Kilka pytań

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Kilka pytań

Post autor: barthez008 » sob kwie 27, 2013 5:07 pm

Witam wszystkich ponownie.
Kupiłem a prawie można by powiedzieć, że dostałem opony. Opony to BF Goodrich KM2 na felgę 16". Mam takie pytanie, ponieważ opony te mam zamiar używać bardziej na drogę niż w teren jednak chodzi o to, że nie mają one prawie bieżnika. Opony są ogólnie praktycznie nowe, jednak były jeżdżone głownie po asfaldzie co spowodowało ich szybką eksploatację. Boki opon są w idealnym stanie, bez żadnych pęknięć i tego rodzaju rzeczy.
I ja tak sobie myślę żeby je wziąć i nalać, tylko mówiąc szczerze to trochę się tego boje czy nie będzie to robota zupełnie bez żadnego sensu. Z tego co słyszę to taka nalewka może za długo nie wytrzymać, gdyż może się na przykład "ze ślizgnąć". No a jak wiadomo jest to samochód w teren też tym bardziej się tego obawiam i nie wiem czy jest jakikolwiek sens tej roboty.
Co wy na to, czy ktoś z was tak robił albo widział, no lub co tam więcej możecie mi o tym powiedzieć ??
Pozdrowionka :)21

Awatar użytkownika
djmorasko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 6:47 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Kilka pytań

Post autor: djmorasko » sob kwie 27, 2013 9:02 pm

Jeżeli opona nie jest uszkodzona mechanicznie, nie jest stara, to prawdopodobnie kord też jest OK, i można lać. Technologia lania też jest teraz lepsza niż w ubiegłym wieku, także odspojenia bym się nie obawiał. Jedyne co, to może wymagać większych ciężarków przy wyważaniu. A różnica w cenie nowa opona vs nalewana zawsze jest. Ja bym lał.

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Kilka pytań

Post autor: barthez008 » ndz maja 05, 2013 1:46 pm

Panowie tak na szybkości, ponieważ użyłem wyszukiwarki ale nic nie znalazłem.
Byłem nad wodą no i.... :)16 zalałem Uazika :)21.
Myślałem na początku, że wszystko jest w porządku jednak przejechałem nim kawałek no, i jak od zalania zgubił wolne obroty tak ich już nie odzyskał. Odkręciłem filtr no i się okazało, że się woda dostała.
Mam pytanko co mam jeszcze sprawdzić i przeczyścić oraz czym wyczyścić ten filterek.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź, ponieważ chciałbym go jeszcze dziś skończyć :)21

Awatar użytkownika
stodwa
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pn sie 24, 2009 10:29 pm
Lokalizacja: Świdnica / Rzeczka

Re: Kilka pytań

Post autor: stodwa » ndz maja 05, 2013 2:50 pm

W takim razie byłeś pod wodą , a nie nad wodą.
Ja bym użył sprężonego powietrza do przeczyszczenia, ale nie mam już pod maską oryginalnego filtra.

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: Kilka pytań

Post autor: Takayuki » ndz maja 05, 2013 2:57 pm

Mi zawsze zalewało nieuszczelniony aparat zapłonowy i nie chciał jechać... zdjęcie kopułki i przewodów świec + zostawienie ich do podsuszenia, pomagało.

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Kilka pytań

Post autor: barthez008 » ndz maja 05, 2013 6:21 pm

No i to jest w tym wszystkim Panowie najdziwniejsze, ponieważ mówiąc szczerze to uwierzcie mi że wodę miałem akurat na pograniczu ze spodem mojego statku :)21 Znaczy się idealnie tak, iż nie naleciała mi ona do środka dzięki czemu w ogóle się nie zmoczyłem. Myślę jednak, że mogło to się stać przy zjeździe do wody, ponieważ tam był taki spory uskok a ja do niego tam nawet ładnie przycumowałem no i.... :)11 Wyszło jak wyszło, ale już jest dobrze bo wziąłem tak trochę wysuszyłem ten filtr, olej zmieniłem na nowy, przewody też trochę przeczyściłem no i jest gitara :)21
Choć jeśli ktoś by mi jednak powiedział w czym ten filtr najlepiej przeczyścić to był bym dozgonnie wdzięczny (chyba, że to się czyści tylko tak jak mi kolega wyżej podpowiedział, sprężonym powietrzem to ok) :D

Tak przy okazji tych robót to wreszcie wziąłem i podkręciłem to moje sprzęgło, bo już się po prostu biegu nie dało wrzucić (tak trzeszczało). Ale teraz to zupełnie inna jazda, aż miło :)2

A no i obroty już powróciły praktycznie na swoje miejsce :)21 .

Zastanawiam się jeszcze trochę nad tym tłumikiem, czy ob spawać ten czy kupić nowy oryginalny. Ale chyba jednak bardziej jestem skłonny na kupienie nowego, bo ten trochę za bardzo hałasuje i wydaje mi się, iż jednak zabiera mu trochę mocy :)11


No to pozdrawiam wszystkich no i czekam... jak chcecie to coś tam piszcie :)21


Edit: Nie chciałem wam już zadawać tego pytania, ponieważ pewnie stwierdzicie zaraz, iż jest ono bardzo banalne. Mówiąc szczerzę to kiedyś gdzieś znalazłem na nie odpowiedź no ale teraz już jej nie mogę odnaleźć. Chodzi mi jeszcze raz o ten mój filtr paliwa a mianowicie ile powinno być w nim oleju. Wiem, że nie jest to może, aż tak bardzo istotne jednak wolałbym choć raz zalać go tak jak powinienem a nie... ile akurat mam pod ręką oleju :)21
Dzięki za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Kilka pytań

Post autor: BROWAR_PL » pn maja 06, 2013 5:16 pm

yyyyyy filtr paliwa i olej??

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Kilka pytań

Post autor: barthez008 » pn maja 06, 2013 6:40 pm

kurde sory... z pośpiechu mi się pomyliło :)12
Chodziło mi o filtr powietrza... ile powinno tam być dokładnie oleju :)21

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Kilka pytań

Post autor: BROWAR_PL » pn maja 06, 2013 8:49 pm

zgodnie z instrukcją ćwiartkę silnikowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość