jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pn gru 18, 2006 6:45 pm
yankee pisze:Co do smarowania górnej części reduktora to czy nie wystarczy wlać więcej oleju??
Mogłoby wywalać olej przez simmera przedniego wału, a nalać trzeba by sporo.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn gru 18, 2006 7:53 pm
pompke elektryczna wstawic jak sie bedzie uzywac i niech pompuje proplemu niema, ale co do schmeatu kontrucji to jak tos ma cos o przystawce to prosze na pw

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » wt gru 19, 2006 10:07 am
Pompkę powiadasz

to teraz kilka pytań
Jaka pompka
Z czego pompka

(marka model rok dawcy )
Gdzie zamontowana
Jak załączana

(wajcha zapinania przedniego mostu czy ręcznie (ręcznie może być problem skleroza ))

Legnica
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » wt gru 19, 2006 10:48 pm
pokombinuj

......... jak mi zrobisz przystawke to ja wykombinuje smarowanie i ci wtedy powiem

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » śr gru 20, 2006 12:58 am
Ale tam nie ma co robić

wystarczy stoczyć ząbki na kole napędzającym tylny most i przedłużyć wałek pośredni przez do spawanie do niego dowolnego wałka

Po nowym roku dostanę big stara wiec ruszę z realizacja PTO na razie są to rozważania teoretyczne

w celu uniknięcia przyszłych błędów i wybrania najlepszej z możliwych wersji do realizacji

jak na razie nie mam rozwiązanego tylko smarowania ale myślę ze podniesienie poziomu oleju w reduktorze nie powinno spowodować wycieków

(ale pewności nie mam

)
Legnica
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » śr sty 03, 2007 10:01 pm
Trochę zmieniając wątek. Jaki kierunek obrotów uzyskujecie z przystawki montowanej na górny dekiel?
rybak
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr sty 03, 2007 10:20 pm
uadam pisze:Trochę zmieniając wątek. Jaki kierunek obrotów uzyskujecie z przystawki montowanej na górny dekiel?
To oczywiste! Odwrotny do kierunku jazdy auta, chyba, że jeździsz tylko na wstecznym...

Władek - Kraków
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » śr sty 03, 2007 10:55 pm
O Władek jakoś dawno Cie tutaj nie było

Czy mi sie wydaje?

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw sty 04, 2007 12:02 pm
<Kacper> pisze:O Władek jakoś dawno Cie tutaj nie było

Czy mi sie wydaje?

Nie wydaje Ci się!

Postanowiłem nieco reaktywować swoją obecność.
Władek - Kraków
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pn sty 08, 2007 12:11 am
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn sty 08, 2007 4:15 pm
a to jest zwykle sprzeglo klowe lub zebate z flansza czyli krotko mowiac niewielka czesc calej przystawki

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » pn sty 08, 2007 6:33 pm
Bart03 pisze:a to jest zwykle sprzeglo klowe lub zebate z flansza czyli krotko mowiac niewielka czesc calej przystawki

To czego jeszcze brakuje do kompletu żeby działało ? (nie licząc samochodu oczywiście

)
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn sty 08, 2007 6:55 pm
JA'JACEK pisze:Bart03 pisze:a to jest zwykle sprzeglo klowe lub zebate z flansza czyli krotko mowiac niewielka czesc calej przystawki

To czego jeszcze brakuje do kompletu żeby działało ? (nie licząc samochodu oczywiście

)
Ja tam się na mechanice nie znam, ale oprócz "tego" i auta, to potrzebna jesy jeszcze wyciągarka.

Władek - Kraków
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn sty 08, 2007 7:02 pm
i lina...

Bart czyli to jest część składowa całej przystawki

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn sty 08, 2007 7:28 pm
owszem - bardzo dobrze to nazwales - czesc skladowa calej przystawki

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » pn sty 08, 2007 7:35 pm
No tak część przystawki zresztą jest napisane że należy dorobić "odpowiednią" flansze. Szkoda że nie ma zdjęcia z przodu.
To już druga aukcja tej rzeczy, pierwsza nie dawno się skończyłą.
Ja się zastanawiam jak to ma działać? Rozumiem że montuje się to na reduktorze na zębatce która pracuje jak się włączy przedni napęd, czy należy rozumieć że nie będzie można używać wyciągarki bez napędzania kółek...
-
miggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: miggi » śr sty 10, 2007 12:03 pm
kolega robi przystawki do uaz prawie że na skalę "przemysłową" czyli jakieś 20 sztuk rocznie. przystawka jest nakładana od góry na reduktor i wystaje w kabinie działa bardzo prosto można używać wyciągarki równolegle z napedami albo samej wyciągarki. Ze smarowaniem nie ma problemu bo pomiędzy przystawkę a reduktor dał uszczelkę i nalał więcej oleju. Koła zębate w reduktorze działają jak pompa olejowa zębata.
Jakby ktoś miał pytania do na priva
UAZ 469b 2,4 B/G
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » śr sty 10, 2007 2:47 pm
miggi pisze:kolega robi przystawki do uaz prawie że na skalę "przemysłową" czyli jakieś 20 sztuk rocznie. przystawka jest nakładana od góry na reduktor i wystaje w kabinie działa bardzo prosto można używać wyciągarki równolegle z napedami albo samej wyciągarki. Ze smarowaniem nie ma problemu bo pomiędzy przystawkę a reduktor dał uszczelkę i nalał więcej oleju. Koła zębate w reduktorze działają jak pompa olejowa zębata.
Jakby ktoś miał pytania do na priva
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 8&ile_o=25
takie??
łożysko spawane do żeliwnej obudowy...

-
miggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: miggi » czw sty 11, 2007 8:17 am
te same a któro łozysko jest spawane do obudowy

??
UAZ 469b 2,4 B/G
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » czw sty 11, 2007 8:48 am
...nie widzę żadnego łożyska spawanego do obudowy

-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » czw sty 11, 2007 10:14 am
A jak Ci się sprawdza ta przystawka w praktyce? Sam też taką ostatnio kupiłem ale jeszcze nie montowałem. Z wyglądu wydaje się solidna.
rybak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość