PTO Uaz z Przemyśla

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

PTO Uaz z Przemyśla

Post autor: uadam » sob mar 24, 2007 8:00 pm

Czy ktoś kupił może i zainstalował sobie przystawkę seryjnie robioną do UAZa reklamowaną na Giełdzie forumowej (z Przemyśla)? Ja kupiłem i są problemy z instalacją więc ciekaw jestem czy ktoś z nią miał do czynienia?
rybak

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob mar 24, 2007 8:10 pm

Miał.. niewiele pozytywów na jej temat słyszałem :)3 :)3
Ale o tym niech się wypowiedzą Ci, którzy tak ciężko kleli po odebraniu towaru za tak gruba kasę... :-? :-? :evil:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » sob mar 24, 2007 9:06 pm

montaż faktycznie nie należy do najłatwiejszych, niemniej jednak jest możliwy i da się, konstrukcja raczej solidna
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uadam » pn mar 26, 2007 3:08 pm

Może ktoś jeszcze miał doświadczenia.....?
rybak

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn mar 26, 2007 8:48 pm

Jeżeli chodzi o tą "rombowatą" konstrukję za tysiąć pińcet peelnów...powiem tyle jak kolega zakładał tośmy jego garaż szerokim łukiem obchodzili :lol: :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » wt mar 27, 2007 7:32 am

Wtrącę moje pięć groszy ( nie chodzi o reklamę produktu )

Znam gościa który robi te przystawki, widziałem montaż tych przystawek w 4 autach z naszego klubu i nie mówię że nie było porblemu, bo jak wiadomo ruski jak coś robił to każda rzecz inna tak samo jest z uazami.

Podajcie konkrety w sprawie problemów z montażem.

Co do ceny to myślę że nie jest znowu aż tak wygórowana patrząc na stosunek cena = materiał + praca + koncepcja, weźcie pod uwagę że np w serwisie Nissana PTO do patrola kosztuje coś koło 10000 pln.

i jeszcze jedno jak ktoś kupił UAZa to chyba nie myślał że będzie lekko i każda ingerencja w mechanikę w tym aucie powoduje potok słów powszechnie uważanych za wulgarne, chyba się z tym zgodzicie

pzdr
UAZ 469b 2,4 B/G

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt mar 27, 2007 9:17 am

Problemy o których słyszałem:
beznadziejny montaż...brak spasowania w otwór reduktora.
Bieżnia łożyska na 4 hefty! zębatki składane (spawane) i obrobione chałupniczo. Słabe wyjście na wincha (przegub) - kumpel musiał je przerobić...musiał też docinać otwór w reduktorze. A zakładanie sam widziałem...to graniczy z niemożliwością!!
Zakładał to KISIEL jego pytajcie o szczegóły.
Ale po tym co widziałem i słyszałem wolę sobie sam zrobić :)3
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt mar 27, 2007 9:53 am

Wszystko potwierdzam, aczkolwiek ciekawa konstrukcja tego PTO
Najśmieszniejsze jest to że zębatki można zmiksować ze skrzyń (starego i nowego typu uaza) taka sama ilość zębów wielkość.
Solidna obudowa ale jak zobaczyłem łożysko które jest przyspawane :o
Co by nie było będzie robić ale 1500zł bym nie dał. I nie porównywać tu proszę do PTO dla patrola bo tam wał nie idzie przez pół samochodu powyżej podłogi... :roll:
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 9:55 am przez benes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » wt mar 27, 2007 9:54 am

Jezeli chodzi o PTO do UAZa to zastanawiam się czy się opłaca kupować czy nie lepiej zmotac samemu z cześci od reduktora i łożysk. Czy moze ktoś ma zdjęcie tej przystawki mocy?
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » wt mar 27, 2007 10:49 am

Bartmann

wyżej napisałem że ruski jak coś zrobił to spier..... nie widziałem dwóch identycznych reduktorów w uazie (a trochę ich widziałem) więc otwory są napweno inne
co do łożyska to ono ma za zadanie kręcić się a nie wypadać spawy są tylko zabezpieczeniem, koła zębate są robione frezarką z porzadnej stali (na 20 kilka przystawek tylko w pierwszej ktrórą ma mój kolega w aucie tylko on zmielił koło ale niestety tego co on robił materiał nie wytrzymał)

następna kwestia przegub on tylko napędza wał możesz wszystko spasować na sztywno tzn PTO z wyciągarką tylko zauważ że reduktor pracuje a winch jest na stałe do ramy coś musi się urwać więc wszelkie drgania niweluje przegub.

Co do PTO patrola to tylko podałem cenę przykładową oczywiście zawsze można coś zrobić samemu.

Co do ceny nie będę się wypowiadał bo nie byłbym bezzstronny bardzo dobrze znam tego Pana co robi te PTO. Ale pracę i trud który on włożył nie mówiąc o pieniądzach chyba jest większy niż cena.

ps co do fotki to takowe są na giełdzie 4x4 w ogłoszeniu
UAZ 469b 2,4 B/G

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt mar 27, 2007 12:06 pm

miggi pisze:Ale pracę i trud który on włożył nie mówiąc o pieniądzach chyba jest większy niż cena.
Prawda solidnie to wygląda. Ale można było by rozwiązać inaczej mocowanie tego łożyska niż jego spawanie, jak sobie wyobrazisz wymianę takiego łożyska gdzieś poza zakładem jak klęknie.
Tak czy inaczej ukłon w stronie pomysłodawcy

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt mar 27, 2007 2:45 pm

Dorobienie "kastomizowanej" obudowy z aluminium to koszt 900 pln.
Osobiście jestem w stanie zapłacić nawet i 2 koła ale towar musi być niepodważalnej jakości.
Nie tylko dobry pomysł jest istotny...wykonawstwo i modyfikacja idąca za doświaczeniem ma też znaczenie.
W tym wypadku mówię nie :)3
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » wt mar 27, 2007 6:49 pm

miggi pisze:Bartmann
co do łożyska to ono ma za zadanie kręcić się a nie wypadać spawy są tylko zabezpieczeniem
Łożysko zabezpieczone spawem ????
:)20 :)20 :)20

Myslalem ze za 1500 to sie nie robi takich akcji :)
Nastepny etap - przyspawanie przystawki do reduktora oraz zespawanie walka od przystawki z walkiem do wyciagarki :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt mar 27, 2007 8:05 pm

Podajcie konkrety w sprawie problemów z montażem.
1 nie pasuje w obudowę - trzeba powiększyc otwór w reduktorze
2 jak skręcić go do reduktora- zabawne jest to , że w kpl. są dodawane :o szpilki ,a brakuje elementów które są w "instrukcji montażu"

to tak na początek
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt mar 27, 2007 10:08 pm

to ta sama, czy jeszcze jakas inna?
http://www.allegro.pl/item179472594_wyj ... tuska.html

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » wt mar 27, 2007 10:25 pm

_CaShu_ pisze:to ta sama, czy jeszcze jakas inna?
http://www.allegro.pl/item179472594_wyj ... tuska.html
Inna.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt mar 27, 2007 10:26 pm

nie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
kisiel
 
 
Posty: 213
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:07 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kisiel » pt kwie 06, 2007 8:20 pm

Rownie dobrze mozna by łożysko na kropelke przykleic, a pomysł faktycznie nowatorski, łożysko spawać do obudowy i to w dodatku żeliwnej :o mozna by to opatantowac. PO drugie za 1500zł oczekuje sie chyba w miare jako takiej estetyki wykonania, pomijam już koła zębate składane z dwóch części, i zakołkowane, ale mozna było chociaż przetoczyć powierzchnie boczne kół. Kołnierz łączący PTO z reduktorem, zrobiony w całkiem nieprzemyslany sposób, na 3 reduktory nie pasował do żadnego(przesunięcie ok 3,4 mm) wątpie żęby ruskie aż taką fuszerke zrobili ze każda obudowa reduktora miałaby całkiem inne wymiary.
Faktycznie brak niektórych elementów.
:)3 :)3
Nie chce nikomu mieszać się w interesy, ale za taką kase naprawde nie powinno się czegoś takiego robic.
SJ413, SPOA, winch by STAR przód-tył, 4.16 Hand Made, Diff Lock Hand Made, 31x10.5
gg:1669312

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości