jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bartek z Wrocka
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Bartek z Wrocka » pn gru 13, 2004 1:54 pm
| UAZ 469b |
| Wrocław |
-
jaro915
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz sty 04, 2004 1:38 pm
- Lokalizacja: Krzyżówki/Żary
Post
autor: jaro915 » pn gru 13, 2004 2:13 pm
To zależy - jak popiję to i czasem 4x4 się zdarzy

z reduktorem

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn gru 13, 2004 6:10 pm
Potrafisz 100 kilosów na autonogach machnąć??O żesz Ty....harpaganie

.A może masz napęd a'la Flinston?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » wt gru 14, 2004 1:06 am
Ha!....
A ktoś tu pisał, że dla biedniejszych - merc, dla bogatszych - wołga...
No chyba że wołga a uaz to dwie zasadniczo różne sprawy

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt gru 14, 2004 12:00 pm
markoss pisze:...Uaz ma najlepszy na świecie reduktor , awaryjne choć bardzo wytrzymałe mosty z półosiami ...
skad tys sie czlowieku urwal
chwila nieuwagi i czlowiekowi taki smakowity temat sprzed nosa uciekl
P.S.
Pewnie sie powtorze z pytaniem ale czy kazdy nowy musi wsrod siebie robic zawsze otoczke wariata

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt gru 14, 2004 12:01 pm
SebastianS pisze:
Ha!....
A ktoś tu pisał, że dla biedniejszych - merc, dla bogatszych - wołga...
No chyba że wołga a uaz to dwie zasadniczo różne sprawy

ja jestem taki biedniutki a na S-klasse mnie nie stac...

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » wt gru 14, 2004 1:35 pm
Tyy, jak już kasztanisz od siebie, to może zadzwoń do mnie... Trza pogadać...
-
jaro915
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz sty 04, 2004 1:38 pm
- Lokalizacja: Krzyżówki/Żary
Post
autor: jaro915 » wt gru 14, 2004 3:33 pm
vandall1 pisze:Potrafisz 100 kilosów na autonogach machnąć??O żesz Ty....harpaganie

.A może masz napęd a'la Flinston?
He he a od czego są kumple - poza tym piję TYLKO mleko i jestem wielki

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr gru 15, 2004 8:45 am
SebastianS pisze:Tyy, jak już kasztanisz od siebie, to może zadzwoń do mnie... Trza pogadać...
no widzisz

normalnie bije sie w piers
bede dzwonil

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
PP
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm
Post
autor: PP » pt gru 17, 2004 11:47 am
a perkins ? podobno mocny mało pali i bez problemy pasuje do skrzyni
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » pt gru 17, 2004 12:39 pm
PP pisze:a perkins ? podobno mocny mało pali i bez problemy pasuje do skrzyni
jak jest taki świetny to czemu wszyscy nie mają perkinsa? Poczytaj opinię o nim - na forum w starszych topicach jest tego mnóstwo...
Miłej lektury
pozdrawiam
paweł
Tzarrr!!
-
Bartek z Wrocka
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Bartek z Wrocka » pt gru 17, 2004 12:47 pm
Jechalem kiedys takim uazem z perkinsem z Wroclawia do Warszawy i zalowalem ze nie wzialem ze soba nausznikow... i ze rano czyscilem uszy, moze byloby lepiej...
| UAZ 469b |
| Wrocław |
-
PP
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm
Post
autor: PP » pt gru 17, 2004 1:12 pm
czy hałas i małe prędkości to jedyne wady ?
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » pt gru 17, 2004 3:54 pm
Nie, jeszcze wymienię na szybko:
- silnik z traktora z podkręconym regulatorem obrotów na pompie - nie wytrzymuje eksploatacji na wyższych niż 2200 obrotach, co skutkuje urywaniem się koła zamachowego od wału

- drgania, predystynujące taki samochód do używania przez niedodupczone kobiety - dwie przegazówki i orgazm murowany

- waga - no comments
- łatwość uruchamiania
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » ndz gru 19, 2004 8:58 am
PP pisze:czy hałas i małe prędkości to jedyne wady ?
Czy to mało? Silnik zaprojektowany do traktora i niech tam zostanie

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
2wd
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: 2wd » pn maja 16, 2005 2:12 pm
No to uruchomiliśmy swojego uaza. Potestowaliśmy go na Masakrze.
Silnik 5,5 l. V8 z BRDMa, pełen hermetyk, skrzynia UAZ (dramat kompletny - do wywalenia), reduktor UAZ (wył niemiłosiernie), mosty UAZ - afgan (zbyt wolne na wolnoobrotowy silnik, pewnie wsadzimy z patrola gr), rama UAZ.
Silnik osadzony bardzo nisko, w zmodyfikowanych łapach. Wkręca się dość wolno na obroty, jednak ciąg ma niemiłosierny. Termicznie też wszystko było ok, pomimo zamontowania chłodnicy (stosunkowo małej) z tyłu samochodu. Nie dławi się, nie prycha...
Na Masakrze nie mieliśmy jedynki a mimo to jakoś jechaliśmy.
Ze względu na masę samochodu wklejaliśmy w miejscach gdzie było błotniście.
2wd
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » wt maja 17, 2005 12:04 am
2wd pisze:No to uruchomiliśmy swojego uaza. Potestowaliśmy go na Masakrze.
Silnik 5,5 l. V8 z BRDMa, pełen hermetyk, skrzynia UAZ (dramat kompletny - do wywalenia), reduktor UAZ (wył niemiłosiernie), mosty UAZ - afgan (zbyt wolne na wolnoobrotowy silnik, pewnie wsadzimy z patrola gr), rama UAZ.
Silnik osadzony bardzo nisko, w zmodyfikowanych łapach. Wkręca się dość wolno na obroty, jednak ciąg ma niemiłosierny. Termicznie też wszystko było ok, pomimo zamontowania chłodnicy (stosunkowo małej) z tyłu samochodu. Nie dławi się, nie prycha...
Na Masakrze nie mieliśmy jedynki a mimo to jakoś jechaliśmy.
Ze względu na masę samochodu wklejaliśmy w miejscach gdzie było błotniście.
2wd
Fotki zapodawaj

Ile ten silnik wazy? Chyba podobnie jak gaz 66, nie?
-
olowaty
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am
Post
autor: olowaty » wt maja 17, 2005 6:58 pm
a ja polecam v8 z gaza 66. 4.0 litry moc odpowiednia do uaza. nawet obecnie nówke uaza można zamówić z takim silnikiem. silnik naprawde dobry ( królewski wałek rozrządu, śrubkowa regulacja zaworów, tylko gaźnik trzeba zmienić na inny)
-
olowaty
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am
Post
autor: olowaty » wt maja 17, 2005 6:58 pm
a ha! i jak sie dobrze zakręcisz to możesz takie cudeńko za 300-400 pln w dobrym stanie kupić
-
olowaty
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am
Post
autor: olowaty » wt maja 17, 2005 7:09 pm
a jak chcesz żeby to szybciej jeździło to można koło i atak od żuka do tylnego mostu wrzucić
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » wt maja 17, 2005 7:28 pm
olowaty pisze:a jak chcesz żeby to szybciej jeździło to można koło i atak od żuka do tylnego mostu wrzucić
Przecież napisał że ma afgany, to tam inna przekładnia główna jesti z żuka atak nie podchodzi

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt maja 17, 2005 7:47 pm
MOC pisze:
P.S.
Pewnie sie powtorze z pytaniem ale czy kazdy nowy musi wsrod siebie robic zawsze otoczke wariata

To przypadłość nie tylko "nowych"...

Władek - Kraków
-
olowaty
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am
Post
autor: olowaty » wt maja 17, 2005 8:02 pm
o tych afganach to mi umkło. a ztym silnikiem to nie jest wariactwo! jak ruskie fabrycznie wsadzają takie to czemu kolega nie może. a ha! koło oławy złomują pojazdy wojskowe można taki silnik po cenie złomu kupić, a jak nie wiesz jak wsadzic taki silnik to mam gostka co ci to za rozsądne pieniązki zrobi.

-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » wt maja 17, 2005 9:18 pm
Hmmm a może by tak zapodać silniczek z T34??

Dieselek oszczędny

, solidny, no i moc odpowiednia!

Ale z tym gazem- ciekawostka- ile toto ma mocy? Pytam z czystej ciekawości bo nie zamierzam wstawiać- cholernie ciężki musi byc! A taka waga na przodzie to wtopy na amen! No i po zawieszeniu chyba też tylko wspomnienie pozostaje...
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Ml_Kruszka
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 5:35 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna ''Kaszuby 4x4''
Post
autor: Ml_Kruszka » wt maja 17, 2005 11:27 pm
....:::: ''Full Gass Kaszuby 4x4"::::...
300 D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość