jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » pn kwie 23, 2007 9:39 am
wofka pisze:to moze lepiej skoro buda jest zdjęta teraz potraktować ja szlifierką kątową i pospawać cos potem
reduktor i skrzynia zostają w miejscu oryginalnym.
czyli wedle moich wyobrażeń tylko szerokość silnika bedzie "problemem"

Raczej bym działał z silnikiem na swoim miejscu - w sensie spatrzenia ew. konfliktów z budą.
Szerokość nie wydaje mi się żadnym problemem - v-ka forda jest wyjątkowo kompaktowa.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 9:46 am
miejsce silnika wyznzcza mi skrzynia przeciez
a moze czegoś nie kumam z Twojej wypowiedzi

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » pn kwie 23, 2007 9:53 am
wofka pisze:miejsce silnika wyznzcza mi skrzynia przeciez
a moze czegoś nie kumam z Twojej wypowiedzi

Ok. Płaszczyzna połączenia silnika ze skrzynią ta sama. Czyli możliwe teoretycznie konflikty obudowy sprzęgła z grodzią (wątpliwe, bo oryginalna jest zajebiście duża, ale to się okaże
po założeniu budy) oraz pokryw głowic z grodzią (też wątpliwe, bo jak mówiłem - ford wcale nie jest taki szeroki).
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 9:55 am
ok poprostu załoze)))))))))))))
dziekuje

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:13 am
ford jest ok będziesz miał tylko problem z alternatorem
ściana grodziowa to będzie stwarzała problem przy aparacie zapłonowym,
ja swoją budę podnoszę o 6cm coby deczko większe kółka wmontować,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 10:34 am
to nie za dużo troszke
ja też mam plan podnieść ale mniej a na kółka już podcinke w błotnikach robiłem
teraz jestem na etapie stworzenia pomysłu na bude
i odwracaniu felg
masz jakieś nowe foty swojego uaza

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:49 am
jak na razie niezbyt często zaglądam do garażu gdzie uazik stoi bo kończę chatę budować i nie nadążam za rosnącymi cenami mat. budowlanych,
trochę zdjęć wrzuciłem do galerii na fotosik.pl,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pn kwie 23, 2007 10:53 am
no właśnie, mały problem jest z alternatorem... przyłożyłem w piątek silnik tak żeby zobaczyć jak leży i nie bardzo leży właśnie przez alternator. Jeszcze się tak dokładnie nie przyglądałem jak to rozwiązać, ale chyba przeżuce pompę wspomagania na drugą stronę silnika bo i tak zakładam pompę od meśka i wtedy zrobi się miejsce na przerobienie mocowań alternatora...
Przerabiał to już ktoś

jak tak to proszę o fotki

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:59 am
ja to chyba pozostawię pompę wspomagania tak jak jest, a alternator postaram się wrzucić nieco wyżej tzn. obok airboxa lub na nim
to dziwne, zle silnik 2.8 forda na gaźniku mieścił spokojnie alternator na dole, ale 2.9 już jest szerszy i za cholerę nie wciśniesz go tam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 11:35 am
zaraz zerkne ne foty
a jeśli chodzi o aparat zapłonowy kontra buda to problem z jego wymontowaniem bedżie jak nie zmienie ksztaltu budy?

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 11:40 am
poszperam u siebie w kompie miałem kilka zdjec z alternatorem po stronie kolumny wspomagania i nawet wysoko
i bardzo solidnie to wyglądało
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pn kwie 23, 2007 2:00 pm
to się podziel...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 6:30 pm
oczywiscie ze sie podziele jak znajde na 100%
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn kwie 23, 2007 6:36 pm
przeszperaj mój temat o zmianie resorów na sprężyny
tam niejaki "nie_mietki"
wkleił link z dość dużą ilością zdjęc budowy uaza
znajdziesz tam foto jak zamontowany jest alternator
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » wt kwie 24, 2007 6:17 am
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » wt kwie 24, 2007 8:37 am
co uważasz o tym rozwiązaniu jeśli chodzi o alternator?
czy mi sie wydaje czy pompa wspomagania jesz zamocowana w miejscu w którym był oryginalnie alternator ale Bez zadnych przeróbek

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość