wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: wieprzowina » sob lut 11, 2012 8:12 pm

EDEK:):):):) pisze:Fajnie masz to rozwiazane na pierwszym zdjęciu
miałem, już nie mam - nie chciało mi się przerabiać maski.
czy zysk z chłodzenia powietrza przez ic nie zostałby zachwiany przez rozgrzany silnik ( chodzi mi o gorąco przekazywane z silnika na przewody powietrza )
Dodatkowym atutem jest zmniejszenie temperatury gorącego powietrza idącego na głowicę z zarazem zwiększenie trwałości
:o to z sufitu wzięte
Ponadto czy opłaca się montować IC od auta o większej pojemności niż nasze andorie np. tak od 3.0 TD i czy zwiększy to efekt chłodzenia
Za mały ograniczy przepływ i będzie dławił silnik. Za duży zwiększy efekt turbo-dziury.
Fabrycznie bywa że te same intercoolery występują w silnikach 1,9 i 2,8

TIR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 06, 2013 9:25 am

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: TIR » ndz lis 10, 2013 11:42 am

Witam kolegów, znalazłem ten temat na forum ponieważ jestem w trakcie przekładki silnika z oryginalnego na 4C90 mam pytanko odnośnie łap silnika które można zakupić w sklepie "sklep.andoria-mot.com.pl"
ŁAPA SILNIKA PRAWA - UAZ A
NR KATALOGOWY: 20158911
CENA: 63.80 zł /szt.
(78.47 zł /szt. z VAT)
ZASTOSOWANIE: SILNIK 4C(T)90 , GAZELA , LUBLIN , HONKER , LDV
oraz:
ŁAPA SILNIKA LEWA - UAZ A
NR KATALOGOWY: 20158811
CENA: 63.70 zł /szt.
(78.35 zł /szt. z VAT)
ZASTOSOWANIE: SILNIK 4C(T)90 , GAZELA , LUBLIN , HONKER , LDV
czy po ich zamontowaniu przy silniku rozstaw pod oryginalne uchwyty na ramie będzie taki sam,czy trzeba coś przerabiać? Pytam bo nie wiem czy zamawiać
Pozdrawiam Stanisław

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: wieprzowina » ndz lis 10, 2013 12:09 pm

Nie powinienem się wypowiadać bo nie widziałem oryginalnie zamontowanego 4c90 w uazie, ale jestem prawie pewien że uchwyty ramy muszą być w innych miejscach.

uazens
 
 
Posty: 147
Rejestracja: pn sty 03, 2011 3:46 pm

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: uazens » ndz lis 10, 2013 4:39 pm

Jak montowaliśmy 4c90 to uchwyty przy ramie zostają oryginalne, poduszki też. Wystarczyło do oryginalnych łap od benzyniaka uaza dospawać płaskownik i wywiercić dziurę bo jedna była poza łapą. Jak znajdę zdjęcie to pokaże, albo zrobię jak będę miał kiedy
469b 2.5D om602 by mercedes

TIR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 06, 2013 9:25 am

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: TIR » ndz lis 10, 2013 9:34 pm

Dzięki Pany za odp, jak kolega mógłby to poprosił bym te zdjęcia, może jeszcze mi podpowiecie z czego dopasowaliście węże do chłodnicy? Pozdrawiam.

TIR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 06, 2013 9:25 am

Re: wymiana silnika z oryginalnego na Diesel Andoria 4C90.

Post autor: TIR » sob lis 16, 2013 1:10 am

Panowie może któryś z was mógłby podesłać mi foto jak wyglądają łapy silnika, oraz co zrobić z przekładnią kierowniczą bo ona jest jakieś 4 cm od rozrządu, czy może któryś z was ją opuszczał do tego zabiegu??? ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość