serwo uaz - zawór zwrotny

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

serwo uaz - zawór zwrotny

Post autor: _CaShu_ » pn mar 26, 2007 10:55 pm

siemka,

Nabyłem dawno temu serwo do uaza i zacząłem je wczoraj montować. Zobaczyłem u znajomego, że z serwa wychodzi kruciec w którym jest zawór zwrotny... ja takiego nie mam, więc pytanie, czy mam szukać takiego zaworku, czy mogę po prostu dotoczyć kawałek rurki z gwintem?

pozdrawiam
Łukasz

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn mar 26, 2007 11:01 pm

Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn mar 26, 2007 11:02 pm

mozna zastosowac taki wpinany w przewód np. od beczki
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn mar 26, 2007 11:09 pm

Sprawdź od żuka a zresztą byle jaki zwrotny byle był dobry :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pn mar 26, 2007 11:22 pm

wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Jutro się bujnę do sklepu z żukiem i nabędę owy zawór zwrotny

pozdrawiam
Łukasz

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt mar 27, 2007 6:50 am

klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców :)21
bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace :lol:

co innego silniki diesla 8)

nieuki :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt mar 27, 2007 9:09 am

Dokładnie, ja jeździłem bez tego zaworka i hamował bardzo dobrze, ale membrana trochę brzęczała przy zmianach podciśnienia, a pewnego dnia serwo zrobiło bum :evil: i teraz mam założony zaworek i oczywiście drugie serwo :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt mar 27, 2007 7:53 pm

Bart03 pisze:
klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców :)21
bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace :lol:

co innego silniki diesla 8)

nieuki :)21
Silnik uaza jak go rozgrzejesz to na ropie też pojedzie ale wszystko do czasu więc nie ma jazdy !! !!
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt mar 27, 2007 7:56 pm

dziś kupiłęm zaworek z zukiety. ma troche mniejszą średnicą rurki, ale mam nadzieję, że będzie robić. jak nie to wepne coś w przewód

dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
SANCHEZ
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: SANCHEZ » pt kwie 06, 2007 7:55 am

Mam pytanie :-)

czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt kwie 06, 2007 7:01 pm

SANCHEZ pisze:Mam pytanie :-)

czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
Ruskie serwo jest adoptowane z ziła i trzeba nowe otwory mocujące :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

misiek-mt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 10:19 am
Lokalizacja: wiocha

Post autor: misiek-mt » sob kwie 07, 2007 12:31 pm

Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka :lol: . Szpiki i cięgno pasowały idealnie.

misiek-mt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 10:19 am
Lokalizacja: wiocha

Post autor: misiek-mt » sob kwie 07, 2007 12:32 pm

Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka :lol: . Szpiki i cięgno pasowały idealnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość