
problem z zapłonem
Moderator: Student
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
ja chcialbym tylko dodac ze nie wszystkie lady mialy ten patent - nawet te z lat 90 -tychSebastianS pisze:Odnoszę się do numeracji z pierwszego schematu:
25 to ukad elektroniczny zliczający impulsy z cewki i śledzący pracę mikrowyłącznika 11 na gaźniku, informującego o całkowicie zamkniętej przepustnicy. Na tej podstawie układ 25 steruje elektrozaworem 15, dopuszczającym bądź odcinającym podciśnienie z rury ssącej do pneumatycznego układu ZHS w gaźniku.
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty.
System nazywa się Kaskada i został wprowadzony najpierw w ładach 2103 2105 2107, potem w wołgach i na koniec w uazach. Zawsze uważałem że łatwiej taniej byłoby zamiast sterowania podciśnieniowego użyć sygnału na elektrozawór w dyszy wolnych obr... no ale ruski człowiek ma swoje myślenie.
No.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
A jak auto własnie stoi to zgasnieSebastianS pisze:.................
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty..................
No.




Prosze o wyjasnienie

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Jak auto stoi to ma 550 obrotów/min. i ZHS nie działa. Powyżej 1000 obrotów jest tak jak mówisz - czyli następuje hamowanie silnikiem bez dopływu paliwa.niemand pisze:A jak auto własnie stoi to zgasnieSebastianS pisze:.................
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty..................
No.czy jak?? A moze jak obroty przekraczaja 1000 + zamknieta przepustnica to wtedy odcina dopływ do dyszy wolnych obrotów
![]()
![]()
![]()
Prosze o wyjasnienie
a ja mam takie pytanko
czy ktoś może mi opisać K-131 wraz zez djęciami - jak to wszystko popodpinać i czym co regulować
Bardzo proszę o dokładny opis i fotki gdyż moje pojęcie o mechanice kończy sie na tym ze wiem gdzie sie wlewa paliwo
- do gaźnika 
Proszę o pomoc
PS interesuje mnie każda śrubka i każde popychadełko
czy ktoś może mi opisać K-131 wraz zez djęciami - jak to wszystko popodpinać i czym co regulować
Bardzo proszę o dokładny opis i fotki gdyż moje pojęcie o mechanice kończy sie na tym ze wiem gdzie sie wlewa paliwo


Proszę o pomoc
PS interesuje mnie każda śrubka i każde popychadełko

Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości