Jakie mosty najlepsze do UAZa??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

a

Post autor: tymon4x4 » pn lut 26, 2007 4:03 pm

a ja nadal uwazam ze afgany najlepsze do UAZA na poczatek a potem do nich dwa kity za ponad 3 tys pln pełne blokady wzmocnione pólośki i nowe koła zebate zwolnic i do 38" cali opony mozna pakować :)21

Swoja drogą jak uaz ma fabrycznie male koła a ludzie jezdza na 31 " to jak podaja kit do afganów ten wzmocniony zalecaja rozmiary 38- 39" czyli 42 " tez wytrzymają :)21

Tylko chyba zaden silnik UAzowołga tego nie ruszy :)21 heheheh Chyba ze na podtlenku :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: a

Post autor: Olek1605 » pn lut 26, 2007 5:21 pm

tymon4x4 pisze:a ja nadal uwazam ze afgany najlepsze do UAZA na poczatek a potem do nich dwa kity za ponad 3 tys pln pełne blokady wzmocnione pólośki i nowe koła zebate zwolnic i do 38" cali opony mozna pakować :)21

Swoja drogą jak uaz ma fabrycznie male koła a ludzie jezdza na 31 " to jak podaja kit do afganów ten wzmocniony zalecaja rozmiary 38- 39" czyli 42 " tez wytrzymają :)21

Tylko chyba zaden silnik UAzowołga tego nie ruszy :)21 heheheh Chyba ze na podtlenku :)21
31" to prawie że oryginalne koło

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » czw mar 08, 2007 4:10 pm

co wybrac? mosty oczywiscie:
nissan k260 czy LR Defender 110 ( bo takie mam do dyspozycji)
chodzi mi o to ktore mocniejsze (duze kola ,duzy silnik)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Re: a

Post autor: wupasek » czw mar 08, 2007 4:17 pm

tymon4x4 pisze:[..]Swoja drogą jak uaz ma fabrycznie male koła a ludzie jezdza na 31 " [...]
Uaz ma fabrycznie male kola?
ya245 maja 31 cali, a ya192 - 32 cale :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » czw mar 08, 2007 4:22 pm

wupasek wczesny jestes z tymi kolami :D :)2
a z mostami lr i k260 wie cos ktos?

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » czw mar 08, 2007 4:24 pm

a bo ostatnio nie czytam tego dzialu :D
Obrazek

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » czw mar 08, 2007 10:02 pm

Kruk pisze:co wybrac? mosty oczywiscie:
nissan k260 czy LR Defender 110 ( bo takie mam do dyspozycji)
chodzi mi o to ktore mocniejsze (duze kola ,duzy silnik)
zdecydowanie K260
bo niewiele ustępują GR-owi pod względem wytrzymałości, no może przód trochę słabszy
przełożenie 1:4,625= przełożeniom szybkim uazowym,
dużo wytrzymalsze od RR .
ale pytałeś o mosty LR a nie rendza, a o tych jeżeli są inne niż RR, to nic ci nie podpowiem.
Miałem styczność z mostami rendza.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt mar 09, 2007 9:19 am

Mosty defa, tak samo jak rendża mają szybkie przełożenia ~3,5, będziesz potrzebował bardzo wolnego reduktora albo jakiegoś ciągnikowego perkinsa :)21 , żeby to chciało jechać.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » pt mar 09, 2007 9:59 am

no to juz nie motam zostaje przy mostach k260
troche waskie sa (w sumie o 4 cm od uazowych) i z wygladu takie delikatniejsze....
zobaczymy jak zmotam to opowiem co sie dzieje z nimi przy kolach 35 i silniku 210 KM :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt mar 09, 2007 2:40 pm

Kruk pisze:no to juz nie motam zostaje przy mostach k260
troche waskie sa (w sumie o 4 cm od uazowych) i z wygladu takie delikatniejsze....
zobaczymy jak zmotam to opowiem co sie dzieje z nimi przy kolach 35 i silniku 210 KM :D


no no pisz koniecznie jak ci wyszlo z ta zmota....oraz napisz takze co konkretnie zastosowales i jak sie sprawuje :wink: chetnie poczytam bo sam motam podobna zmote... :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

soki74
 
 
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:52 am
Lokalizacja: Krakow
Kontaktowanie:

Post autor: soki74 » czw mar 15, 2007 3:57 pm

dwa kity za ponad 3 tys pln pełne blokady wzmocnione pólośki i nowe koła zebate zwolnic Te dwa kity to jakiś patent nasz, krajowy czy radosna twórczość u braci na wschodzie?Zeszukałem internet i nic nie znalazłem.

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw mar 15, 2007 4:25 pm

Kruk napisał:
no to juz nie motam zostaje przy mostach k260
troche waskie sa (w sumie o 4 cm od uazowych) i z wygladu takie delikatniejsze....
zobaczymy jak zmotam to opowiem co sie dzieje z nimi przy kolach 35 i silniku 210 KM


no no pisz koniecznie jak ci wyszlo z ta zmota....oraz napisz takze co konkretnie zastosowales i jak sie sprawuje chetnie poczytam bo sam motam podobna zmote...
Właśnie też bym był zainteresowany takim dokładnym opisem :wink: I jakbyś mógł to podaj od jakiego Dokładnie NISSANa pochodzą (rocznik, typ bena czy jakiś ropniak, itd. ) :D

Pozdrawiam
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw mar 15, 2007 8:19 pm

Kruk pisze:no to juz nie motam zostaje przy mostach k260
troche waskie sa (w sumie o 4 cm od uazowych) i z wygladu takie delikatniejsze....
zobaczymy jak zmotam to opowiem co sie dzieje z nimi przy kolach 35 i silniku 210 KM :D
A czemu nie GR?

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » pt mar 16, 2007 12:44 pm

SebastianS pisze: A czemu nie GR?
Pewnie dlatego, że mosty GR to ok 4tys. zł, a 260 to 1500-1800zł :wink:
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt mar 16, 2007 1:38 pm

Piter69A pisze:
SebastianS pisze: A czemu nie GR?
Pewnie dlatego, że mosty GR to ok 4tys. zł, a 260 to 1500-1800zł :wink:


zgadza sie... to podstawowy powod dlaczego wybiera sie mosty ok 260 a nie od GRa.... sa o polowe tansze... (sam takie mam w swojej niedokonczonej zmocie... :wink: )
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » pn mar 19, 2007 10:17 am

sebastian dlatego nie gr jak juz koledzy pisali bo cena...
pojebalo sie w glowie co nie ktorym i wolaja za mosty gr sumy kosmos
a nie bede placil nie wiadomo ile jakiemus czeskowi co gdzies slyszal o mostach gr jakie to one sa niezniszczalne potwory...
jak mialbym wywalic na mosty 4-5tys to juzbym szukal
czegos na zwolnicach.... nie wiele wiecej cenowo i lepsze 150 razy niz jakis gr
mam juz mosty k260 a blokade sie dodac to nie jest wielki problem zrobic
samemu....

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn mar 19, 2007 5:35 pm

A czy Mosty od K260 miały jakieś różne przełożenia np. inne do disli i do benzyniaków ?? JAk tak to jakie lepiej do 3,0 MB ?? :roll: bo w temacie przełożen średnio się orientuje :roll:
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt mar 20, 2007 6:36 pm

Nie odpowiem dokładnie jakie, ale na 100% przełożenia benzyn i diesli były różne. MOże ktoś z patrolowców dopowie konkrety

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Kruk » wt mar 20, 2007 7:17 pm

tutaj masz przelozenia mostow patrolowych:
http://rajdy4x4.pl/samochody/gazik/mosty-patrol/
:)2

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » wt mar 20, 2007 7:35 pm

Ooo Dzięki właśnie to widziałem gdzieś i nei pamiętałem gdzie :wink:

To juz wiem czego mniej więcej szukać :)2
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość