cylinderek hamulcowy 25 mm

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: uadam » sob paź 05, 2013 11:20 pm

W moim Uazie są zamontowane z tyłu cylinderki prawdopodobnie od Huntera - średnica 25 mm. Właśnie poszedł jeden? Czy może ktoś wie, kto może w kraju sprzedawać ten rodzaj cylinderków bo wszędzie tylko ogłaszają się z cylinderkami starego typu czyli 32 mm?
rybak

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: uazevo1 » sob paź 05, 2013 11:56 pm

25mm to nie czasem takie jak gaz 69???
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: uazevo1 » ndz paź 06, 2013 12:04 am

Tak czy inaczej miałem kiedys gdzieś w garażu nowiuteńki cylinderek który miał wyraźnie mniejszą średnice. Ktos to własnie mówił ze znajomych że to gazik może być
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: RADZILLA » ndz paź 06, 2013 6:29 am

Ja mam w domu nowy od gazeli ale srednice moge podac za pare dni bo jestem w delegacji jesli bedzie ok .to oddam za flakon 0.5 i koszt paczki. Gdybys nic nie znalazl to odezwij sie po 16 tego miesiaca bede w domu
LJ 70

Lorado
Posty: 655
Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: Lorado » ndz paź 06, 2013 8:01 am

Przede wszystkim to średnicę tłoczka limituje tarcza kotwiczna.Biorąc na logikę to z tyłu powinna być mniejsza średnica żeby zmniejszyć spotkałem cylinderki o średnicy 29 mm które jeszcze pasowały bo wymiar zewnętrzny był taki sam jak te 32 mm (grubsza ścianka).Mniejszą średnicę posiadają od syreny tył ale nie pasują do tarcz kotwicznych UAZ.W sumie to można zmniejszyć siłę hamowania przez zmniejszenie powierzchni okładziny (tak ma M461).Myślę że żaden z wymienionych przez kolegów cylinderków nie będzie pasował.,ale próbować można.Spotkałem też przeróbkę mocowania cylinderków w tarczy poprzez wycinanie,spawanie itp.Wlos się jeżył na głowie
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: uadam » ndz paź 06, 2013 8:07 am

Ja mam prawdopodobnie takie założone http://fenox.com.ua/zadnij-tormoznoj-ci ... nents.html
rybak

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: bobbik » ndz paź 06, 2013 7:55 pm

Lorado pisze:Spotkałem też przeróbkę mocowania cylinderków w tarczy poprzez wycinanie,spawanie itp.Wlos się jeżył na głowie
Ale od czego włos Ci się jeży? Od wycinania i spawania? Na tym właśnie polega remont/udoskonalanie jakiegokolwiek pojazdu. Na wycinaniu i spawaniu. A że to elementy ukł. jezdnego/hamulców? myślisz że w fabryce elementy szczęk ham. (półksiężyce-osadzenie) albo ramę, albo oś kierownicy jak się łączy? klei silikonem?
i że co ? że nie jesteś w stanie pospawać tak jak ukrainska fabryka? bo ja jestem....nie widziałeś co w europejskich fabrykach wychodzi przez kontrolę jakośći. kur... pier.... unia.

Awatar użytkownika
TASMAN UAZ
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
Lokalizacja: Grójec

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: TASMAN UAZ » wt paź 08, 2013 9:35 am

Zgadzam się :D dobry, a co najmniej obeznany z tematem spawacz zrobi robotę tak samo, jak nie lepiej niż fabryka robotę :)2 ale podkreślam że trzeba umieć spawać i mieć podstawowy sprzęt :D
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: bobbik » wt paź 08, 2013 11:27 am

to jest wszystko napędzane przez nastawione na konsumpcjonizm korporacje. Podczas gdy w epoce PRL samochody typu SAM, traktorki własnej roboty (zwłaszcza w górach) składaki z części ( i nie mówię wcale o tych rozkręcanych przed granicą) przyczepki SAM - wszystko to było na porządku dziennym i nikomu się włos na głowie z tego powodu nie jeżył. A teraz wciska się ludziom pod płaszczykiem ekologii i bezpieczeństwa różne coraz to bzdurniejsze obligatoryjne systemy w pojazdach oraz obostrzenia prawne prowadzące do tego że niedługo nie posiadając odpowiednich, odgórnie nadanych uprawnień nie będzie można sobie samemu wymienić żarówki. A najlepiej że durne społeczeństwo łyka to wszystko jak pelikan rybę , samo zaczyna w to wierzyć i jeszcze rozpowszechnia takie podejście dalej, święcie się oburzając na tych "idących pod prąd"
Ostatnio zmieniony wt paź 08, 2013 6:38 pm przez bobbik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TASMAN UAZ
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
Lokalizacja: Grójec

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: TASMAN UAZ » wt paź 08, 2013 6:27 pm

Mocno ale dobrze powiedziane Ja też potrafię coś tam posmarkać że się nie urwie no chyba że naprawdę :roll: , przyczepki sadownicze dopuszczone do ruchu się robiło a tera nie można :)11 szkoda ale bez dopuszczenia też się robi :lol: pozdrawiam i tak trzymać bobbik Ja jestem tego zdania że jak potrafisz to rób sam, ale lipy nie odwalaj :evil:
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG

Awatar użytkownika
dmuchawiec
 
 
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
Lokalizacja: kraków

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: dmuchawiec » wt paź 08, 2013 9:07 pm

Lorado pisze:Przede wszystkim to średnicę tłoczka limituje tarcza kotwiczna.Biorąc na logikę to z tyłu powinna być mniejsza średnica żeby zmniejszyć spotkałem cylinderki o średnicy 29 mm które jeszcze pasowały bo wymiar zewnętrzny był taki sam jak te 32 mm (grubsza ścianka).Mniejszą średnicę posiadają od syreny tył ale nie pasują do tarcz kotwicznych UAZ.W sumie to można zmniejszyć siłę hamowania przez zmniejszenie powierzchni okładziny (tak ma M461).Myślę że żaden z wymienionych przez kolegów cylinderków nie będzie pasował.,ale próbować można.Spotkałem też przeróbkę mocowania cylinderków w tarczy poprzez wycinanie,spawanie itp.Wlos się jeżył na głowie
a co to za logika?? poprawiamy fabrykę ??
cylinderki 25 mm są normalnie stosowane w uazach z wspomaganiem hamulców
i nic nie trzeba spawać rzeźbić zmieniać - normalnie się zakłada cylinderki 25mm w miejsce tych 32mm
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: bobbik » śr paź 09, 2013 7:27 am

to wcześniej to był kasztan-offtop.

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: cylinderek hamulcowy 25 mm

Post autor: uazevo1 » śr paź 09, 2013 5:39 pm

kasztan nie kasztan dobrze prawisz!!
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości