Silnik i most żukowski - dużo motania?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: carinus » czw lis 21, 2013 8:20 pm

Chyba nie ma czegoś takiego jak czasowe wyrejestrowanie.Auto jeżdzi albo jest złomowane czyli formalnie nie istnieje.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: Didymos » pt lis 22, 2013 12:36 pm

Dokładnie tak, zdaje się w '92 skasowali możliwość czasowego wyrejestrowania i wszystko co jest wyrejestrowane jest traktowane jako skasowane, czyli możliwości ponownej rejestracji nie ma, chyba, że na zabytek albo pojazd historyczny, ale to też nie taka prosta sprawa.
Pewny wyjątek stanowią ciężarówki, bo te da się czasowo wyrejestrować, ale zdaje się tylko jeden raz i na okres do max 48 miesięcy, mogę coś motać, bo dokładnie nie pamiętam, trzeba by to zweryfikować.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
TASMAN UAZ
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
Lokalizacja: Grójec

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: TASMAN UAZ » pt lis 22, 2013 5:22 pm

Tak tylko ciężarówki, przyczepy i wszystko powyżej >3,5 t dmc służącej do transportu czasowo ale na ile to już nie wiem
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG

Damiankulak
 
 
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 10:03 pm

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: Damiankulak » pt lis 22, 2013 6:42 pm

czyli po uazie...
Czas szukać czegoś w stanie jeżdżącym i najlepiej na mazowszu :)

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: carinus » pt lis 22, 2013 7:38 pm

Moze być jeszcze dawcą części do kupionych dokumentów z kupką rdzy na dokładkę.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Damiankulak
 
 
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 10:03 pm

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: Damiankulak » pt lis 22, 2013 11:37 pm

Szkoda zachodu. Gość chciał 3 kafle za tego parcha, stargowałem na 2500 i przywóz do domu. Do tego kupić dokumenty jakieś itp. To już dam 5 czy 6 tysięcy i kupię uaza nie zmotanego z lpg. I to wg mnie będzie lepsze rozwiązanie.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: carinus » sob lis 23, 2013 8:42 pm

Faktycznie żadna okazja cenowa.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
TASMAN UAZ
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
Lokalizacja: Grójec

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: TASMAN UAZ » ndz lis 24, 2013 8:45 pm

Wyrejstrowanego parcha na chodzie w stanie średnim to za 1000 pln :evil: a nie do kombinowania :)11 , a za 6000 pln to naprawdę dobrą sztukę można znaleść ale nie można mieć ciśnienia
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG

Edgarowski
 
 
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
Lokalizacja: miasto

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: Edgarowski » śr gru 04, 2013 9:10 pm

Patrząc na Uazy wystawiane na Allegro to większośc jest motana z różnymi patentami w których trudno się później połapać.
Ciekawe co z tymi z wojska za które śpiewaja ponad 10 kafli i jak je później zarejestrować i w jakim stanie faktycznie są bo przebiegi mają niskie ale większość staruchy z pedałami w podłodze.
Może ktoś kupował i podzieli się uwagami i przeżyciami z nabyciem takiego Uaza.
Byłem parę lat temu oglądać Uazy sprzedawane z policji 5 sztuk ceny ok 3 kafle średnio za sztukę ale wszystko częściowo zdemontowane brak chodliwych części a jeden nawet nowy ale do połowy spalony tak że nikt z obecnych nie przystąpił do licytacji.
Edgar z Gór.

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: nie_mientki » śr gru 04, 2013 9:41 pm

Didymos pisze:Dokładnie tak, zdaje się w '92 skasowali możliwość czasowego wyrejestrowania i wszystko co jest wyrejestrowane jest traktowane jako skasowane, czyli możliwości ponownej rejestracji nie ma, chyba, że na zabytek albo pojazd historyczny, ale to też nie taka prosta sprawa.
Jeśli dobrze pamiętam był to rok 1998. I mamy tu kilka kruczków:
-sprzęt wyrejestrowany przed 1998 rokiem można ponownie zarejestrować, wszak teoretycznie prawo nie działa wstecz
-jeśli sprzęt został sprzedany to WK lubi się tłumaczyć że nabyłeś pojazd ale nie prawa z nim związane-wychodzi na to że to co napisałem wyżej zadziała tylko jeśli właściciel się nie zmienił. Choć znam przypadki że przechodziło, choć sąd administracyjny obstawał twardo że nowy właściciel tego prawa nie ma
-pojazd wyrejestrowany po 1998-sprawa przegrana raczej, zostaje unikat/zabytek

Awatar użytkownika
TASMAN UAZ
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
Lokalizacja: Grójec

Re: Silnik i most żukowski - dużo motania?

Post autor: TASMAN UAZ » czw gru 05, 2013 9:55 pm

co do uazów kupowanych z wojska miałem takowego , i już pisze co i jak otóż z rejestracją niema żadnego problemu dostajesz fakturkę vat polise oc i rejestrujesz bez problemu :lol: co do stanu to zależy jak trafisz ja miałem 85r. z podwieszanymi pedałami po radiostacji stan blacharki super troszeczkę pogięte prawe przednie drzwi ale naprawdę leciutko wszystko działało mechanicznie super mosty skrzynie reduktor nic nie rozbierane zabezpieczone zero rdzy opony super no i wszystko oryginał, światła amory tłumiki wszystko super ale uaz miał problem z silnikiem nikt nawet ja nie mógł dojść czemu palił świece zakupiłem go za 5 tys i po roku sprzedałem za 8 tys do czech nie liczę straconych nerw bo uaz przez rok zrobił może 300 km :)11
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość