
Problem 1 Zacząłem szukać sztuki na wymianę i tu zaczęły się schody. Wygląda na to że było modeli wielu. Ja mam osłonę sprzęgła aluminiową (469B-rocznik 1990, pojemność silnika w dowodzie 2445ccm, nr silnika 4100665, aluminiowe kolektory ssące) z czterema ażurowumi okrągłymi otworami w osłonie nad kołem zamachowym oraz dużo małych otworów wentylacyjnych zgrupowanych w dwa jakby sitka od tyłu obudowy. Górne 2 śruby mocujace obudowę niesymetryczne lewa jakby poniżej osi świec, prawa wychodzi poza obrys bloku i przykręcona jest do kołnierza bloku. Za cholerę nie mogę znaleść sztuki na wymiane - gdzie szukać takiej obudowy sprzęgła i jak ją zwać?
Problem 2 Próbuję zdjąć obudowę sprzęgła bez wywlekania motoru. Schody zaczeły się przy górnej prawej (patrząc w kierunku jazdy) śruby mocującej obudowę sprzęgła do bloku silnika. Dostępu brak przez tunel/podłogę tuż nad obudową. Boję się kombinować bo zatemperuję główkę śruby. Czy macie jakiś pomysł? Wychodzi na to że muszę zrzucić silnik z poduszek, a może nawet zdjąć chłodnicę by przesunąć silnik do przodu by odsłonić tę cholerę... górną prawą śrubę znaczy

Problem 3 Właściwie jaki jest model mojego UAZ-a - dobrzy ludzie mówią że 2410?
Z krzyżackim pozdrowieniem Damdaradej
jacek.gorskiMAŁPKAplusnet.pl