PTO Uaz z Przemyśla
Moderator: Student
PTO Uaz z Przemyśla
Czy ktoś kupił może i zainstalował sobie przystawkę seryjnie robioną do UAZa reklamowaną na Giełdzie forumowej (z Przemyśla)? Ja kupiłem i są problemy z instalacją więc ciekaw jestem czy ktoś z nią miał do czynienia?
rybak
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Jeżeli chodzi o tą "rombowatą" konstrukję za tysiąć pińcet peelnów...powiem tyle jak kolega zakładał tośmy jego garaż szerokim łukiem obchodzili



http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Wtrącę moje pięć groszy ( nie chodzi o reklamę produktu )
Znam gościa który robi te przystawki, widziałem montaż tych przystawek w 4 autach z naszego klubu i nie mówię że nie było porblemu, bo jak wiadomo ruski jak coś robił to każda rzecz inna tak samo jest z uazami.
Podajcie konkrety w sprawie problemów z montażem.
Co do ceny to myślę że nie jest znowu aż tak wygórowana patrząc na stosunek cena = materiał + praca + koncepcja, weźcie pod uwagę że np w serwisie Nissana PTO do patrola kosztuje coś koło 10000 pln.
i jeszcze jedno jak ktoś kupił UAZa to chyba nie myślał że będzie lekko i każda ingerencja w mechanikę w tym aucie powoduje potok słów powszechnie uważanych za wulgarne, chyba się z tym zgodzicie
pzdr
Znam gościa który robi te przystawki, widziałem montaż tych przystawek w 4 autach z naszego klubu i nie mówię że nie było porblemu, bo jak wiadomo ruski jak coś robił to każda rzecz inna tak samo jest z uazami.
Podajcie konkrety w sprawie problemów z montażem.
Co do ceny to myślę że nie jest znowu aż tak wygórowana patrząc na stosunek cena = materiał + praca + koncepcja, weźcie pod uwagę że np w serwisie Nissana PTO do patrola kosztuje coś koło 10000 pln.
i jeszcze jedno jak ktoś kupił UAZa to chyba nie myślał że będzie lekko i każda ingerencja w mechanikę w tym aucie powoduje potok słów powszechnie uważanych za wulgarne, chyba się z tym zgodzicie
pzdr
UAZ 469b 2,4 B/G
Problemy o których słyszałem:
beznadziejny montaż...brak spasowania w otwór reduktora.
Bieżnia łożyska na 4 hefty! zębatki składane (spawane) i obrobione chałupniczo. Słabe wyjście na wincha (przegub) - kumpel musiał je przerobić...musiał też docinać otwór w reduktorze. A zakładanie sam widziałem...to graniczy z niemożliwością!!
Zakładał to KISIEL jego pytajcie o szczegóły.
Ale po tym co widziałem i słyszałem wolę sobie sam zrobić
beznadziejny montaż...brak spasowania w otwór reduktora.
Bieżnia łożyska na 4 hefty! zębatki składane (spawane) i obrobione chałupniczo. Słabe wyjście na wincha (przegub) - kumpel musiał je przerobić...musiał też docinać otwór w reduktorze. A zakładanie sam widziałem...to graniczy z niemożliwością!!
Zakładał to KISIEL jego pytajcie o szczegóły.
Ale po tym co widziałem i słyszałem wolę sobie sam zrobić

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Wszystko potwierdzam, aczkolwiek ciekawa konstrukcja tego PTO
Najśmieszniejsze jest to że zębatki można zmiksować ze skrzyń (starego i nowego typu uaza) taka sama ilość zębów wielkość.
Solidna obudowa ale jak zobaczyłem łożysko które jest przyspawane
Co by nie było będzie robić ale 1500zł bym nie dał. I nie porównywać tu proszę do PTO dla patrola bo tam wał nie idzie przez pół samochodu powyżej podłogi...
Najśmieszniejsze jest to że zębatki można zmiksować ze skrzyń (starego i nowego typu uaza) taka sama ilość zębów wielkość.
Solidna obudowa ale jak zobaczyłem łożysko które jest przyspawane

Co by nie było będzie robić ale 1500zł bym nie dał. I nie porównywać tu proszę do PTO dla patrola bo tam wał nie idzie przez pół samochodu powyżej podłogi...

Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 9:55 am przez benes, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Bartmann
wyżej napisałem że ruski jak coś zrobił to spier..... nie widziałem dwóch identycznych reduktorów w uazie (a trochę ich widziałem) więc otwory są napweno inne
co do łożyska to ono ma za zadanie kręcić się a nie wypadać spawy są tylko zabezpieczeniem, koła zębate są robione frezarką z porzadnej stali (na 20 kilka przystawek tylko w pierwszej ktrórą ma mój kolega w aucie tylko on zmielił koło ale niestety tego co on robił materiał nie wytrzymał)
następna kwestia przegub on tylko napędza wał możesz wszystko spasować na sztywno tzn PTO z wyciągarką tylko zauważ że reduktor pracuje a winch jest na stałe do ramy coś musi się urwać więc wszelkie drgania niweluje przegub.
Co do PTO patrola to tylko podałem cenę przykładową oczywiście zawsze można coś zrobić samemu.
Co do ceny nie będę się wypowiadał bo nie byłbym bezzstronny bardzo dobrze znam tego Pana co robi te PTO. Ale pracę i trud który on włożył nie mówiąc o pieniądzach chyba jest większy niż cena.
ps co do fotki to takowe są na giełdzie 4x4 w ogłoszeniu
wyżej napisałem że ruski jak coś zrobił to spier..... nie widziałem dwóch identycznych reduktorów w uazie (a trochę ich widziałem) więc otwory są napweno inne
co do łożyska to ono ma za zadanie kręcić się a nie wypadać spawy są tylko zabezpieczeniem, koła zębate są robione frezarką z porzadnej stali (na 20 kilka przystawek tylko w pierwszej ktrórą ma mój kolega w aucie tylko on zmielił koło ale niestety tego co on robił materiał nie wytrzymał)
następna kwestia przegub on tylko napędza wał możesz wszystko spasować na sztywno tzn PTO z wyciągarką tylko zauważ że reduktor pracuje a winch jest na stałe do ramy coś musi się urwać więc wszelkie drgania niweluje przegub.
Co do PTO patrola to tylko podałem cenę przykładową oczywiście zawsze można coś zrobić samemu.
Co do ceny nie będę się wypowiadał bo nie byłbym bezzstronny bardzo dobrze znam tego Pana co robi te PTO. Ale pracę i trud który on włożył nie mówiąc o pieniądzach chyba jest większy niż cena.
ps co do fotki to takowe są na giełdzie 4x4 w ogłoszeniu
UAZ 469b 2,4 B/G
Prawda solidnie to wygląda. Ale można było by rozwiązać inaczej mocowanie tego łożyska niż jego spawanie, jak sobie wyobrazisz wymianę takiego łożyska gdzieś poza zakładem jak klęknie.miggi pisze:Ale pracę i trud który on włożył nie mówiąc o pieniądzach chyba jest większy niż cena.
Tak czy inaczej ukłon w stronie pomysłodawcy
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Dorobienie "kastomizowanej" obudowy z aluminium to koszt 900 pln.
Osobiście jestem w stanie zapłacić nawet i 2 koła ale towar musi być niepodważalnej jakości.
Nie tylko dobry pomysł jest istotny...wykonawstwo i modyfikacja idąca za doświaczeniem ma też znaczenie.
W tym wypadku mówię nie
Osobiście jestem w stanie zapłacić nawet i 2 koła ale towar musi być niepodważalnej jakości.
Nie tylko dobry pomysł jest istotny...wykonawstwo i modyfikacja idąca za doświaczeniem ma też znaczenie.
W tym wypadku mówię nie

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Łożysko zabezpieczone spawemmiggi pisze:Bartmann
co do łożyska to ono ma za zadanie kręcić się a nie wypadać spawy są tylko zabezpieczeniem




Myslalem ze za 1500 to sie nie robi takich akcji

Nastepny etap - przyspawanie przystawki do reduktora oraz zespawanie walka od przystawki z walkiem do wyciagarki

1 nie pasuje w obudowę - trzeba powiększyc otwór w reduktorzePodajcie konkrety w sprawie problemów z montażem.
2 jak skręcić go do reduktora- zabawne jest to , że w kpl. są dodawane

to tak na początek
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
to ta sama, czy jeszcze jakas inna?
http://www.allegro.pl/item179472594_wyj ... tuska.html
http://www.allegro.pl/item179472594_wyj ... tuska.html
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Inna._CaShu_ pisze:to ta sama, czy jeszcze jakas inna?
http://www.allegro.pl/item179472594_wyj ... tuska.html
Rownie dobrze mozna by łożysko na kropelke przykleic, a pomysł faktycznie nowatorski, łożysko spawać do obudowy i to w dodatku żeliwnej
mozna by to opatantowac. PO drugie za 1500zł oczekuje sie chyba w miare jako takiej estetyki wykonania, pomijam już koła zębate składane z dwóch części, i zakołkowane, ale mozna było chociaż przetoczyć powierzchnie boczne kół. Kołnierz łączący PTO z reduktorem, zrobiony w całkiem nieprzemyslany sposób, na 3 reduktory nie pasował do żadnego(przesunięcie ok 3,4 mm) wątpie żęby ruskie aż taką fuszerke zrobili ze każda obudowa reduktora miałaby całkiem inne wymiary.
Faktycznie brak niektórych elementów.
Nie chce nikomu mieszać się w interesy, ale za taką kase naprawde nie powinno się czegoś takiego robic.

Faktycznie brak niektórych elementów.


Nie chce nikomu mieszać się w interesy, ale za taką kase naprawde nie powinno się czegoś takiego robic.
SJ413, SPOA, winch by STAR przód-tył, 4.16 Hand Made, Diff Lock Hand Made, 31x10.5
gg:1669312
gg:1669312
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości