wszystko co wiecie o afganach

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz maja 20, 2007 1:07 pm

wieprzowina pisze:Chodzi o coś innego -
o ile przy prosto ustawionych kołach drążek kierowniczy przechodzi blisko resora,
http://img339.imageshack.us/img339/2623/prostodu4.jpg

o tyle przy kołach skręconych w prawo opiera się o resor. Co jest nie tak?
http://img339.imageshack.us/img339/3581/prawoef6.jpg
tak jest u mnie drążek się sam ułożył :)21 minimalnie wygięty i wszystko gra
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz maja 20, 2007 1:09 pm

borman pisze:8 cm zwolnica + 5 cm mniejsza grucha = 13 cm + 33 cale opona (wytrzymuje 200 koni ) daje ok 37 cm ...........ile ma GR na 35 calach ?- -----nie potrzebuję się zastanawiać :lol:
jest 3 cm(Patrol 35" uaz 33" afgan)różnicy a porównując wytrzymałości mostów afgan blado wypada :lol: natomiast uaz jeździ zdecydowanie lepiej w ciężkim terenie mówią o lekko zmotanym :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn maja 21, 2007 10:26 am

gaaz99 pisze:
L80 pisze:co ty tworzyż chłopie
na prostych kołach zębatych jazgot okrutny powstanie
a obudowe na to wszystko to niby jak ??
spawana z blach ??
a unimog mo jakie zęby skosne? obudowy skręcane bez spawania itd.
ważne jak dziala :)2
jak założysz obudowe to koniecznie fotki tu zapodaj
to co robisz jest bardzo ciekawe
czy zwolnica będzie zwalniać ?
czy 1 do 1

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » pn maja 21, 2007 1:45 pm

po zębatkach widac że będzie zwalniac ...
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pn maja 21, 2007 4:54 pm

będzie na zwolnicach wolniejszy dlatego założyłem atak 8x37
rakieta to to niebędzie ale wytrzymalosć mostu wzrosnie przedni praktycznie kompletny :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Maras
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt gru 21, 2004 1:34 am
Lokalizacja: Żuławy

Post autor: Maras » pn maja 21, 2007 10:50 pm

Witam. Fajny pomysł gaaz99 ale mam jedno pytanie : czy fura nie zacznie jeździć Ci do tyłu zamiast do przodu, jeśli zastosujesz taką przekładnie do zwykłych mostów?? Masz na to jakiś patent typu odwrócenie flaków w moście??

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » wt maja 22, 2007 7:11 am

tylni most odwracasz cały a w przednim wybiłem rury i odwruciłem sam dyfer :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » wt maja 22, 2007 11:26 am

fajne te twoje patenty :)
rozumiem że niedługo będzie na allegro :wink:

Ps. kiedyś też o tym myślałem ale mój patent był bardziej skomplikowany i nie miałem wizji na przedni most :roll:
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » wt maja 22, 2007 12:19 pm

RaV.B pisze:fajne te twoje patenty :)
rozumiem że niedługo będzie na allegro :wink:

Ps. kiedyś też o tym myślałem ale mój patent był bardziej skomplikowany i nie miałem wizji na przedni most :roll:
na allegro tak szybko nie trza to pierw pokatować i zobaczy się jak to sie jak to chodzi :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Kozel
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lut 18, 2008 12:18 pm
Lokalizacja: 3city

Post autor: Kozel » sob lip 19, 2008 2:15 pm

Witam serdecznie forumowiczów!
Chciałbym odświeżyć conieco ten temat gdyż znalazłem się w małej potrzebie. Otóż zabrałem się za doprowadzenie do stanu używalności mocno zdezelowanych afganów i potrzeba trochę gratów do tego. Ktokolwiek widział ktokolwiek wie gdzie zanabyć części do tych mostów? :roll:
A druga sprawa to o czym wspomniał Pioterok.
--------------------------------------------------------------------------------

niektóre fotki już były ale może nie wszystkie:)
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/6.jpg
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/3.jpg

a tu komponenty (cenę jeszcze raz muszę sprawdzić bo zwala z nóg)
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/1.jpg
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/2.jpg
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/4.jpg
http://www.uaz.auto.pl/technika/afgany/5.jpg

Czy przypadkiem ktoś w Naszym kraju ma to zamontowane?
udało się komuś taki zestaw dorwać?
Pozdrawiam
Kuba

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz paź 19, 2008 6:51 pm

czy są różne warianty przełożeń do afganów ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość