reduktor gaz 69 kontra uaz :)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

reduktor gaz 69 kontra uaz :)

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 8:08 pm

Panowi ktory jest mocniejszy ??
I ktory bardziej bedzie bnadawal sie do silnika merca 2.4 i skrzyni 5 merca ??
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
profesor30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: profesor30 » wt sie 29, 2006 8:19 pm

Mocniejsz - uaz
Mniej bolesny finasowo w naprawie - uaz
A który Ci bardziej podpasuje to zależy od twojej konstrukcji. W gazikowym masz już wejście i wyjście gotowe, a uazie będziesz musiał dorobić flansze i wałkiem aby połączyć się ze skrzynią biegów.

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 8:21 pm

profesor30 pisze:w uazie będziesz musiał dorobić flansze i wałkiem aby połączyć się ze skrzynią biegów.
Dzieki bardzo.
a robil ktos juz cos takiego ??
macie jakies fotki moze ??
I gdybys mogl mi jakis wiekszy opis tej flanszy dac na maila :)
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
profesor30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: profesor30 » wt sie 29, 2006 8:27 pm

Ja tego nie przerabiałem, znam to od strony teoretycznej .

Awatar użytkownika
profesor30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: profesor30 » wt sie 29, 2006 8:29 pm

A czemu skrzynia od meśka, a nie skrzynia z reduktorem od uaza ??

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 8:29 pm

profesor30 pisze:Ja tego nie przerabiałem, znam to od strony teoretycznej .
a duzo moze byc roboty z ta flansza ??
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
profesor30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: profesor30 » wt sie 29, 2006 8:31 pm

Trochę napewno, ale to byłby raczej lepszy zestaw.

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 8:34 pm

profesor30 pisze:Trochę napewno, ale to byłby raczej lepszy zestaw.
Ok dzieki raz jeszcze :)
tel 695-288-825

Nyska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 21, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Nyska » wt sie 29, 2006 8:58 pm

Najprostrzym rozwiązaniem jest silnik Mesia do skrzyni i reduktora Uazowego a flansze są gotowe.
Uaz 469 B EVO I

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 9:15 pm

Nyska pisze:Najprostrzym rozwiązaniem jest silnik Mesia do skrzyni i reduktora Uazowego a flansze są gotowe.
Tak mam teraz ale slaby i na drodze i w terenie rewelacji nie ma :(
Skrzynia 5 bedzie szybsza na drodze :)
tel 695-288-825

Nyska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 21, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Nyska » wt sie 29, 2006 9:25 pm

Nie rozumie. Na jest 4 słaby a na będzie 5 czybszy? Nie wydaje mi sie. Trzebaby mocniejszy silnik żeby o 5 myśleć.
Uaz 469 B EVO I

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt sie 29, 2006 9:31 pm

Nyska pisze:Nie rozumie. Na jest 4 słaby a na będzie 5 czybszy? Nie wydaje mi sie. Trzebaby mocniejszy silnik żeby o 5 myśleć.
a skrzynia merca nie bedzie miala lepszych przelozen od skrzyni uaza ??
Do silnika merca oczywiscie
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt sie 29, 2006 11:06 pm

Red uazowski jest zdecydowanie mocniejszy i łatwiej dostepny.
Na forum jest cała wiedza na ten temat,dość powiedzieć,ze przetestowane mozliwosci zestawienia zespołu nap sa nastepujace:
1/Silnik mb,skrzynia mb,red gaz
2/silnik mb,skrzynia uaz,red uaz
3/silnik mb,skrzynia mb,red uaz/przerobiony na krótki wałek/
Wariant 3 uwazam za optymalny,mimo wydłuzenia całego zespołu.
Red gaza to pomyłka przy nowszych silnikach,choć znam takich co podpinali go do bmw.
Wariant 2-najłatwiejszy do zrobienia /osłona sprzegła-adapter/,ale eksploatacyjnie kłopotliwy.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » wt sie 29, 2006 11:07 pm

zależy jaka ale o ile pamiętam to w starszych skrzyniach merca nie było nadbiegu (5 była 1:1) tak jak z resztą 4 w uazie..

ja z kolei szukałem skrzyni 5tki z nadbiegiem od sprintera do mojego silniczka ale to koszt około 1500zl zeby byla w dobrym stanie a że nie znalazłęm na czas zostalem przy uazowej 4rce i jest ok.. dociagnąłem go do ~125 na autostradzie i drugi raz tyle nie zamierzam jechać :21
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr sie 30, 2006 8:08 am

Banko pisze: a skrzynia merca nie bedzie miala lepszych przelozen od skrzyni uaza ??
Do silnika merca oczywiscie
Z tego co pamietam to skrzynia do tego silnika ma trochę szybszą trójkę od uazowej, co troszkę jest lepsze na twardym (lepsze przejcie z 3 na 4), ale gorsze w terenie (brakuje mocnej trójki) - wszystko.

Moja rada - jak Ci ten zestaw działa to nie ruszaj.

Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik? :o
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » śr sie 30, 2006 8:48 am

Grzegorz G. pisze:Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik? :o
Kupilem z takim :(
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr sie 30, 2006 8:55 am

Banko pisze:
Grzegorz G. pisze:Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik? :o
Kupilem z takim :(
Hehe, pewnie moje dawne autko :D
To po co kupowałeś :wink: Nie dali się przejecać przed zakupem ??

Powaga, z tym silnikiem wiele nie zdziałasz, a kasę zawsze zdążysz wydać. Już lepiej przysłowiową wołge zapodać...
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » śr sie 30, 2006 9:04 am

a może jak już motać, to od razu roburek :)21
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » śr sie 30, 2006 10:22 am

Grzegorz G. pisze:
Banko pisze:
Grzegorz G. pisze:Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik? :o
Kupilem z takim :(
Hehe, pewnie moje dawne autko :D
To po co kupowałeś :wink: Nie dali się przejecać przed zakupem ??

Powaga, z tym silnikiem wiele nie zdziałasz, a kasę zawsze zdążysz wydać. Już lepiej przysłowiową wołge zapodać...
jak kupowalem nie wiedzialem nawet ze sie sprzegielka w piastach wkreca :(

Po przeczytaniu wszystkich porad itd chyba wracam do oryginalu :)
albo wlasnie wolge wloze :)

A co do reduktora robura to mam dpostep do nowki sztuki :)
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr sie 30, 2006 10:56 am

Banko pisze: Po przeczytaniu wszystkich porad itd chyba wracam do oryginalu :)
albo wlasnie wolge wloze :)
Jak lubisz mieć trochę pod nogą to wołga lepsza - zdecydowanie lepiej się wkręca i konstrukcja trwalsza trochę. Do tego zdaję się pięknie sprzęgło od żuka pasuje (tanie i słoneczko a nie łapki).
I nic więcej nie ruszaj bo to tylko zbędne kilogramy są i wieczne poprawki poprawek.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » śr sie 30, 2006 11:19 am

Grzegorz G. pisze:
Banko pisze: Po przeczytaniu wszystkich porad itd chyba wracam do oryginalu :)
albo wlasnie wolge wloze :)
Jak lubisz mieć trochę pod nogą to wołga lepsza - zdecydowanie lepiej się wkręca i konstrukcja trwalsza trochę. Do tego zdaję się pięknie sprzęgło od żuka pasuje (tanie i słoneczko a nie łapki).
I nic więcej nie ruszaj bo to tylko zbędne kilogramy są i wieczne poprawki poprawek.
to załórz mesia 2,3 benzyna albo cos wiekszego mesio 2,4d jest ok przełorzenia skrzyni biegów są podobne +-0,1 ja w uazie miałem 2,2d i prędkosciomierz zamykałem a co do silnika spr wtryski kaz ustawic na 120 bar ,początek tłoczenia i filtry :)2
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr sie 30, 2006 12:33 pm

Żeby było jasne - ja wcale nie twierdzę, że 2,4D jest do bani. Jeździ całkiem fajnie, ale być może nie każdemu to wystarczy. No i kwestia właśnie czy jest sprawny.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » śr sie 30, 2006 7:00 pm

Panowie sprawdzilem dzis przelozenia w reduktorach i jest tak:
Gaz 69- 2,78
Uaz- 1,94
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw sie 31, 2006 8:58 am

Banko pisze:Panowie sprawdzilem dzis przelozenia w reduktorach i jest tak:
Gaz 69- 2,78
Uaz- 1,94
No i... ??
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » czw sie 31, 2006 11:21 am

Grzegorz G. pisze:
Banko pisze:Panowie sprawdzilem dzis przelozenia w reduktorach i jest tak:
Gaz 69- 2,78
Uaz- 1,94
No i... ??
No nic stwierdzam fakt :)
tel 695-288-825

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość