Swiece
Moderator: Student
Re: Swiece
Już sobie odpowiedziałeś,tylko popytaj kumatego sprzedawcę żeby dobrał odpowiednią ciepłotę.messix pisze:Panowie temat jest taki: jakie najlepiej swiece zastosowac do Uaza? Kupilem te ruskie w tarmocie, ale nie wiem, chyba nie jest OK. NGK albo Denso, mozna jakies dobrac?
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: Swiece
..bardzo dobrze chodza iskry f-50 a jak bierze troche oleju to zastosuj f-75 

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: Swiece
Iskra F 75 S
Doskonale się spisują już w trzecim UAZie jakim jeżdżę
Doskonale się spisują już w trzecim UAZie jakim jeżdżę
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 3:55 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: Swiece
A ja zawsze stosowałem ruskie. Ruski pojazd-ruskie świece, fakt raz miałem polskie a NGK podziałały może z 30 min i padły.
przypomina mi się powiedzenie: Świeca bosch, cewka bosch a maszyna nie idiosz
przypomina mi się powiedzenie: Świeca bosch, cewka bosch a maszyna nie idiosz

Aro 243 3.2 D
Re: Swiece
Można z tego wysnuć wniosek że jak pojazd chiński to i świece też chińskie.Tutaj chyba to nie ma zastosowania.Nie mogę sie dokopać do starych danych ale z tego co pamiętam to UAZ lubił świece F 50 trzy sztuki a czwarta była innej ciepłoty.Wynika to z budowy głowicy.Stara literatura o tym wspomina.Ruskie świece były dobre ze względu na swoją ciepłotę od......do.A przy okazji to wynika z definicji ciepłoty wg Boscha,im większa wartość cieplna tym świeca zimniejsza
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Swiece
Iskra jest bardzo dobra do uaza, bosche, championki nie ryraja w tym wynalazku.
Ruskie nie byly dostepne jak jezdzilem Gazem.
Ruskie nie byly dostepne jak jezdzilem Gazem.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Swiece
moj silnik po remoncie glowicy, wymianie swiec i kabli ciezko pali i kuleje. chyba kupie F50

Re: Swiece
Remont remontem,ale nie zawsze jest tak że po remoncie silnik można zamontować do rakiety.Pozostaje spraw precyzyjnej regulacji np zaworów {nie wszystkie tak samo).No i bardzo ważna sprawa na ogół pomijana--działanie regulatora podciśnieniowego.Ja zawsze po remoncie zapalałem na świecach jakie były pod ręką zanim wypalił olej z cylindrów.Wstawisz nowe i zaraz będą aut.
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
Re: Swiece
ruskie były dwa rodzaje " letnie " i ' zimowe " o różnej ciepłocie 

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Swiece
no wlasnie przed remontem chodzil malina, ale pekl walek. Zawory ustawilem na 35 i 30 wydechowe skrajne. Sam juz nie wiem co moze byc, podczas dodawania gazu dlawi sie, strzela, gasnie, a z gaznika leci paliwo wiec jeszcze jego obstawiam. Z zaplonem, regulatorem itp nie bardzo wiem co zrobic :/ Reanimuje tez LPG ale najpoerw chce zrobic dobrze benzyne aby w razie co mogl na niej pojechac.

Re: Swiece
Co to znaczy z gaźnika leci paliwo?Którędy?Jaki jest jego poziom?Czy zaworek odcina?
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
- banan206
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 8:24 pm
- Lokalizacja: Mieszków/Jarocin
Re: Swiece
Kolego messix miałem tak samo. Tez się dlawił i pewnego dnia też się pokazalo paliwo na gazniku. Okazalo się ze pływak się zawieszał plus za wysoki poziom poliwa w komorze pływakowej.
Re: Swiece
Leci z tego miejsca ciurkiem podczas dodawania gazu, ciezko odpala, ciezko chodzi, gasnie, strzela, itp 
Moze rzeczywiscie cos bedzie z plywakiem, chcialem wstrzymac sie z rozbiurka do czasu az przyjdzie ten caly zestaw naprawczy, ale caly tydzien cisza...
Zapomniałem o linku
http://imgur.com/HjslY8w

Moze rzeczywiscie cos bedzie z plywakiem, chcialem wstrzymac sie z rozbiurka do czasu az przyjdzie ten caly zestaw naprawczy, ale caly tydzien cisza...
Zapomniałem o linku

http://imgur.com/HjslY8w
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2015 9:20 pm przez messix, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Swiece
boszszsz piękna katastrofamessix pisze:Leci z tego miejsca ciurkiem podczas dodawania gazu, ciezko odpala, ciezko chodzi, gasnie, strzela, itp
Moze rzeczywiscie cos bedzie z plywakoem, chcialem wstrzymac sie z rozbiurka do czasu az przyjdzie ten caly zestaw naprawczy, ale caly tydzien cisza...

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- banan206
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 8:24 pm
- Lokalizacja: Mieszków/Jarocin
Re: Swiece
Jesli mozesz wrzuc jeszcze fotke gaznika od drugiej strony. Chodzi mi o podlaczenie ciękich wężyków do gaznika. Widac jeden na twoim zdjęciu u góry z prawej strony.
Re: Swiece
Jak hulał na LPG to sprawdz czy Ci sie pływak nie utopił.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Swiece
Auto na ten moment ma LPG w reaktywacji, wiec od kupna przez pare miesiecy jezdzilem np PB i chodzil LUX, juz po zalozeniu glowicy po remoncie zaczely sie jaja. Wyciagne i rozbiore jutro gaznik, mimo ze chce uruchomic LPG to chce aby na benzynie tez dobrze pracowal. Wymienie tez dla pewnosci swiece na F50, sprawdze aparat i musi byc dobrze 


- banan206
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 8:24 pm
- Lokalizacja: Mieszków/Jarocin
Re: Swiece
Czy dobrze widzę że wyprowadzenia gaźnika zaznaczone na fotce jako 1 i 2 masz połączone razem wężykiem??
http://imgur.com/T0a6EGm
Ja mam 2 podłączoną do filtra powietrza bo tam wytwarza się podciśnienie przy dodawaniu gazu natomiast 1 to odpowietrzenie komory pływakowej i mam zostawione otwarte nie podłączone nigdzie... Jeśli się mylę co do tych wyprowadzeń gaźnika niech ktoś z kolegów mnie poprawi
http://imgur.com/T0a6EGm
Ja mam 2 podłączoną do filtra powietrza bo tam wytwarza się podciśnienie przy dodawaniu gazu natomiast 1 to odpowietrzenie komory pływakowej i mam zostawione otwarte nie podłączone nigdzie... Jeśli się mylę co do tych wyprowadzeń gaźnika niech ktoś z kolegów mnie poprawi

-
-
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
- Lokalizacja: miasto
Re: Swiece
Witam
Po wymianie parownika nie miałe żadnych problemów.Odpalał na benzynie a pózniej przełączałem na gaz i ok.
Po zimowej przewie odpalił na benzynie przeszadł na gaz i wydawaio się że jest dobrze Po nagrzaniu silnika i przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczął przerywać w końcu zgasł.Po chwili zapalił i na takiej szarpance dojechałem do domu. W parowniku było czysto i następnego dnuia zapalił po przejeżdzie paru kilometrów i nagrzaniu silnika na wyższych obrotach znowu i zaczyna szaprać a po zmiejszeniu obrotów zaczyna pracować równo po dodaniu gazu zaczyna znowu szarpać.
Mam pytanie
Czy na wysokich obrotach dostaje za mało gazu ale dlaczego się to obawia po nagrzaniu silnika
czy coś z aparatem zapłonowym np kondensator bo podobne objawy miałem w F-126 p.i po wymianie kondensatora przerywać na wysokich obrotach przestał.
Po wymianie parownika nie miałe żadnych problemów.Odpalał na benzynie a pózniej przełączałem na gaz i ok.
Po zimowej przewie odpalił na benzynie przeszadł na gaz i wydawaio się że jest dobrze Po nagrzaniu silnika i przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczął przerywać w końcu zgasł.Po chwili zapalił i na takiej szarpance dojechałem do domu. W parowniku było czysto i następnego dnuia zapalił po przejeżdzie paru kilometrów i nagrzaniu silnika na wyższych obrotach znowu i zaczyna szaprać a po zmiejszeniu obrotów zaczyna pracować równo po dodaniu gazu zaczyna znowu szarpać.
Mam pytanie
Czy na wysokich obrotach dostaje za mało gazu ale dlaczego się to obawia po nagrzaniu silnika
czy coś z aparatem zapłonowym np kondensator bo podobne objawy miałem w F-126 p.i po wymianie kondensatora przerywać na wysokich obrotach przestał.
Edgar z Gór.
Re: Swiece
Kiedy miałem walnięty kondensator to miałem podobne objawy . zapalał normalnie ale na wyższych obrotach szarpał a czasem nawet zgasł.
Sprawdź na świecach: białą iskra -ok, żółta - coś popaprane. Dopnij na krótko równolegle inny kondensator do aparatu i będziesz wiedział czy to jego wina. Ja kupuję od WSKi i pasuje idealnie, nawet w otwory śrubek. Pamiętaj żeby oczyścić miejsce na obudowie aparatu przed przykręceniem kondensatora. Raz w ciągu miesiąca potrafiło u mnie zjarać 3 kondensatory bo nie było dobrej MASY.
Sprawdź na świecach: białą iskra -ok, żółta - coś popaprane. Dopnij na krótko równolegle inny kondensator do aparatu i będziesz wiedział czy to jego wina. Ja kupuję od WSKi i pasuje idealnie, nawet w otwory śrubek. Pamiętaj żeby oczyścić miejsce na obudowie aparatu przed przykręceniem kondensatora. Raz w ciągu miesiąca potrafiło u mnie zjarać 3 kondensatory bo nie było dobrej MASY.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości