Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn kwie 23, 2007 9:39 am

wofka pisze:to moze lepiej skoro buda jest zdjęta teraz potraktować ja szlifierką kątową i pospawać cos potem :roll:
reduktor i skrzynia zostają w miejscu oryginalnym.
czyli wedle moich wyobrażeń tylko szerokość silnika bedzie "problemem" :wink:
Raczej bym działał z silnikiem na swoim miejscu - w sensie spatrzenia ew. konfliktów z budą.
Szerokość nie wydaje mi się żadnym problemem - v-ka forda jest wyjątkowo kompaktowa.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 9:46 am

miejsce silnika wyznzcza mi skrzynia przeciez
a moze czegoś nie kumam z Twojej wypowiedzi :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn kwie 23, 2007 9:53 am

wofka pisze:miejsce silnika wyznzcza mi skrzynia przeciez
a moze czegoś nie kumam z Twojej wypowiedzi :roll:
Ok. Płaszczyzna połączenia silnika ze skrzynią ta sama. Czyli możliwe teoretycznie konflikty obudowy sprzęgła z grodzią (wątpliwe, bo oryginalna jest zajebiście duża, ale to się okaże po założeniu budy) oraz pokryw głowic z grodzią (też wątpliwe, bo jak mówiłem - ford wcale nie jest taki szeroki).

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 9:55 am

ok poprostu załoze))))))))))))) :)2 :lol:
dziekuje :)2
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:13 am

ford jest ok będziesz miał tylko problem z alternatorem
ściana grodziowa to będzie stwarzała problem przy aparacie zapłonowym,
ja swoją budę podnoszę o 6cm coby deczko większe kółka wmontować,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 10:34 am

to nie za dużo troszke ??
:lol:
ja też mam plan podnieść ale mniej a na kółka już podcinke w błotnikach robiłem :)2
teraz jestem na etapie stworzenia pomysłu na bude :wink:
i odwracaniu felg :)2
masz jakieś nowe foty swojego uaza :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:49 am

jak na razie niezbyt często zaglądam do garażu gdzie uazik stoi bo kończę chatę budować i nie nadążam za rosnącymi cenami mat. budowlanych,
trochę zdjęć wrzuciłem do galerii na fotosik.pl,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn kwie 23, 2007 10:53 am

no właśnie, mały problem jest z alternatorem... przyłożyłem w piątek silnik tak żeby zobaczyć jak leży i nie bardzo leży właśnie przez alternator. Jeszcze się tak dokładnie nie przyglądałem jak to rozwiązać, ale chyba przeżuce pompę wspomagania na drugą stronę silnika bo i tak zakładam pompę od meśka i wtedy zrobi się miejsce na przerobienie mocowań alternatora...

Przerabiał to już ktoś ?? jak tak to proszę o fotki 8)
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn kwie 23, 2007 10:59 am

ja to chyba pozostawię pompę wspomagania tak jak jest, a alternator postaram się wrzucić nieco wyżej tzn. obok airboxa lub na nim
to dziwne, zle silnik 2.8 forda na gaźniku mieścił spokojnie alternator na dole, ale 2.9 już jest szerszy i za cholerę nie wciśniesz go tam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 11:35 am

zaraz zerkne ne foty
a jeśli chodzi o aparat zapłonowy kontra buda to problem z jego wymontowaniem bedżie jak nie zmienie ksztaltu budy? ??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 11:40 am

poszperam u siebie w kompie miałem kilka zdjec z alternatorem po stronie kolumny wspomagania i nawet wysoko
:)2
i bardzo solidnie to wyglądało
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn kwie 23, 2007 2:00 pm

to się podziel...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 6:30 pm

oczywiscie ze sie podziele jak znajde na 100%
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn kwie 23, 2007 6:36 pm

przeszperaj mój temat o zmianie resorów na sprężyny
tam niejaki "nie_mietki"
:wink:
wkleił link z dość dużą ilością zdjęc budowy uaza
znajdziesz tam foto jak zamontowany jest alternator
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » wt kwie 24, 2007 6:17 am

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt kwie 24, 2007 8:37 am

co uważasz o tym rozwiązaniu jeśli chodzi o alternator?
czy mi sie wydaje czy pompa wspomagania jesz zamocowana w miejscu w którym był oryginalnie alternator ale Bez zadnych przeróbek ?? :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość