jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz maja 28, 2006 7:31 am
Moje kółka 235/86/R16 + - prawie 32' daja rade, ale sa wąskie, za to jeździ sie normalnie... na 33' wkoncu przyda sie 1 bieg

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » ndz maja 28, 2006 10:28 am
....mosty uazowe .........hym......czy ktoś miał założone mosty uazowe które, nie były już przez kogoś motane,???albo nie miały już takiego przebiegu....że rozwałka takiego mostu była już tylko kwestią czasu....powiem więcej,że była nieunikniona,tydzień będzie temu, jak miałem do czynienia z takim mostem..........trudno jest, żeby most wytrzymywał,jeżeli wałek atakujący jest zazębiony z kołem talerzowym w 50%....są jeszcze inne "poważne błędy montażowe"o których pisał nie będę......a obsługa techniczna mechanizmu różnicowego to co??(czy ktoś rozbierał mosty.......bez konkretnej awari.....tylko do przeglądu,ewentualnej regulacji łożysk i oceny stanu przekładni...)....wiadomo...na głupoty nie ma czasu

-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » ndz maja 28, 2006 9:43 pm
"W temacie...w Jastrowiu zmieliłem tylny most....
I po głebszym dochodzeniu okazało się, że warsztaty POCZTY POLSKIEJ w Szczecinie potrafią to naprawiać Mają doswiadczenia z obsługi Żuka Tak więc pozostaję (na jakiś czas jeszcze) wierny "oryginałom" ...wrzucam tylko 33" .....ciekawe ile tym razem mosty pociagną "

odkąd wstawiłem szybkie przełozenia to minęły dwa lata do czasu jak ukruszył sie atak... smigam na 33" i wcisnac też czasem lubię... orginalne mosty są lux:)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » ndz maja 28, 2006 9:48 pm
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz maja 28, 2006 9:52 pm
ze sklepu
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » ndz maja 28, 2006 9:55 pm
Już nawet pytałem...koszt ten sam.
Ale czy do wyrywania sie z matni wolne nie sa jednak lepsze????
Ja jednak zdecydowanie wole przeprawy

-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » ndz maja 28, 2006 11:40 pm
Bartmann pisze:Już nawet pytałem...koszt ten sam.
Ale czy do wyrywania sie z matni wolne nie sa jednak lepsze????
Ja jednak zdecydowanie wole przeprawy

W celu wyrwania się z matni najlepiej sprzedać syfa i zacząć pielęgnować pelargonie w ogródku u babci, oraz słuchać kontemplacyjnej muzyki księdza Kornela Matauszka na uspokojenie. Po dwóch godzinach kora mózgwa zaczyna się kojąco wygładzać...
-
gazoczołg
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 11:18 am
- Lokalizacja: dołhobyczów
Post
autor: gazoczołg » pn maja 29, 2006 7:49 am
tomekuaz,a jaki masz silnik?3.5 litra

,no nie mów że jeszcze w benzynie.

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn maja 29, 2006 8:12 am
no przeca nie na gnojowke
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn maja 29, 2006 9:59 am
ma w podpisie ze 3,5 l...

-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pn maja 29, 2006 10:01 am
Ciekawe czy ja na Wołdze dam radę z szybkimi przełożeniami??
Wie ktoś

-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pn maja 29, 2006 2:08 pm
No wie ktoś do diabła...bo jutro muszę talerze i wałki zamówić

??:):)

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn maja 29, 2006 4:16 pm
Przemekslaw pisze:ma w podpisie ze 3,5 l...

ale jest jeszcze napisane M30 co oznacza ze to silnik BMW a te motory byly tylko w benzynie

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
gazoczołg
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 11:18 am
- Lokalizacja: dołhobyczów
Post
autor: gazoczołg » pn maja 29, 2006 4:37 pm
a ile to M30 ma mocy?
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pn maja 29, 2006 6:25 pm
Bartmann pisze:Ciekawe czy ja na Wołdze dam radę z szybkimi przełożeniami??
Wie ktoś

.....pytam ?....jeżeli były takowe zakładane,a Ty jeździsz na 31"......to moim .....skromnym zdaniem,dasz sobie radę(a jeżeli nie, to zmielisz......wielkie mecyje.....

...takie rzeczy się"robi"

)
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn maja 29, 2006 7:01 pm
Bart03 pisze:Przemekslaw pisze:ma w podpisie ze 3,5 l...

ale jest jeszcze napisane M30 co oznacza ze to silnik BMW a te motory byly tylko w benzynie

To wystarczyło pomysleć/poszukac..
a ile to M30 ma mocy?
Nie no..
http://ag.bocznica.org/
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » pn maja 29, 2006 8:53 pm
też borykałem się z problemem - jakie mosty ?
i nie dlatego że uazowe liche ale tylko i wyłącznie ze wgledu na przeswit
odpowiedź była jedna - na zwolnicach
pozostała kwestia blokady i masy mostu
najlżejsze znane mi zwolnicowe mosty z dostępną na rynku blokadą to afgany
takie też założyłem
ktoś tam coś wspomiał żebyś założył blokade na tylni most
głupi w ząb jest jak tak
jeżeli decydujesz sie na jedną blokade to zawsze się ją zakłada na cięższą oś
a w uazie to przednia oś
teraz przełożenia - jak sobie wyobrażasz dopomóc wyciągarce bez najwolniejszego przełożenia jakie jest dostępne
ze znanych mi pojazdów każdy ma i tak za szybkie
także szybsze przełożenia do auta przeprawowego to zły pomysł
poruszany byl tez temat wymiaru ogumienia a wytrzymalości mostów
Panowie - ja już kiedyś pisałem o tym
to nie wymiar lacia ani wielkośc motoru wam ukręca mosty
tym zabujcą mechaniżmów przeniesienia napędu jest przyczepność
to przez nią się wszystko miele
a co ją powoduje ?
wiecie - jak ciągnik rolniczy ma za małą przyczepność i miele kołami podczas orki to mu sie ją zwieksza przez dołożenie obciążników
dawno temu zapodałem temat na forum
mam 37" w uazie co mi się urwie ?
miało urwać się wszystko
niestety albo na moje szczęście stety nic się nie ukręca
jak to zrobilem ?
odpowiedź podałem już wyżej
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » wt maja 30, 2006 5:48 pm
też borykałem się z problemem - jakie mosty ?
i nie dlatego że uazowe liche ale tylko i wyłącznie ze wgledu na przeswit
odpowiedź była jedna - na zwolnicach
.......zaletą mostów ze zwolnicami momentu jest nie tylko
prześwit,ale również,a może przede wszystkim ich zwiększona wytrzymałość.....

(i.....nie chodzi mi tylko o uaza.....)
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » wt maja 30, 2006 6:02 pm
Dobra to ja zadam pytanie bo rozumiem ze masz silnik poloneza. Jak on kręci tymi 37" bez reduktora (bo chyba jezdzisz czsami bez niego)

Wogóle on daje rade bo jakoś nie mogę tego pojąć jest to seryjny silnik?? A i jeżeli twierdzisz ze blokade zakłada się na cięższą oś w tym przypadku przednią to czemu wszystkie auta które posiadają jedną blokadę seryjnną mają ją montowaną z tyłu a nie z przodu

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt maja 30, 2006 6:59 pm
poldka nie będziemy roztrząsać bo zaraz tu bedzie wrzawa
jeździ kiepsko strasznie brakuje momętu
za to nadrabia mocą 88 koników
a dlaczego wsadzają blokade na tył - nie wiem jakiś powód musi być
ale w ciężkim terenie zdecydowanie lepiej pracuje na cięższej osi
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt maja 30, 2006 7:17 pm
a może dlatego w wiekszości wkładają blokady na tył bą są one stóprocentowe a nie automaty jak w afganach
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » wt maja 30, 2006 7:57 pm
A nie przeszkadzają automaty gdy są na przodzie?? Racja nie ma co roztrząsać tematu o poldku. Ale ja się tylko pytam z czystej ciekawości

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » wt maja 30, 2006 9:25 pm
Michał...G pisze:A nie przeszkadzają automaty gdy są na przodzie?? Racja nie ma co roztrząsać tematu o poldku. Ale ja się tylko pytam z czystej ciekawości

Automat na przodzie to nie jest głupie jeżeli masz sprzęgiełka.
Wtedy na twardym rozłączasz i nie pracuje.....

A w terenie blokada raczej nie przeszkadza

:)
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » wt maja 30, 2006 11:17 pm
Silnik benzyna 211KM, 305 Nm, automatyczna blokada na tylnej osi wzmocniona. Z tym reduktorem to jest tak że na imprezach sportowo turystycznych go prawie nie używam. W przeprawy sie nie bawię zbytnio, wyciagarki nie mam, ale tam gdzie bylem do tej pory to wolniejszych przełozeń nie było trzeba. Kiedyś mnie warnem wyciagali koledzy to na reduktorku bez gazu same koła sie kręciły i dobrze z błocka wyszedł ale ja tam sie nie znam:)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » wt maja 30, 2006 11:19 pm
A jeśli masz skrzynię uazową to masz wolniejsze przełozenia na niższych biegach niż ja więc chyba nie ma co sie obawać...
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość