Alternator
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:12 pm
Alternator
Jak podłączyć krok po kroku alternator z regulatorem ?
Alternator ma dwa kable. Pominąć starą instalację, czy zostawić?
Alternator ma dwa kable. Pominąć starą instalację, czy zostawić?
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Alternator
A musi być koniecznie stary regulator? Ja przerobiłem tak jak tu(chyba nawet ktoś z forum to opisał):
http://uazy.pl/html/regulator.htm
I jest ok.
http://uazy.pl/html/regulator.htm
I jest ok.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:12 pm
Re: Alternator
Chodzi o to, że alternator jest wymieniony na taki z wbudowanym regulatorem i wychodzą dwa kabelki jeden gruby, drugi cienki. W starym były trzy.
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Alternator
No to jak masz wbudowany, to wywalasz stary regulator. Gruby kabel dajesz na + akumulatora, a cienki poprzez żarówkę wskazującą brak ładowania (niekiedy musi być odpowiedniej mocy, bo jest to przy okazji obwód wzbudzenia) łączysz z + "po stacyjce" czyli wziętym np z cewki zapłonowej.
Re: Alternator
wstaw od pajero prosta robota a ma 140amper
Re: Alternator
Od lexusa IS 200 masz 4 szt. w cenie jednego od pajero,moc ta sama.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: Alternator
Zawsze podawaj typ urządzenia lub chociaż auto z jakiego pochodziło.
Wyjścia opisane?
Grube, pewnie oznaczone B+ łączysz grubym przewodem, min 6 mm^2 bez pośrednio z akumulatorem. Jak masz daleko, to możesz się podłączyć pod zacisk rozrusznika do którego jest podłączony akumulator.
Cienki, z wyjścia opisanego pewnie D lub D+ poprzez żarówkę 2W do zapłonu po stacyjce.
Zadbaj o dobrą masę na alternatorze.
Wyjścia opisane?
Grube, pewnie oznaczone B+ łączysz grubym przewodem, min 6 mm^2 bez pośrednio z akumulatorem. Jak masz daleko, to możesz się podłączyć pod zacisk rozrusznika do którego jest podłączony akumulator.
Cienki, z wyjścia opisanego pewnie D lub D+ poprzez żarówkę 2W do zapłonu po stacyjce.
Zadbaj o dobrą masę na alternatorze.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości