JAKI SILNIK DO UAZA???

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bartek z Wrocka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bartek z Wrocka » pn gru 13, 2004 1:54 pm

"...Skromnie pisząc MÓJ..." czyli... ?? ?? ??
:)4 - 2x2 - napęd własnych nóg?? :lol:
A poza tym dzieki za gratulacje w rozpetaniu "nowego-starego" tasiemca wenezualskiego... sam jak to czasami czytam od poczatku to sie smieje... a w sprawach technicznych stanelo na remoncie starego silnika uazowskiego... - niestety bariera sa skromne fundusze
| UAZ 469b |
| Wrocław |

Awatar użytkownika
jaro915
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: ndz sty 04, 2004 1:38 pm
Lokalizacja: Krzyżówki/Żary

Post autor: jaro915 » pn gru 13, 2004 2:13 pm

Bartek z Wrocka pisze:"...Skromnie pisząc MÓJ..." czyli... ?? ?? ??
:)4 - 2x2 - napęd własnych nóg?? :lol:
To zależy - jak popiję to i czasem 4x4 się zdarzy ;) z reduktorem :D

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn gru 13, 2004 6:10 pm

Potrafisz 100 kilosów na autonogach machnąć??O żesz Ty....harpaganie :)21 .A może masz napęd a'la Flinston?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt gru 14, 2004 1:06 am

Bartek z Wrocka pisze:"...Skromnie pisząc MÓJ..." czyli... ?? ?? ??
:)4 - 2x2 - napęd własnych nóg?? :lol:
A poza tym dzieki za gratulacje w rozpetaniu "nowego-starego" tasiemca wenezualskiego... sam jak to czasami czytam od poczatku to sie smieje... a w sprawach technicznych stanelo na remoncie starego silnika uazowskiego... - niestety bariera sa skromne fundusze
Ha!....

A ktoś tu pisał, że dla biedniejszych - merc, dla bogatszych - wołga...
No chyba że wołga a uaz to dwie zasadniczo różne sprawy :)21

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt gru 14, 2004 12:00 pm

markoss pisze:...Uaz ma najlepszy na świecie reduktor , awaryjne choć bardzo wytrzymałe mosty z półosiami ...

skad tys sie czlowieku urwal :o
chwila nieuwagi i czlowiekowi taki smakowity temat sprzed nosa uciekl
:)21


P.S.
Pewnie sie powtorze z pytaniem ale czy kazdy nowy musi wsrod siebie robic zawsze otoczke wariata ??
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt gru 14, 2004 12:01 pm

SebastianS pisze:
Bartek z Wrocka pisze:"...Skromnie pisząc MÓJ..." czyli... ?? ?? ??
:)4 - 2x2 - napęd własnych nóg?? :lol:
A poza tym dzieki za gratulacje w rozpetaniu "nowego-starego" tasiemca wenezualskiego... sam jak to czasami czytam od poczatku to sie smieje... a w sprawach technicznych stanelo na remoncie starego silnika uazowskiego... - niestety bariera sa skromne fundusze
Ha!....

A ktoś tu pisał, że dla biedniejszych - merc, dla bogatszych - wołga...
No chyba że wołga a uaz to dwie zasadniczo różne sprawy :)21

ja jestem taki biedniutki a na S-klasse mnie nie stac...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt gru 14, 2004 1:35 pm

Tyy, jak już kasztanisz od siebie, to może zadzwoń do mnie... Trza pogadać...

Awatar użytkownika
jaro915
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: ndz sty 04, 2004 1:38 pm
Lokalizacja: Krzyżówki/Żary

Post autor: jaro915 » wt gru 14, 2004 3:33 pm

vandall1 pisze:Potrafisz 100 kilosów na autonogach machnąć??O żesz Ty....harpaganie :)21 .A może masz napęd a'la Flinston?
He he a od czego są kumple - poza tym piję TYLKO mleko i jestem wielki ;)

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr gru 15, 2004 8:45 am

SebastianS pisze:Tyy, jak już kasztanisz od siebie, to może zadzwoń do mnie... Trza pogadać...
no widzisz :o normalnie bije sie w piers :wink:
bede dzwonil 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm

JAKI SILNIK

Post autor: PP » pt gru 17, 2004 11:47 am

a perkins ? podobno mocny mało pali i bez problemy pasuje do skrzyni

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: JAKI SILNIK

Post autor: romanowicz_z3 car469b » pt gru 17, 2004 12:39 pm

PP pisze:a perkins ? podobno mocny mało pali i bez problemy pasuje do skrzyni
jak jest taki świetny to czemu wszyscy nie mają perkinsa? Poczytaj opinię o nim - na forum w starszych topicach jest tego mnóstwo...

Miłej lektury


pozdrawiam
paweł
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Bartek z Wrocka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bartek z Wrocka » pt gru 17, 2004 12:47 pm

Jechalem kiedys takim uazem z perkinsem z Wroclawia do Warszawy i zalowalem ze nie wzialem ze soba nausznikow... i ze rano czyscilem uszy, moze byloby lepiej...
| UAZ 469b |
| Wrocław |

PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm

PERKINS

Post autor: PP » pt gru 17, 2004 1:12 pm

czy hałas i małe prędkości to jedyne wady ?

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt gru 17, 2004 3:54 pm

Nie, jeszcze wymienię na szybko:

- silnik z traktora z podkręconym regulatorem obrotów na pompie - nie wytrzymuje eksploatacji na wyższych niż 2200 obrotach, co skutkuje urywaniem się koła zamachowego od wału :)21
- drgania, predystynujące taki samochód do używania przez niedodupczone kobiety - dwie przegazówki i orgazm murowany :)21
- waga - no comments
- łatwość uruchamiania

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Re: PERKINS

Post autor: bodek1 » ndz gru 19, 2004 8:58 am

PP pisze:czy hałas i małe prędkości to jedyne wady ?
Czy to mało? Silnik zaprojektowany do traktora i niech tam zostanie :)2
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

2wd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: Tychy

5,5 l. V8 (nomenklatura ZSRR GAZ - 41)

Post autor: 2wd » pn maja 16, 2005 2:12 pm

No to uruchomiliśmy swojego uaza. Potestowaliśmy go na Masakrze.
Silnik 5,5 l. V8 z BRDMa, pełen hermetyk, skrzynia UAZ (dramat kompletny - do wywalenia), reduktor UAZ (wył niemiłosiernie), mosty UAZ - afgan (zbyt wolne na wolnoobrotowy silnik, pewnie wsadzimy z patrola gr), rama UAZ.
Silnik osadzony bardzo nisko, w zmodyfikowanych łapach. Wkręca się dość wolno na obroty, jednak ciąg ma niemiłosierny. Termicznie też wszystko było ok, pomimo zamontowania chłodnicy (stosunkowo małej) z tyłu samochodu. Nie dławi się, nie prycha...
Na Masakrze nie mieliśmy jedynki a mimo to jakoś jechaliśmy.
Ze względu na masę samochodu wklejaliśmy w miejscach gdzie było błotniście.

2wd

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: 5,5 l. V8 (nomenklatura ZSRR GAZ - 41)

Post autor: SebastianS » wt maja 17, 2005 12:04 am

2wd pisze:No to uruchomiliśmy swojego uaza. Potestowaliśmy go na Masakrze.
Silnik 5,5 l. V8 z BRDMa, pełen hermetyk, skrzynia UAZ (dramat kompletny - do wywalenia), reduktor UAZ (wył niemiłosiernie), mosty UAZ - afgan (zbyt wolne na wolnoobrotowy silnik, pewnie wsadzimy z patrola gr), rama UAZ.
Silnik osadzony bardzo nisko, w zmodyfikowanych łapach. Wkręca się dość wolno na obroty, jednak ciąg ma niemiłosierny. Termicznie też wszystko było ok, pomimo zamontowania chłodnicy (stosunkowo małej) z tyłu samochodu. Nie dławi się, nie prycha...
Na Masakrze nie mieliśmy jedynki a mimo to jakoś jechaliśmy.
Ze względu na masę samochodu wklejaliśmy w miejscach gdzie było błotniście.

2wd
Fotki zapodawaj :)
Ile ten silnik wazy? Chyba podobnie jak gaz 66, nie?

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » wt maja 17, 2005 6:58 pm

a ja polecam v8 z gaza 66. 4.0 litry moc odpowiednia do uaza. nawet obecnie nówke uaza można zamówić z takim silnikiem. silnik naprawde dobry ( królewski wałek rozrządu, śrubkowa regulacja zaworów, tylko gaźnik trzeba zmienić na inny)

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » wt maja 17, 2005 6:58 pm

a ha! i jak sie dobrze zakręcisz to możesz takie cudeńko za 300-400 pln w dobrym stanie kupić

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » wt maja 17, 2005 7:09 pm

a jak chcesz żeby to szybciej jeździło to można koło i atak od żuka do tylnego mostu wrzucić

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » wt maja 17, 2005 7:28 pm

olowaty pisze:a jak chcesz żeby to szybciej jeździło to można koło i atak od żuka do tylnego mostu wrzucić
Przecież napisał że ma afgany, to tam inna przekładnia główna jesti z żuka atak nie podchodzi !!
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt maja 17, 2005 7:47 pm

MOC pisze: P.S.
Pewnie sie powtorze z pytaniem ale czy kazdy nowy musi wsrod siebie robic zawsze otoczke wariata ??

To przypadłość nie tylko "nowych"...

:)21
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » wt maja 17, 2005 8:02 pm

o tych afganach to mi umkło. a ztym silnikiem to nie jest wariactwo! jak ruskie fabrycznie wsadzają takie to czemu kolega nie może. a ha! koło oławy złomują pojazdy wojskowe można taki silnik po cenie złomu kupić, a jak nie wiesz jak wsadzic taki silnik to mam gostka co ci to za rozsądne pieniązki zrobi. :oops:

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt maja 17, 2005 9:18 pm

Hmmm a może by tak zapodać silniczek z T34?? :wink: Dieselek oszczędny :)21, solidny, no i moc odpowiednia! :)2 Ale z tym gazem- ciekawostka- ile toto ma mocy? Pytam z czystej ciekawości bo nie zamierzam wstawiać- cholernie ciężki musi byc! A taka waga na przodzie to wtopy na amen! No i po zawieszeniu chyba też tylko wspomnienie pozostaje...
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 15, 2005 5:35 pm
Lokalizacja: Kościerzyna ''Kaszuby 4x4''

Post autor: Ml_Kruszka » wt maja 17, 2005 11:27 pm

Bartek,propoonawalbym Ci 3.0 Diesla z MB 123 albo kaczki.Paru kolegów ma uazy z takimi silnikami i całkiem dobrze radzą sobie te autka w terenie...a pozatym to wytrzymały silnik...Pozdrawiam :oops: :lol: :lol:
....:::: ''Full Gass Kaszuby 4x4"::::...
300 D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość