Kto montował ?
Co trzeba zmienić przy dwu- stopniowej pompie hamulcowej
Jaki efekt i czy warto ?
montaż serwa w układzie hamulcowym !!!
Moderator: Student
montaż serwa w układzie hamulcowym !!!
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS
Re: montaż serwa w układzie hamulcowym !!!
SANCHEZ pisze:Kto montował ?
Co trzeba zmienić przy dwu- stopniowej pompie hamulcowej
Jaki efekt i czy warto ?
Witam!!!
Ostatnio montowałem serwo z pompą dwustopniową ale nie wymuszało to zmian. Serwo zakupiłem z pompą dwustopniową i blachą montażową tak więc w niecałe dwie godzinki serwo było zamontowana Zakupiłem nowy wąż mogę podać długość na przyszłość 130 cm odpowietrzyłem układ wyregulowałem odległość szkęk od bębna i mogę szczerze powiedzieć że warto Skok pedału hamulca jest niewielki a auto staję dęba bez większego wysiłku
W przypadku gdy będziesz w posiadaniu samego serwa pracy będzie troszkę więcej Zapewne będziesz walczył z powiększeniem średnicy otworu blachy montażowej no i samo przekręcenie pompy z wężykami to już niewielki wysiłek Życze powodzenia!
Pozdr.
Widzę że piszesz o oryginalnej pompie hamulcowej uazowej. Ja mam wstawione serwo od Mercedesa i pasującą do tego pompę od żuka dwu stopniową. UAZ owa pompa nowszy typ zapewne wymaga tylko wstawienia serwa miedzy grodzią a pompą i jest tam przygotowane miejsce serwo wraz z blachą usztywniającą montaż zapewne szybki i bezproblemowy. A podciśnienie z kolektora dolotowego.
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość