jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz sie 20, 2006 11:05 pm
niemoge sobie poradzic z czyms takim, oleju mam na fula na miarce nawet lekko wiecej i mam traka sytuacje ze gdy jade szybko na zkretach typu oesy w lesie to niemam smarowania, smok sie zapowietrza i przez 30 s niema cisnienia, a przy wysokich obr. niechce zarznac silnika chociaz juz lekko odczowam ze to zrobilem gdyz kilka razy mi sie to powtorzylo, co mam jeszcze zrobic, obnizuc moe jakos smok??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » ndz sie 20, 2006 11:23 pm
ja bym spuscil olej, sciagnal miske i obejrzal co za syf tam jest

-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » pn sie 21, 2006 12:19 am
30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pn sie 21, 2006 4:48 am
KleryK pisze:30sek to dużo. Bo to że na ostrych zakrętach, przechyłach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn sie 21, 2006 7:57 am
nie , czysto tam jest, nawet druga pompe zalozylem, lekko sie poprawilo cisnienie ale wciaz ten sam objaw

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pn sie 21, 2006 9:21 am
.....nooo miske musisz zdjąć,innego wyjścia nie ma, wtedy zobaczysz co i jak może być pęknięty w którymś miejscu,lub odkręcony,wszystko sprowadza sie do tego że trzeba to wszystko pooglądać....
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » pn sie 21, 2006 10:46 am
chiquito83 pisze:KleryK pisze:30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze

Bo je¼dzisz jak baba to co siê dziwisz. Ja mam zawsze odpowiedni± ilo¶æ oleju i przy ostrym hamowaniu nastêpuje przesuniêcie wszyskiego na przód, np. kolegów co siedz± z ty³u. To samo dzieje siê z olejem który musi polecieæ na przód silnika bo przecie przyspawany nie jest i smok wtedy nie ma mo¿liwo¶ci zaci±gn±æ oleju i zaci±ga powietrze. To samo przy ostrym skrêcie przy du¿ej prêdko¶ci, koledzy wpadaj± na tego siedz±cego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem. Inaczej byæ nie mo¿e, chyba ¿e smoka obuduje siê blach± i zrobi w niej kilka ma³ych dziurek u spodu i u góry ¿e nie zd±¿y uciec przy przeci±¿eniach.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt sie 22, 2006 12:14 am
KleryK pisze:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' chyba że smoka obuduje się blachą i zrobi w niej kilka małych dziurek u spodu i u góry że nie zdąży uciec przy przeciążeniach.
- czasem przegrody wystarczają....ale przeczuwam,że tu problem jest inny-na pewno wart obejrzenia z bliska /jakaś nieszczelność na pompie,brak sitka?/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Majkello

- Posty: 316
- Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa Białołęka
Post
autor: Majkello » wt sie 22, 2006 2:19 am
KleryK pisze:To samo przy ostrym skręcie przy dużej prędkości, koledzy wpadają na tego siedzącego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem.
To po wycieczce ten siedzący przy drzwiach musi być dogłębnie nasmarowany...
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » wt sie 22, 2006 6:29 am
No ale w miskach uazowych nie ma przegród które by temu zapobiega³y
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt sie 22, 2006 9:58 pm
To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania

-
has01
-

- Posty: 219
- Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
- Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań
Post
autor: has01 » wt sie 22, 2006 10:11 pm
seba4x4 pisze:To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania

Uaz niczego sie nie boi

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości