Blokada mostów

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 27, 2006 7:45 pm

Z tego co mi wiadomo to przelozenia sie nie zgrywaja wiec musial byc do przodu tez most od tarpana wrzucic.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt lut 28, 2006 8:50 am

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że przełożenie będzie się zgadzało - w warszawopochodnych najczęściej było 8/41 ew. 9/41. Większym problemem jest to, że most tarpana jest cokolwiek węższy od uazowego, ale odwrócone felgi powinny załatwić sprawę.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » czw paź 05, 2006 10:09 pm

ja mam zmienioną rure na uazowską. :)2
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw paź 05, 2006 10:49 pm

We wrocku jezdzi uaz z przednim mostem tarpan a tyl uaz ale dwie dlugi polosie i pochwy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość