problem z zapłonem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr lip 05, 2006 1:27 pm

No dobra, ale w Samarze napewno miałem już dyszę z elektrozaworem. 8)
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lip 05, 2006 1:35 pm

SebastianS pisze:Odnoszę się do numeracji z pierwszego schematu:

25 to ukad elektroniczny zliczający impulsy z cewki i śledzący pracę mikrowyłącznika 11 na gaźniku, informującego o całkowicie zamkniętej przepustnicy. Na tej podstawie układ 25 steruje elektrozaworem 15, dopuszczającym bądź odcinającym podciśnienie z rury ssącej do pneumatycznego układu ZHS w gaźniku.
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty.

System nazywa się Kaskada i został wprowadzony najpierw w ładach 2103 2105 2107, potem w wołgach i na koniec w uazach. Zawsze uważałem że łatwiej taniej byłoby zamiast sterowania podciśnieniowego użyć sygnału na elektrozawór w dyszy wolnych obr... no ale ruski człowiek ma swoje myślenie.

No.
ja chcialbym tylko dodac ze nie wszystkie lady mialy ten patent - nawet te z lat 90 -tych :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » śr lip 05, 2006 10:49 pm

SebastianS pisze:.................
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty..................

No.
A jak auto własnie stoi to zgasnie ?? czy jak?? A moze jak obroty przekraczaja 1000 + zamknieta przepustnica to wtedy odcina dopływ do dyszy wolnych obrotów ?? :)18 :)18
Prosze o wyjasnienie :D

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw lip 06, 2006 12:50 am

niemand pisze:
SebastianS pisze:.................
Innymi słowy - kiedy obroty przekraczają wartość ok. 1000 obr/ min - układ ZHS nie działa w żadnych warunkach. Jeśli spadną poniżej 1000 a jednocześnie mikroswitch 11 poda informację o całkowicie zamkniętej przepustnicy, układ puszcza podciśnienie do ZHS i dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów zostaje odcięty..................

No.
A jak auto własnie stoi to zgasnie ?? czy jak?? A moze jak obroty przekraczaja 1000 + zamknieta przepustnica to wtedy odcina dopływ do dyszy wolnych obrotów ?? :)18 :)18
Prosze o wyjasnienie :D
Jak auto stoi to ma 550 obrotów/min. i ZHS nie działa. Powyżej 1000 obrotów jest tak jak mówisz - czyli następuje hamowanie silnikiem bez dopływu paliwa.

Awatar użytkownika
marekuaz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: marekuaz » śr lip 19, 2006 10:48 pm

a ja mam takie pytanko
czy ktoś może mi opisać K-131 wraz zez djęciami - jak to wszystko popodpinać i czym co regulować
Bardzo proszę o dokładny opis i fotki gdyż moje pojęcie o mechanice kończy sie na tym ze wiem gdzie sie wlewa paliwo :P - do gaźnika :P
Proszę o pomoc
PS interesuje mnie każda śrubka i każde popychadełko :)
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości