olej na zakretach :P

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

olej na zakretach :P

Post autor: Doktor200 » ndz sie 20, 2006 11:05 pm

niemoge sobie poradzic z czyms takim, oleju mam na fula na miarce nawet lekko wiecej i mam traka sytuacje ze gdy jade szybko na zkretach typu oesy w lesie to niemam smarowania, smok sie zapowietrza i przez 30 s niema cisnienia, a przy wysokich obr. niechce zarznac silnika chociaz juz lekko odczowam ze to zrobilem gdyz kilka razy mi sie to powtorzylo, co mam jeszcze zrobic, obnizuc moe jakos smok??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz sie 20, 2006 11:23 pm

ja bym spuscil olej, sciagnal miske i obejrzal co za syf tam jest :)

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn sie 21, 2006 12:19 am

30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pn sie 21, 2006 4:48 am

KleryK pisze:30sek to dużo. Bo to że na ostrych zakrętach, przechyłach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze :)

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn sie 21, 2006 7:57 am

nie , czysto tam jest, nawet druga pompe zalozylem, lekko sie poprawilo cisnienie ale wciaz ten sam objaw :-?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn sie 21, 2006 9:21 am

.....nooo miske musisz zdjąć,innego wyjścia nie ma, wtedy zobaczysz co i jak może być pęknięty w którymś miejscu,lub odkręcony,wszystko sprowadza sie do tego że trzeba to wszystko pooglądać....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn sie 21, 2006 10:46 am

chiquito83 pisze:
KleryK pisze:30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze :)
Bo je¼dzisz jak baba to co siê dziwisz. Ja mam zawsze odpowiedni± ilo¶æ oleju i przy ostrym hamowaniu nastêpuje przesuniêcie wszyskiego na przód, np. kolegów co siedz± z ty³u. To samo dzieje siê z olejem który musi polecieæ na przód silnika bo przecie przyspawany nie jest i smok wtedy nie ma mo¿liwo¶ci zaci±gn±æ oleju i zaci±ga powietrze. To samo przy ostrym skrêcie przy du¿ej prêdko¶ci, koledzy wpadaj± na tego siedz±cego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem. Inaczej byæ nie mo¿e, chyba ¿e smoka obuduje siê blach± i zrobi w niej kilka ma³ych dziurek u spodu i u góry ¿e nie zd±¿y uciec przy przeci±¿eniach.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt sie 22, 2006 12:14 am

KleryK pisze:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' chyba że smoka obuduje się blachą i zrobi w niej kilka małych dziurek u spodu i u góry że nie zdąży uciec przy przeciążeniach.
  • czasem przegrody wystarczają....ale przeczuwam,że tu problem jest inny-na pewno wart obejrzenia z bliska /jakaś nieszczelność na pompie,brak sitka?/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » wt sie 22, 2006 2:19 am

KleryK pisze:To samo przy ostrym skręcie przy dużej prędkości, koledzy wpadają na tego siedzącego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem.
To po wycieczce ten siedzący przy drzwiach musi być dogłębnie nasmarowany...
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt sie 22, 2006 6:29 am

No ale w miskach uazowych nie ma przegród które by temu zapobiega³y
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » wt sie 22, 2006 9:58 pm

To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania :D
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » wt sie 22, 2006 10:11 pm

seba4x4 pisze:To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania :D
Uaz niczego sie nie boi :D :)2
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości