Swiat
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz kwie 16, 2006 4:30 am

lisiurski pisze:
faziuaz pisze: ......albo hipolem......(też widziałem) 8)
Już odrobina hipolu czyni cuda :)21
:)2

Czyni czyni ale efekt krótkotrwały.
Sam kiedys niestety uaza hipolem zalałem :oops:
no musiałem inaczej bym w życiu go nie sprzedał. :)21
Kontrolka paliła sie nawet na średnich obrotach.
Ale powiedziałem kupującemu , że silnik do remontu :D jeszcze podobno 3tysiaki nim zrobił zanim wał zatarł
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz kwie 16, 2006 8:05 am

Gazon pisze:
faziuaz pisze:....to zależy.....jeżeli wał był zatarty,lub panewka się obróciła .......mogą być niezłe jaja,(trzeba by osiowość głównych czopów robić)
Ja chyba zwariuje te jaja to chyba tylko pisanki na swieta. Jak wal byl zatarty albo panewka sie obrucila , to wal oczywiscie do szlfu, po szlifie jaka osiowosc . Trzeba tylko sprawdzic czy wal nie jest skrecony.
vandall1 pisze: jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo
Co tam ustawiać?
Wymieniasz sznurek,obsadzasz panewki główne,sprawdzasz luz wzdłuzny/to o czym Kasprol pisze-zdaje się do 0.2 ma byc/ i dokrecasz dynamometrem.
To na pewno nie jest trudniejsze od obsadzania tłoków.
Jak nie ma od uaza,to przydatna jest ksiażka od żuka /wiele podobieństw/.
Z tym sie zgadzam.
Wesolych Swiat
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Hej.

No nie do końca tak jak piszesz. To znaczy osiowość nalezy sprawdzić, ale nie wału oczywiście, tylko bloku - i nie czopów w związku z tym (bo to wychodzi z założenia przy szlifie) tylko gniazd łożysk głównych w bloku. Jak zwykle - faziuaz wie że coś dzwoni, tylko nie w którym kościele.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn kwie 17, 2006 8:50 pm

........
Ja chyba zwariuje te jaja to chyba tylko pisanki na swieta. Jak wal byl zatarty albo panewka sie obrucila , to wal oczywiscie do szlfu, po szlifie jaka osiowosc .
....zastanów się ......czy przypadkiem wał nie jest osadzony na głównych czopach......a jeżeli jakimś dziwnym trafem jest, osadzony....to pomyśl,mądralo....czy zatarta panewka (panewki) nie "ciągnie"czopu??......gwarantuję ci że bez "zrobienia" osiowości nie masz co marzyć,o bezawaryjnej pracy silnika(miałem przypadek że silnik "padł"(zatarł się wał na czopach głównych)po trzech godzinach pracy.......pozdrawiam :)2......mówiąc osiowość miałem na myśli osiowość bloku cylindrowego(dla mnie było to, proste, dla nie których, ....widać nie....)
Ostatnio zmieniony pn kwie 17, 2006 8:55 pm przez faziuaz, łącznie zmieniany 1 raz.
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn kwie 17, 2006 8:52 pm

faziuaz wie że coś dzwoni, tylko nie w którym kościele.
....fazi wie wiele .......ale nie musi się tym dzielić(lata praktyki) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 17, 2006 10:52 pm

Czepialscy jakoś wszyscy są :roll: Czas w teren -przewietrzyć szare komórki :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » wt kwie 18, 2006 5:03 pm

gÓral świętokrzyski pisze: .....Kontrolka paliła sie nawet na średnich obrotach......
Można podpiąć kontrolkę ciśnienia pod ładowanie jak włączasz zapłon się świeci jak odpalasz silnik gaśnie warunkiem sprawne ładowanie :)21
Polak potrafi widziałem i takie patenty :)3
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość