Akumulator do wyciągarki elektrycznej w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » śr sie 15, 2007 10:57 am

yankee pisze:Dopasowanie alternatora to nie jest straszny problem :wink: mi zajęło dwie godziny teraz mam 120A z opla omegi :)2 tylko ja ma 2.4D wymianie uległo tylko koło pasowe w oplu było na pasek wieloklinowy przełożyłem ze starego alternatora :wink: Dwie dolne łapy pasowały 2 górne przerobiłem wszystko chodzi już od 2 lat padł tylko amperomierz :wink: ciekawe dlaczego :)2
...Zdradz więcej szczegułów, co zmieniłes w elektryce, regulator napięcia itp... bo to czarna magia dla mnie :wink:
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » śr sie 15, 2007 9:04 pm

Proszę bardzo :wink: ja ma zmieniona cała instalacje ale wpasowanie alternator z wbudowanym regulatorem napięcia to nie jest jakaś wielka filozofia :wink: W miejsce starego regulatora należy wpiąć żarówkę(+ ze stacyjki na żarówkę) a następnie drugi przewód z żaróweczki ciągniemy na styk alternatora (wzbudzenie ) :)2 to będzie nam pokazywało czy alternator ładuje przy odpowiednich obrotach żaróweczka zgaśnie :)2 Pozostałe przewody nie ulegają zmianie i to wszystko :)2
Legnica

ladzk
 
 
Posty: 102
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Warszawa niestety

Post autor: ladzk » czw sie 16, 2007 1:24 am

Przemekslaw pisze:Żelowy to nie znaczy wcale , ze tylko optima - jest wiele innych firm... jednak trzebaby zapytać w innym dziale o ich trwałość :roll:
Tu nie chodzi o to że żelowy ale do takich zastosowań lepsze są akumulatory zwijkowe - takie właśnie jak np. Optima. Akumulatory płytowe, czy żelowe czy z ciekłym elektrolitem mają znacznie większą rezystancję wewnętrzną - w efekcie mały prąd zwarcia i spore spadki napięć pod dużymi obciążeniami, dodatkowo akumulatory płytowe są znacznie mniej odporne na wstrząsy (zwijkowy wytrzyma więcej jak samochód i więcej jak kierowca...). Zwijkowe mają tylko jedną wadę - cenę...

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » pt sie 17, 2007 5:34 pm

yankee pisze:Proszę bardzo :wink: ja ma zmieniona cała instalacje ale wpasowanie alternator z wbudowanym regulatorem napięcia to nie jest jakaś wielka filozofia :wink: W miejsce starego regulatora należy wpiąć żarówkę(+ ze stacyjki na żarówkę) a następnie drugi przewód z żaróweczki ciągniemy na styk alternatora (wzbudzenie ) :)2 to będzie nam pokazywało czy alternator ładuje przy odpowiednich obrotach żaróweczka zgaśnie :)2 Pozostałe przewody nie ulegają zmianie i to wszystko :)2
:)2 dzięki śliczne za ten instruktaż :wink:
"Jeżdżę z kim chcę"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość