jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » czw lip 20, 2006 4:25 pm
Witam

jako ¿e za³o¿y³em now± uszczelkê pod michê olejow± - gumow±, dokrêca³em ( z u¿yciem lewarka. No i kurde szpila posz³a wpizdu

. tzn jest ukrêcony gwint.
Jak najlepiej j± ¶ci±gn±æ i czy da siê to zrobiæ nie ¶ci±gaj±c miski ( nie chce mi siê selektolka wylewaæ i robiæ ca³ej babraniny raz jeszcze). ¯abk± na chama ? czy jednak 2 nakrêtki i ¶ci±ganie tylko ¿e nie chce wysoko wejsc nakrêtka

.
Wogóle to kapie mi tylko tam

póki co hahahah

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » czw lip 20, 2006 9:59 pm
Wykrec - jak ?- zeby wyszło .Bedziesz musiał najprawdopodobniej rozwiercic otwór i nagwintowac na wieksza srube.
Powinno sie udac bez sciągania michy.
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » czw lip 20, 2006 10:50 pm
zaspawaj nakrętke i wykręć szpilke

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lip 20, 2006 11:29 pm
No od razu widać starego praktyka
Fakt-to najlepszy sposób,tylko pozwól temu ostygnąć.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » pt lip 21, 2006 12:11 am
Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt lip 21, 2006 1:00 am
No większą trzeba "zalać"Ale to bez znaczenia,bo i tak w śmietnik.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » pt lip 21, 2006 8:30 am
Przy odrobinie szczęścia można naciąć szpilkę pod śrubokręt. Zaletą jest fakt, że szpilki w części wkręcanej w blok mają standardowy gwint więc nie ma problemu z założeniem nowej (jak nie masz oryginału nadającego się do użycia). U siebie wymieniłem wszystkie szpilki na gwint standardowy na całej długości i dałem nakrętki samohamowne. Trzeba tylko uważać z dokręcaniem bo łatwo jest wycisnąć uszczelkę.
Szpilkę warto wkręcić na klej do gwintów aby nie wykręcała się z bloku przy zdejmowaniu miski.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob lip 22, 2006 9:31 am
_CaShu_ pisze:Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
Czy załatwiłes juz silnik który remontowales?????????
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » sob lip 22, 2006 12:35 pm
Wielkie dziêki za odpowiedzi

.
Spróbuje naci±æ a jak ten pomys³ klêknie to wtedy podspawam.
Pozdrawiam !
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz lip 23, 2006 12:14 am
Kasprol pisze:_CaShu_ pisze:Ja właśnie dziś wykręcałem wszystkie szpilki... bo blok idzie na zlom. I tez naspawywalem nakretki... jak niemoglem znalezc nakretki z odpowiednim gwintem, przyspawywalem wieksza i tez dawalo rade...
Czy załatwiłes juz silnik który remontowales?????????
hehe... jeszcze nie

nawet za bardzo go nie przegonilem... znowu stoi w garazu, a ja pomykam innym uazem, zeby z wprawy nie wyjsc
Pozdrawiam
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » czw lip 27, 2006 6:08 pm
Jak mocno dokrêciæ tê uszczelkê ( gumow±). Docisn±³em lewarkiem ¿e prawie samochód ponios³o, dokrêci³em ¶rubki i mam wilgotn± uszczelkê prawie naooko³o a w jednym miejscu lekko pokapuje na w³±czonym. Bojê siê ukrêciæ kolejne.
Nie dokrêcaæ na maks rozumiem? Albo mo¿e kluczem dynamometrycznym kto¶ wie jak

?
Lepsza jest gumowa czy korkowa ?

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » czw lip 27, 2006 10:17 pm
A klepałeś kołnierz michy....?
Jak jest nawet lekko zwichrowany to za Chiny nie dokręcisz tak żeby nie ciekło.
Osobiście bardziej jestem przekonany do gumowej.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » pt lip 28, 2006 1:38 pm
Nie klepa³em

, a to trzeba ?
po³o¿yæ na szkle i patrzeæ czy równo dolega wszêdzie ?
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » pt lip 28, 2006 3:05 pm
Otwory pod szpilki mają tendencję do wyciągania się i przy zakładaniu na nowo trzeba je klepnąć młotkiem aby powierzchnia przylegania do uszczelki była płaska. Szkło nie jest potrzebna. Wystarczy mędrca oko...

-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » pt lip 28, 2006 9:10 pm
KleryK pisze: (...)
położyć na szkle i patrzeć czy równo dolega wszędzie ?
Nie zaszkodzi.......
Przynajmniej będziesz miał pewność że to nie wina michy.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość