jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » pn mar 26, 2007 10:55 pm
siemka,
Nabyłem dawno temu serwo do uaza i zacząłem je wczoraj montować. Zobaczyłem u znajomego, że z serwa wychodzi kruciec w którym jest zawór zwrotny... ja takiego nie mam, więc pytanie, czy mam szukać takiego zaworku, czy mogę po prostu dotoczyć kawałek rurki z gwintem?
pozdrawiam
Łukasz
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn mar 26, 2007 11:01 pm
Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn mar 26, 2007 11:02 pm
mozna zastosowac taki wpinany w przewód np. od beczki
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn mar 26, 2007 11:09 pm
Sprawdź od żuka a zresztą byle jaki zwrotny byle był dobry

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » pn mar 26, 2007 11:22 pm
wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Jutro się bujnę do sklepu z żukiem i nabędę owy zawór zwrotny
pozdrawiam
Łukasz
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt mar 27, 2007 6:50 am
klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace
co innego silniki diesla
nieuki 
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt mar 27, 2007 9:09 am
Dokładnie, ja jeździłem bez tego zaworka i hamował bardzo dobrze, ale membrana trochę brzęczała przy zmianach podciśnienia, a pewnego dnia serwo zrobiło bum

i teraz mam założony zaworek i oczywiście drugie serwo

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt mar 27, 2007 7:53 pm
Bart03 pisze:klucz13 pisze:Obowiązkowo mus bez niego nie ma jazdy a w zasadzie hamulców

bez niego jest jazda - zawor zwrotny jest tylko po to aby opary paliwa nie dostawaly sie do komory podcisnieniowej serwa gdy silnik nie pracuje bo z czasem sa w stanie uszkodzic membrane serwa i pozostale elementy uszczelniajace
co innego silniki diesla
nieuki 
Silnik uaza jak go rozgrzejesz to na ropie też pojedzie ale wszystko do czasu więc nie ma jazdy

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » wt mar 27, 2007 7:56 pm
dziś kupiłęm zaworek z zukiety. ma troche mniejszą średnicą rurki, ale mam nadzieję, że będzie robić. jak nie to wepne coś w przewód
dzieki za pomoc
-
SANCHEZ

- Posty: 458
- Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SANCHEZ » pt kwie 06, 2007 7:55 am
Mam pytanie
czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt kwie 06, 2007 7:01 pm
SANCHEZ pisze:Mam pytanie
czy jak montowałeś serwo - to trzeba było wycinać otwory w karoserii czy pasowało na instniejące otwory ?
Ruskie serwo jest adoptowane z ziła i trzeba nowe otwory mocujące

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
misiek-mt
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 10:19 am
- Lokalizacja: wiocha
Post
autor: misiek-mt » sob kwie 07, 2007 12:31 pm
Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka

. Szpiki i cięgno pasowały idealnie.
-
misiek-mt
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 10:19 am
- Lokalizacja: wiocha
Post
autor: misiek-mt » sob kwie 07, 2007 12:32 pm
Jeżeli są podwieszane pedały to powino "prawie" idealnie pasować. U mnie trzeba było delikatnie (naprawdę odrobinę) rozszlifować dziurę po oryginalnej pompie, ponieważ podwijała się gumka

. Szpiki i cięgno pasowały idealnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość