udane MODYFIKACJE
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 7:57 pm
- Lokalizacja: wieś w zamojskim
Re: udane MODYFIKACJE
Dzięki - podeśle koledze info! Jednak są też ponoć gotowce do Uaza na rynku?
Vitara 1.6 16v LPG własnoręcznypolift
WV Passtuch 2.8 4 motion
M 72, MT 9, WSK 125 x2!
WV Passtuch 2.8 4 motion
M 72, MT 9, WSK 125 x2!
Re: udane MODYFIKACJE
jest ori elektronik ale moim zdaniem układ jest kiepski.
Re: udane MODYFIKACJE
Wyglada zachęcająco, płetwa na fotkach w zasadzie identyczna z uazowa. Rozumiem że blacha pośrednia, którą sie reguluje zapłon jest od UAZ-a?bobbik pisze:Ja mam aparat z podcisnieniem i hallem z saaba 900 + cewka i moduł z golfa ll . Aparat trzeba ciut podtoczyc z grubosci i wysokosci pierscienia oporowego.
No i ostatnie pytanie: dlaczego akurat cewka z modułem od Golfa?
Re: udane MODYFIKACJE
Sprawdzcie sobie tylko w ktora stronę się toto obraca 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: udane MODYFIKACJE
To czujnikowi Halla nie wszystko jedno? Kable WN podłączy się tak jak trzebavandall1 pisze:Sprawdzcie sobie tylko w ktora stronę się toto obraca
Re: udane MODYFIKACJE
W silnikach z aparatem zamontowanym na końcu wałka rozrządu z reguły kierunek obrotów jest właściwy dla uaza 

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: udane MODYFIKACJE
Jeśli chodzi Tobie przyspieszacz podcisnieniowy, to w SAABie akurat kierunek się zgadzavandall1 pisze:Sprawdzcie sobie tylko w ktora stronę się toto obraca
Re: udane MODYFIKACJE
Oryginalna śruba uazowa dociska kołnierz aparatu poprzez dorobione takie "widełki"Adampio pisze:Wyglada zachęcająco, płetwa na fotkach w zasadzie identyczna z uazowa. Rozumiem że blacha pośrednia, którą sie reguluje zapłon jest od UAZ-a?bobbik pisze:Ja mam aparat z podcisnieniem i hallem z saaba 900 + cewka i moduł z golfa ll . Aparat trzeba ciut podtoczyc z grubosci i wysokosci pierscienia oporowego.
No i ostatnie pytanie: dlaczego akurat cewka z modułem od Golfa?
Jakby kto był konkretnie zainteresowany tym układem to porobię foty.
ps. Ten drugi układ zupełnie bez aparatu, który gdzieś opisywałem też działał nieźle, tyle że musiałbym dokładniej wykonać koło zębate żeby nie biło- bo albo gubiło sygnał albo obcierało o czujnik.
Re: udane MODYFIKACJE
nr bosch 023 750 001
Cewka i moduł z VAG ze względu na dostępność i kompatybilność z czujnikiem . Byłaby całość z VAG ale kierunek obrotów pasuje akurat z Saaba
Re: udane MODYFIKACJE
Byłbym wdzięczny za zdjęciabobbik pisze: Jakby kto był konkretnie zainteresowany tym układem to porobię foty.

Re: udane MODYFIKACJE
Tego bezaparatowego mogę porobić od ręki, bo mam zdemontowany.
Ten na SAAB-ie i VW mam na aucie, i trochę słabo to będzie widać ale spoko, jak nie zdążę w tygodniu, to w sobotę 24.01 będę w warsztacie w miarę wolny to obfocę.
Ten na SAAB-ie i VW mam na aucie, i trochę słabo to będzie widać ale spoko, jak nie zdążę w tygodniu, to w sobotę 24.01 będę w warsztacie w miarę wolny to obfocę.
Re: udane MODYFIKACJE
Kurde, rozchorowałem się więc jeszcze trochę trza na foty poczekać...
Re: udane MODYFIKACJE
Cześć. Zastanawiam się nad kupnem opon YOKOHAMA GEOLANDAR 001 31X10,5 R do uaza. Moje pytanie, czy te opony wejdą na oryginalne felgi uaza i czy ktoś miał z nimi do czynienia tj. prowadzenia na asfalcie, w terenie? http://www.terenowysklep.pl/yokohama-ge ... 25r15.html
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: udane MODYFIKACJE
BFG MT KM2 w takim rozmiarze wchodzą, to te pewnie też.
Re: udane MODYFIKACJE
Kolega miał te yokohamy na l200, a później na parszydle.Chwalił sobie.Nawet zimą na nich jeździł,bo są w miarę miękkie.Na ostatnim rajdzie w Zieleńcu,na trawiastych zboczach i glinie robiły robotę.km2 goodricha nie dawały rady.Sam jeżdzę na simexach,ale do następnej terenówki zapodam raczej yokohame.Droższa od KM2,ale warto.
Re: udane MODYFIKACJE
Podsumowanie modyfikacji mojego, wszystkie udane:
1. Hamulce. Cztery tarcze z Vitary, cztery zaciski Polonez Lucas, pompa z serwem z Merola W202, przewody hamulcowe typu motocyklowego (wszystkie mocowania na "banjo"). Flansze zaciskow hamulcow te najpopularniejsze. Warunkiem taniej i dzialajacej przerobki sa wszystkie graty nowe. Wszystko " zgapione" od kolegow z forum. Pompa jest dwusekcyjna "mocniejszy przod plus slabszy tyl", wiec korektora sily hamowania nie potrzeba.
2. LPG z butla w miejscu po lewym baku i z wlewem pod klapką.
3. Pedały podwieszone wlasnej roboty, szeroko rozstawione (da sie wygodnie jezdzic w kaloszach numer 46), sprzeglo na linke
4. Elektryka zaprojektowana od nowa. 16 bezpiecznikow, 7 przekaznikow (w tym do swiatel p.mg. przod i tyl).
5. Chłodnica Siena 1,4 czyli z auta o podobnej mocy i zuzyciu paliwa jak UAZ. Z elektrowentylatorem, ale termowylacznik nie steruje wentylatorem bezposrednio, jeno przez przekaźnik. Chlodnica wstawiona na gumach w ramke, przykręconą na gumach do ramy. Zdemontowany oryg. wentylator z pompy wody. Zbiorniczek wyrownawczy 2 cm nizej bo maska by go zgniotla.
6. Zapłon elektronik ruski. Cały nowy.
7. Szybkie mosty, 9/41 zamiast 8/41.
8. Felgi Samurai, opony Cooper Discoverer AT3
9. Trzecie swiatlo STOP, swiatla "antymandatowe" dzienne (cieple biale, nie sebiksowo-niebieskawe). Stacyjka z Ursusa.
10. Miernik cisnienia masła fizyczny - manometr z Ursusa w kabinie. Miernik temperatury wody skalibrowany. Oryginał jak sie bez kalibracji zamontuje to pozwala najwyzej ocenic ciepla-zimna.
11. Zbiornik benzyny nierdzewny (wlasnej roboty) zamiast prawego baku i pompa paliwa elektryczna, ktora nie musi juz zaciagac gnoju z baku, bo ten nie gnije od srodka.
12. Akumulator w kabinie w "podłokietniku" wyposazonym w koszyk na podreczna butelke wody.
13. Zabezpieczenie antykradziejskie troszke zlosliwe. Bylo jeszcze jedno zamontowane przez poprzedniego wlasciciela. Bolesne i makabryczne, dosc powiedziec ze chlop byl mysliwym.
14. Zwrotnice na lozyskach jednokulkowych. Wszystkie problemy oryginalu z glowy.
15. Buda laminatowa i szyberdach (by poprzedni wlasciciel).
16. Sprzegielka przednich piast polautomaty ruskie,nie trzeba wykrecac i przekladac (byly po poprzednim wlascicielu, wystarczylo prawidlowo poskladac)
17. Swiatlo cofania. Oryginalnie nie mial, nawet otwor do montazu czujnika w skrzyni nie byl wywiercony, jest tylko miejsce w odlewie.
18. Korki w mostach z przyspawanymi łbami imbusowymi 12.9 i powkrecane na teflon. Odkrecaja sie po 2 latach jak nowe.
19. Hak przyczepy kula 50mm zamiast szczekowego
Nadal ma cztery resory piorowe, luzy na fajerze, niesynchronizowana skrzynie, prowadzi sie jak woz z weglem, pali z korby i ma blaszana tapicerke wnetrza oraz swiatla krotkie/dlugie przelaczane nogą. Tego nie zamierzam zmieniac, to wlasnie zdezydowalo ze UAZ a nie cos nowszego. Nie motałem nic "pod offroad", u mnie UAZ robi za klimatycznego SUV-a z mozliwoscia wjechania w teren z czego skorzystal kilka razy.
1. Hamulce. Cztery tarcze z Vitary, cztery zaciski Polonez Lucas, pompa z serwem z Merola W202, przewody hamulcowe typu motocyklowego (wszystkie mocowania na "banjo"). Flansze zaciskow hamulcow te najpopularniejsze. Warunkiem taniej i dzialajacej przerobki sa wszystkie graty nowe. Wszystko " zgapione" od kolegow z forum. Pompa jest dwusekcyjna "mocniejszy przod plus slabszy tyl", wiec korektora sily hamowania nie potrzeba.
2. LPG z butla w miejscu po lewym baku i z wlewem pod klapką.
3. Pedały podwieszone wlasnej roboty, szeroko rozstawione (da sie wygodnie jezdzic w kaloszach numer 46), sprzeglo na linke
4. Elektryka zaprojektowana od nowa. 16 bezpiecznikow, 7 przekaznikow (w tym do swiatel p.mg. przod i tyl).
5. Chłodnica Siena 1,4 czyli z auta o podobnej mocy i zuzyciu paliwa jak UAZ. Z elektrowentylatorem, ale termowylacznik nie steruje wentylatorem bezposrednio, jeno przez przekaźnik. Chlodnica wstawiona na gumach w ramke, przykręconą na gumach do ramy. Zdemontowany oryg. wentylator z pompy wody. Zbiorniczek wyrownawczy 2 cm nizej bo maska by go zgniotla.
6. Zapłon elektronik ruski. Cały nowy.
7. Szybkie mosty, 9/41 zamiast 8/41.
8. Felgi Samurai, opony Cooper Discoverer AT3
9. Trzecie swiatlo STOP, swiatla "antymandatowe" dzienne (cieple biale, nie sebiksowo-niebieskawe). Stacyjka z Ursusa.
10. Miernik cisnienia masła fizyczny - manometr z Ursusa w kabinie. Miernik temperatury wody skalibrowany. Oryginał jak sie bez kalibracji zamontuje to pozwala najwyzej ocenic ciepla-zimna.
11. Zbiornik benzyny nierdzewny (wlasnej roboty) zamiast prawego baku i pompa paliwa elektryczna, ktora nie musi juz zaciagac gnoju z baku, bo ten nie gnije od srodka.
12. Akumulator w kabinie w "podłokietniku" wyposazonym w koszyk na podreczna butelke wody.
13. Zabezpieczenie antykradziejskie troszke zlosliwe. Bylo jeszcze jedno zamontowane przez poprzedniego wlasciciela. Bolesne i makabryczne, dosc powiedziec ze chlop byl mysliwym.
14. Zwrotnice na lozyskach jednokulkowych. Wszystkie problemy oryginalu z glowy.
15. Buda laminatowa i szyberdach (by poprzedni wlasciciel).
16. Sprzegielka przednich piast polautomaty ruskie,nie trzeba wykrecac i przekladac (byly po poprzednim wlascicielu, wystarczylo prawidlowo poskladac)
17. Swiatlo cofania. Oryginalnie nie mial, nawet otwor do montazu czujnika w skrzyni nie byl wywiercony, jest tylko miejsce w odlewie.
18. Korki w mostach z przyspawanymi łbami imbusowymi 12.9 i powkrecane na teflon. Odkrecaja sie po 2 latach jak nowe.
19. Hak przyczepy kula 50mm zamiast szczekowego
Nadal ma cztery resory piorowe, luzy na fajerze, niesynchronizowana skrzynie, prowadzi sie jak woz z weglem, pali z korby i ma blaszana tapicerke wnetrza oraz swiatla krotkie/dlugie przelaczane nogą. Tego nie zamierzam zmieniac, to wlasnie zdezydowalo ze UAZ a nie cos nowszego. Nie motałem nic "pod offroad", u mnie UAZ robi za klimatycznego SUV-a z mozliwoscia wjechania w teren z czego skorzystal kilka razy.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: udane MODYFIKACJE
Igor, ales się rozpisał. Fajnie że się chciało.c64cIub pisze: ↑pt lip 05, 2019 11:16 pmPodsumowanie modyfikacji mojego, wszystkie udane:
1. Hamulce. Cztery tarcze z Vitary, cztery zaciski Polonez Lucas, pompa z serwem z Merola W202, przewody hamulcowe typu motocyklowego (wszystkie mocowania na "banjo"). Flansze zaciskow hamulcow te najpopularniejsze. Warunkiem taniej i dzialajacej przerobki sa wszystkie graty nowe. Wszystko " zgapione" od kolegow z forum. Pompa jest dwusekcyjna "mocniejszy przod plus slabszy tyl", wiec korektora sily hamowania nie potrzeba.
2. LPG z butla w miejscu po lewym baku i z wlewem pod klapką.
3. Pedały podwieszone wlasnej roboty, szeroko rozstawione (da sie wygodnie jezdzic w kaloszach numer 46), sprzeglo na linke
4. Elektryka zaprojektowana od nowa. 16 bezpiecznikow, 7 przekaznikow (w tym do swiatel p.mg. przod i tyl).
5. Chłodnica Siena 1,4 czyli z auta o podobnej mocy i zuzyciu paliwa jak UAZ. Z elektrowentylatorem, ale termowylacznik nie steruje wentylatorem bezposrednio, jeno przez przekaźnik. Chlodnica wstawiona na gumach w ramke, przykręconą na gumach do ramy. Zdemontowany oryg. wentylator z pompy wody. Zbiorniczek wyrownawczy 2 cm nizej bo maska by go zgniotla.
6. Zapłon elektronik ruski. Cały nowy.
7. Szybkie mosty, 9/41 zamiast 8/41.
8. Felgi Samurai, opony Cooper Discoverer AT3
9. Trzecie swiatlo STOP, swiatla "antymandatowe" dzienne (cieple biale, nie sebiksowo-niebieskawe). Stacyjka z Ursusa.
10. Miernik cisnienia masła fizyczny - manometr z Ursusa w kabinie. Miernik temperatury wody skalibrowany. Oryginał jak sie bez kalibracji zamontuje to pozwala najwyzej ocenic ciepla-zimna.
11. Zbiornik benzyny nierdzewny (wlasnej roboty) zamiast prawego baku i pompa paliwa elektryczna, ktora nie musi juz zaciagac gnoju z baku, bo ten nie gnije od srodka.
12. Akumulator w kabinie w "podłokietniku" wyposazonym w koszyk na podreczna butelke wody.
13. Zabezpieczenie antykradziejskie troszke zlosliwe. Bylo jeszcze jedno zamontowane przez poprzedniego wlasciciela. Bolesne i makabryczne, dosc powiedziec ze chlop byl mysliwym.
14. Zwrotnice na lozyskach jednokulkowych. Wszystkie problemy oryginalu z glowy.
15. Buda laminatowa i szyberdach (by poprzedni wlasciciel).
16. Sprzegielka przednich piast polautomaty ruskie,nie trzeba wykrecac i przekladac (byly po poprzednim wlascicielu, wystarczylo prawidlowo poskladac)
17. Swiatlo cofania. Oryginalnie nie mial, nawet otwor do montazu czujnika w skrzyni nie byl wywiercony, jest tylko miejsce w odlewie.
18. Korki w mostach z przyspawanymi łbami imbusowymi 12.9 i powkrecane na teflon. Odkrecaja sie po 2 latach jak nowe.
19. Hak przyczepy kula 50mm zamiast szczekowego
Nadal ma cztery resory piorowe, luzy na fajerze, niesynchronizowana skrzynie, prowadzi sie jak woz z weglem, pali z korby i ma blaszana tapicerke wnetrza oraz swiatla krotkie/dlugie przelaczane nogą. Tego nie zamierzam zmieniac, to wlasnie zdezydowalo ze UAZ a nie cos nowszego. Nie motałem nic "pod offroad", u mnie UAZ robi za klimatycznego SUV-a z mozliwoscia wjechania w teren z czego skorzystal kilka razy.
Generalnie mody udane, tylko chłodnica uważa z żaluzją, to akurat dobry i wydajny patent
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: udane MODYFIKACJE
Mocno zalezy od sposobu korzystania z auta. Znajac spore zalety ale i wady tego zestawu, zdecydowalem sie na wymiane.
Dla Łajzy? To i wiele wiecej. Dla tego wozu zrobilem prawko B.Fajnie że sie chciało
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
Re: udane MODYFIKACJE
Miałem jeszcze:
-kierownica z Lublina
-przełącznik zespolony na kierownicy do swiateł/126p/
-obrotomierz z łady
-deska rozdzielcza pokryta skórą
-wspomaganie kiery /przekł merc/
-tylne światła od nysy
-klatka
I kilka innych drobiazgów
Jakieś sto lat temu
-kierownica z Lublina
-przełącznik zespolony na kierownicy do swiateł/126p/
-obrotomierz z łady
-deska rozdzielcza pokryta skórą
-wspomaganie kiery /przekł merc/
-tylne światła od nysy
-klatka
I kilka innych drobiazgów

Jakieś sto lat temu

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: udane MODYFIKACJE
Deska rozdzielcza ze stali, specficzna przekladnia, brak wspomagania i inne toporności stanowią urok Łazika. W sumie w tak lekkim wozie, o ile sprawny, to wspomaganie jest zbednym bajerem, chyba ze dla malzonki o wzroscie 150.
Klatka by sie przydala.
Klatka by sie przydala.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: udane MODYFIKACJE
A klatka do czego? Wspomaganie się przydaje w terenie.
Marka Uaz był wycacany, dokąd go nie pociął pod ruraka
Marka Uaz był wycacany, dokąd go nie pociął pod ruraka

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: udane MODYFIKACJE
Moze w jakims błocku, nie znam sie, wiesz jak kocham offrołd. Na tyle na ile musze miec cokolwiek z tym sportem wspolnego, to nawet GAZ 63 bez wspomagania daje sie uzywac. Łajzą w drodze manewruję jedną łapą bez wysilku, a z postury raczej Suchoklates jestem, poza drogą dwiema łapami ale też bez wysiłku, raczej dla wygody zeby kiera zawsze byla jedna reka trzymana. Mam waskie opony jak na motanego Łazika, 215/80, ATki, moze dlatego.
Klatka? UAZ-a przy moim uzytkowaniu moze i trudno, ale jednak mozna wywrocic. Do dobrze zbudowanej klatki mozna tez pasy wstawic. Zadnego cięcia, cala klatka wewnatrz obrysu tej budy laminatowej, obita pianką PE. Najwyzej pasazerowie beda mieli odrobine mniej wygodnie.
Klatka? UAZ-a przy moim uzytkowaniu moze i trudno, ale jednak mozna wywrocic. Do dobrze zbudowanej klatki mozna tez pasy wstawic. Zadnego cięcia, cala klatka wewnatrz obrysu tej budy laminatowej, obita pianką PE. Najwyzej pasazerowie beda mieli odrobine mniej wygodnie.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
Re: udane MODYFIKACJE
Trochę nie tak-uaz o którym mowa/niebieski/ nie został pocięty,tylko sprzedany.Był jeszcze żółty/Maciej go robił/,który to wylądował na latarni z powodu młodzieńczej brawury kierownikaMisiek Cypr pisze: ↑sob lip 06, 2019 7:35 pm.......
Marka Uaz był wycacany, dokąd go nie pociął pod ruraka![]()

A propos wspomagania:łagodzi strzały przy nagłym wpadnięciu np w koleinę-bez wspomagania wybijał w takiej sytuacji kciuki,a na pewno nie szło utrzymać.Nadto wał kierownicy był sztywno wyprowadzony z przekładni,o konsekwencjach lepiej nie mysleć

Samochód jest dobry dla młodego hobbysty,który chce popraktykować-ciagle jest zajęcie,a każdy wyjazd to przygoda.
Jako sprzęt do poważniejszych zastosowań jest do wielkiej dupy.W miarę dobra jest rama i reduktor/jak komuś hałas nie przeszkadza/.Reszta to szmelc i na nic tu zaklęcia entuzjastów-masochistów

Klatka:rzecz konieczna,bo nigdy nie wiesz,kiedy fajtniesz

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: udane MODYFIKACJE
Taki to już sprzęt. Albo się zakochasz, albo załamiesz. Ja go nie katuję tylko jeźdżę, to mechanicznie jest mało "przygodowy". Tym bardziej że przed rozpoczęciem eksploatacji był rozebrany niemal w drobny mak i poskładany zgodnie z wszelką sztuką. Wszystko (z mechaniki) co wymagało wymiany, takową zaliczyło. Do poważniejszego ciorania wybrałbym inny wóz.
Aha, zapomniałbym, z modów jest jeszcze wstawienie w głowicę nowych gniazd zaworowych pod LPG.
Aha, zapomniałbym, z modów jest jeszcze wstawienie w głowicę nowych gniazd zaworowych pod LPG.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
Re: udane MODYFIKACJE
To,ze uaza rozbiera się najpierw do zera,to oczywista oczywistość-zawsze tak robiłem.
Wówczas były nieco inne czasy:jak zrobiłem mu remont silnika,to ze starego został tylko blok i bodaj koło zamachowe.Reszta nówka ze sklepu,nawet nie było to drogo.Części kupowało się też za grosze po różnych bazach transportowych,w energetyce i gdzie tam jeszcze.Skiepściło się pózniej.
Silnik po remoncie nie ciekł...przez pół roku jakoś
Gaznikowiec do którego zawiozłem mój gażnik stwierdził,że nie da rady go zrobić i nie ma to sensu przy tak prymitywnym urzadzeniu.
Rzuciłem się kiedyś na felgi honkera:wystarczyła jedna hopa i już shimmy
To założyłem od samuraja-zaczęły pękać przy obręczy/pewnie za duże obciążenie/.Dopiero jakieś amerykańskie dały radę.
O mostach nie ma co pisać:załozyłem nowe dobre opony i na trawie dałem wsteczny troszkę tylko ostrzej-trach i adios
Itepe itede...
Temu zacząłem budować wynalazki-rama została,ale mosty poszły juz od muscela,silniki merca z ori skrzynią,hamulce tarczowe,nawet sam dorabiałem piasty i tarcze /żeby nie dawać dystansów/.Klatka do ramy i na to nadwozie z laminatu.
To już inna historia.
Wówczas były nieco inne czasy:jak zrobiłem mu remont silnika,to ze starego został tylko blok i bodaj koło zamachowe.Reszta nówka ze sklepu,nawet nie było to drogo.Części kupowało się też za grosze po różnych bazach transportowych,w energetyce i gdzie tam jeszcze.Skiepściło się pózniej.
Silnik po remoncie nie ciekł...przez pół roku jakoś

Gaznikowiec do którego zawiozłem mój gażnik stwierdził,że nie da rady go zrobić i nie ma to sensu przy tak prymitywnym urzadzeniu.
Rzuciłem się kiedyś na felgi honkera:wystarczyła jedna hopa i już shimmy

O mostach nie ma co pisać:załozyłem nowe dobre opony i na trawie dałem wsteczny troszkę tylko ostrzej-trach i adios

Itepe itede...
Temu zacząłem budować wynalazki-rama została,ale mosty poszły juz od muscela,silniki merca z ori skrzynią,hamulce tarczowe,nawet sam dorabiałem piasty i tarcze /żeby nie dawać dystansów/.Klatka do ramy i na to nadwozie z laminatu.
To już inna historia.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość