
uaz 452 na mostach z GRa i maszynownią z K160 SD33T+skrzynia+reduktor w zestawie(to przez Patryka...bo nie ma lepszego motoru jak 3.3

będzie jeździło? hmm źle sformuowałem pytanie...jak bardzo ujowo to będzie jeździło


Moderator: Student
Ok, nie mówie że nie, ale autor chciał sd33 i mosty parcha, więc spręzyna.. Swoją drogą też wolę stare dobre kowadło pasujące klimaten do uaza, a co do zawieszenia to jak już się upadlać taką ilością roboty, to poszedłbym w spręzynę, z powodów oczywistychMroczny pisze:a wcale nie..
rd28t w k260 kręci się niżej i głowice podskakują mniej..
resor paraboliczny daje większy komfort
silnik lżejszy więc nie jest to kowadło nurkujące nosem
przez niepopularność łatwo o nieofrołdowany egzemplarz z końca produkcji..
wiele machin fajnie na tym siada - od cejotów po jakieś inne zabytkowe syfy którym sprężyna nie przystoi..
majster, one dziś są w lepszym stanie niż gu3 i gu4Didymos pisze:......
Rozstaw osi w 452 to zaledwie 2,3 m, najbliżej tego jest k160, tylko większość już zgniła
A budowa takiego ogóra wyjdzie taniej niż 25 tysia ? Z pewnością nie jeśli ma to coś sobą reprezentować. A takie volvo przynajmniej jest sprzedawalne, i to raczej z zyskiem po latach.mcs0 pisze:hmm... czyli podsumowujac mosty z K plus klekot merca to max w co warto inwestowac swoj czas i gotowke:)
...chyba ze wyrwac w dobrej cenie afgany i pojsc w te strone...radzieckiej mysli
takie volvo jest mega z tym ze cena od ktorej zaczynają się pojawiac jakieś egzemplarze sięga 25k pln
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości