Długość resorów
Moderator: Student
Długość resorów
Czy przednie resory są takiej samej długości jak tylnie??
Wie ktoś może lub czy byłby tak uprzejmy i poszedł policzyć do swojego syfa ile ma piór w poszczególnych resorach??
Wie ktoś może lub czy byłby tak uprzejmy i poszedł policzyć do swojego syfa ile ma piór w poszczególnych resorach??
GyGy 5479591
Uaz 469 B
Uaz 469 B
Re: Długość resorów
Nie są takiej samej długości...Tomek_B pisze:Czy przednie resory są takiej samej długości jak tylnie??
Różnie to bywa... jutro, jak będzie jasno policze ile mam u siebie.Tomek_B pisze:Wie ktoś może lub czy byłby tak uprzejmy i poszedł policzyć do swojego syfa ile ma piór w poszczególnych resorach??
Pozdrawiam
Lukasz
klepanie resórów piękan sprawa...a żeby połączyć przyjemne z pożytecznym to kowadło na słońce konkretny młotek dobry olejek do opalania i wtedy ćwiczymy mięśnie, opalamy sie, naparawimy łazika, no i hartójemy siłe woli w takiej tmp.
a co do piór ja mam 300D i 6 piór z przodu i 5 z tyłu. klepańsko raz do roku ale wygodnie sie jeździ...
[/url]

a co do piór ja mam 300D i 6 piór z przodu i 5 z tyłu. klepańsko raz do roku ale wygodnie sie jeździ...

no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Jakies szczegóły co do techniki........bo tez mnie czeka klepanie resorówmotokogut pisze:klepanie resórów piękan sprawa...a żeby połączyć przyjemne z pożytecznym to kowadło na słońce konkretny młotek dobry olejek do opalania i wtedy ćwiczymy mięśnie, opalamy sie, naparawimy łazika, no i hartójemy siłe woli w takiej tmp.![]()
a co do piór ja mam 300D i 6 piór z przodu i 5 z tyłu. klepańsko raz do roku ale wygodnie sie jeździ...[/url]
co do sposobów to podobno kolega pierzynka2 mocóje resor między dwoma drzewami i napier... ile wlezie, a jak go pytają czy nie chce kasku to mówi że woli bez
a tak serio to ja robie tak że w kowadle jest taki otwór i w niego wkładam taki trzpień z płaską dóżą główką(wystaje ponad powierzchnie górną kowadła jakieś 4mm), no i potem jeden gościu trzyma pióro a ja napier... w miejsce między tym trzpieniem a stykiem pióra z kowadełm. trzeba se siły wyobrazić
tylko żeby nie przesadzać bo potem naciąganie resoru na samochód będzie
albo pod wiadókt sie łazik nie zmieści
albo do pks-u oddaj najbliższego oni tam taką fajną maszynke z rolkami mają i to moment zrobią...

a tak serio to ja robie tak że w kowadle jest taki otwór i w niego wkładam taki trzpień z płaską dóżą główką(wystaje ponad powierzchnie górną kowadła jakieś 4mm), no i potem jeden gościu trzyma pióro a ja napier... w miejsce między tym trzpieniem a stykiem pióra z kowadełm. trzeba se siły wyobrazić



albo do pks-u oddaj najbliższego oni tam taką fajną maszynke z rolkami mają i to moment zrobią...
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
przecież nie ważne jest ile piór było w orginale, to sie dopasowywuje do swoich potrzeb i wtedy jest
ja mimo 300D i z przodu mam 7 piór, tył to samo. z wygięciami mostów nie ma wtedy żadnego problemu a i dołki znośne są. amorki oczywiście nieorginalne.
A tak z ciekawośći: wkładał ktoś pióra paraboliczne? ewentualnie od czego dłógość podejdzie?

A tak z ciekawośći: wkładał ktoś pióra paraboliczne? ewentualnie od czego dłógość podejdzie?
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
co do długości to w uazmania.net poszukajciemotokogut pisze:przecież nie ważne jest ile piór było w orginale, to sie dopasowywuje do swoich potrzeb i wtedy jestja mimo 300D i z przodu mam 7 piór, tył to samo. z wygięciami mostów nie ma wtedy żadnego problemu a i dołki znośne są. amorki oczywiście nieorginalne.
A tak z ciekawośći: wkładał ktoś pióra paraboliczne? ewentualnie od czego dłógość podejdzie?
a
a czy przednie resory z uaza sa takie same jak tylnie z zuka ?
Chce załozyc w Gazie resory UAZA 4 razy te przednie .

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
Do klepania resorów nie trzeba żadnych przyżądów poza młotkiem i powierzchnią na której się to robi. Najlepiej kowadło, a jak nie to nawet grube żelastwo byle na czymś co nie sprężynuje. Opierasz resor o kowadło stroną wypukłą i udeżasz w bliskie okolice miejsce gdzie resor dotyka kowadła. Najwięcej udeżeń przypada na okolice środka resora, a coraz mniej w strone mocowań. Wraz z oddalaniem się miejsca udezania przesuwasz punkt w którym resor opiera sie o kowadło (w tą samą strone).
Czynność powtarzasz kilkukrotnie i najlepiej robić po dwa pióra z dwóch resorów, żeby kontrolować żeby były równo wyklepane.
Generalnie nic trudnego.
Czynność powtarzasz kilkukrotnie i najlepiej robić po dwa pióra z dwóch resorów, żeby kontrolować żeby były równo wyklepane.
Generalnie nic trudnego.
Jestem na etapie remontu blachary, ale resory tylne mam do wymiany...
Dziś mechanik przywiózł 3 resory 8piór do uaza wymontowane z przodu...
2najlepsze poszły do klepania, ale czy podejda na tył? Na bank było 8piór wyjęte z przodu, nie miałem dziś porównania do starych tylnych.
EDIT:
sprawdziłem przednie resory są krótsze o jakieś kilkanaście cm.
Dziś mechanik przywiózł 3 resory 8piór do uaza wymontowane z przodu...
2najlepsze poszły do klepania, ale czy podejda na tył? Na bank było 8piór wyjęte z przodu, nie miałem dziś porównania do starych tylnych.
EDIT:
sprawdziłem przednie resory są krótsze o jakieś kilkanaście cm.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość