Alternator

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Grzegorz197
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:12 pm

Alternator

Post autor: Grzegorz197 » ndz wrz 23, 2012 7:15 pm

Jak podłączyć krok po kroku alternator z regulatorem ?
Alternator ma dwa kable. Pominąć starą instalację, czy zostawić?

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: Alternator

Post autor: nie_mientki » ndz wrz 23, 2012 7:28 pm

A musi być koniecznie stary regulator? Ja przerobiłem tak jak tu(chyba nawet ktoś z forum to opisał):
http://uazy.pl/html/regulator.htm
I jest ok.

Grzegorz197
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:12 pm

Re: Alternator

Post autor: Grzegorz197 » pn wrz 24, 2012 5:52 am

Chodzi o to, że alternator jest wymieniony na taki z wbudowanym regulatorem i wychodzą dwa kabelki jeden gruby, drugi cienki. W starym były trzy.

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Alternator

Post autor: wieprzowina » pn wrz 24, 2012 7:06 am

No to jak masz wbudowany, to wywalasz stary regulator. Gruby kabel dajesz na + akumulatora, a cienki poprzez żarówkę wskazującą brak ładowania (niekiedy musi być odpowiedniej mocy, bo jest to przy okazji obwód wzbudzenia) łączysz z + "po stacyjce" czyli wziętym np z cewki zapłonowej.

Awatar użytkownika
bereda
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw wrz 13, 2012 7:56 am
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Alternator

Post autor: bereda » wt wrz 25, 2012 10:04 am

wstaw od pajero prosta robota a ma 140amper

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Alternator

Post autor: carinus » śr wrz 26, 2012 6:19 pm

Od lexusa IS 200 masz 4 szt. w cenie jednego od pajero,moc ta sama.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Błażej
 
 
Posty: 888
Rejestracja: pn sie 28, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Wrocław/Oława i okolice

Re: Alternator

Post autor: Błażej » śr wrz 26, 2012 10:27 pm

Zawsze podawaj typ urządzenia lub chociaż auto z jakiego pochodziło.
Wyjścia opisane?
Grube, pewnie oznaczone B+ łączysz grubym przewodem, min 6 mm^2 bez pośrednio z akumulatorem. Jak masz daleko, to możesz się podłączyć pod zacisk rozrusznika do którego jest podłączony akumulator.
Cienki, z wyjścia opisanego pewnie D lub D+ poprzez żarówkę 2W do zapłonu po stacyjce.
Zadbaj o dobrą masę na alternatorze.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości