

,pzdr
Moderator: Student
A moze po pracyklucz13 pisze:Wypadek przy pracyPrzemekslaw pisze:Te, mam Ci przytoczyc Twój film jak rozdupcyłeś most w jakims piździdołkuklucz13 pisze: Łołorzesz prawie ofrołd
ruskie do sklepu mają gorszą drogę i śmigają codziennie bez kinetyka i innych takich wynalazków
![]()
Primo Uaz to nie jest złe auto...jedynie mój sposób na jego zmotanie był od samego początku zły. To coś jak dwie metody w rzeźbiarstwie jedna mówi o wydobywaniu kształtu z litej bryły druga polega na doklejaniu elementów.
Tak więc po czterech latach miałem uaza z mocnym silnikiem, dużymi, wąskimi laczkami, blokadą tylnej różnicy, klatką i wyciagarką mechaniczną w obie strony. Jednak auto nadal nie spełniało pokładanych w nim oczekiwań w klasie ekstremalnej...miałem wybór...wydawać kasę i poświęcać czas dalej. Lub zmienić i zacząć jeszcze raz.
Jako że nakłady i czas już wielokrotnie przerosły cenę samego auta oraz jakiekolwiek oczekiwania a mój zapał trochę przygasł.
Postanowiłem, że musze zmienić furę i zaczać od podstaw.
Początkowo chciałem motać całkowicie od podstaw robiąc coś na kształt ZIBCAR'a jednak zaistniały problemy z wykonawstwem ponad to nie mogłem już wytrzymać bez terenu.
Dlatego przeglądając swoje obserwacje, doświadczenia z rajdów i przypinając do tego prostotę modyfkiacji, wytrzymałość elementów oraz ceny zdecydowałem się na suzuki.
Trzymać się jednak będę tego, że gdybym sprawy inaczej poprowadził te 4 czy 5 lat temu...UAZ nadal byłby najlepszy
ja już se dałemPrzemekslaw pisze:Mroczny pisze:źle mówisz
albo za późno... o jakieś 10 i więcej lat
teraz uaz to się andaje na generator kosztów... albo wzór nadwozia oldskulowego![]()
Bartman, daj se siana z tym Uazem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość