łożysko oporowe.
Moderator: Student
łożysko oporowe.
Kurczę regularnie psuje mi sie łozysko oporowe. Znaczy się zaciera...czy ktoś wie jaka może byc tego przyczyna?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Tzn??
Tego psychicznego?? Czy chodzi o jakiś luz w układzie sprzęgłowym??


Tego psychicznego?? Czy chodzi o jakiś luz w układzie sprzęgłowym??


http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Generalnie chodzi o to, żeby łożysko przy nie wciśniętym pedale sprzęgła nie dotykało do łapek i się nie kręciło bez potrzeby. Najprościej można to sprawdzić po zdjęciu dolnej osłony sprzęgła, pomacać łożysko - jeśli kręci się luźno jest OK, jak dotyka łapek to się nie obróci - wtedy standardowa regulacja luzu
oczywiście próby dokonujemy na wyłączonym silniku 


SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
OK teraz skumałem.
A mozna jakos ulepszyć zwykły układ sprzęgłowy uazowy??
A mozna jakos ulepszyć zwykły układ sprzęgłowy uazowy??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Re: łożysko oporowe.
......a przypadkiem nie trzymasz podeszwy na pedale sprzęgła w czasie jazdy.......na wszelki wypadek?,jeżeli nie to jest to brak luzu(a może sprężyny odciągającej)Bartmann pisze:Kurczę regularnie psuje mi sie łozysko oporowe. Znaczy się zaciera...czy ktoś wie jaka może byc tego przyczyna?
Fazi ....sprężynka na miejscu tak powrotna jak i łapy.
Buta na pedale nie trzymam
Buta na pedale nie trzymam

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Ha
Własnie nie
Sterownie nożne przepustnicą sie zepsuło i musiałem na rajdzie zmotać inne na bazie drewnianego klocka i linki rowerowej





http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Nie mam. Masz może foto tego patentu?pilmar pisze:a masz doprowadzony przewód smarujący do tulei na której suwa się wycisk ? ja u siebie zrobiłem dodatkowy kanał doprowadzający smar do kulek łożyska. Działa.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
łożysko oporowe
Moj patent na dlugowiecznosc lozyska oporowego to zanurzenie go przed zamontowaniem w gorącym łoju. Juz 47000km przejechalem ogorem i nic sie nie dzieje
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
doprowadzić smar do kulek łożyska
kręcącego się łożyska...
dawaj foto
inna sprawa to doprowadzenie smaru do tuleji po której przesuwa się łożysko o innym smarowaniu nie słyszałem
dawaj foto...

dawaj foto
inna sprawa to doprowadzenie smaru do tuleji po której przesuwa się łożysko o innym smarowaniu nie słyszałem
dawaj foto...
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
to rozmiem sam takie cudo mam, ale że by ten sam wężyk smarował łożyskovandall1 pisze:Ten wężyk smaruje tuleję i finito.
W niektórych furach łożysko opiera stale,ale w uazie nie.Dać mu luzu

http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość