
I ktory bardziej bedzie bnadawal sie do silnika merca 2.4 i skrzyni 5 merca

Moderator: Student
Z tego co pamietam to skrzynia do tego silnika ma trochę szybszą trójkę od uazowej, co troszkę jest lepsze na twardym (lepsze przejcie z 3 na 4), ale gorsze w terenie (brakuje mocnej trójki) - wszystko.Banko pisze: a skrzynia merca nie bedzie miala lepszych przelozen od skrzyni uaza
Do silnika merca oczywiscie
Hehe, pewnie moje dawne autkoBanko pisze:Kupilem z takimGrzegorz G. pisze:Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik?
jak kupowalem nie wiedzialem nawet ze sie sprzegielka w piastach wkrecaGrzegorz G. pisze:Hehe, pewnie moje dawne autkoBanko pisze:Kupilem z takimGrzegorz G. pisze:Jeszcze jedno -muszę- jak chciałeś mocy to poco wkładałeś taki słaby silnik?![]()
To po co kupowałeśNie dali się przejecać przed zakupem
![]()
Powaga, z tym silnikiem wiele nie zdziałasz, a kasę zawsze zdążysz wydać. Już lepiej przysłowiową wołge zapodać...
Jak lubisz mieć trochę pod nogą to wołga lepsza - zdecydowanie lepiej się wkręca i konstrukcja trwalsza trochę. Do tego zdaję się pięknie sprzęgło od żuka pasuje (tanie i słoneczko a nie łapki).Banko pisze: Po przeczytaniu wszystkich porad itd chyba wracam do oryginalu
albo wlasnie wolge wloze![]()
to załórz mesia 2,3 benzyna albo cos wiekszego mesio 2,4d jest ok przełorzenia skrzyni biegów są podobne +-0,1 ja w uazie miałem 2,2d i prędkosciomierz zamykałem a co do silnika spr wtryski kaz ustawic na 120 bar ,początek tłoczenia i filtryGrzegorz G. pisze:Jak lubisz mieć trochę pod nogą to wołga lepsza - zdecydowanie lepiej się wkręca i konstrukcja trwalsza trochę. Do tego zdaję się pięknie sprzęgło od żuka pasuje (tanie i słoneczko a nie łapki).Banko pisze: Po przeczytaniu wszystkich porad itd chyba wracam do oryginalu
albo wlasnie wolge wloze![]()
I nic więcej nie ruszaj bo to tylko zbędne kilogramy są i wieczne poprawki poprawek.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość