jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » śr lut 14, 2007 10:24 am
kolego Bartmann i na czyn w koncu stanelo?? jakie mosty? kola?
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr lut 14, 2007 11:06 am
mosty oryginalne z szybkimi przełożeniami, koła 33x12,5 bfg zdaje się

Niech się zresztą Bartman wypowie...
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » śr lut 14, 2007 10:21 pm
Mosty zwykłe uazowe, koła 33/10,5/15 BFG z tyłu blokada 100%. Aha przełożenia wolne

-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » czw lut 15, 2007 11:29 am
i dzieje sie cos? wybuchy? a a jaki silnik? oryginalny?
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » czw lut 15, 2007 11:34 am
Silnik - wołga letko dłubnięta.
Tak ostatnio wybuchłem tylne łożyska wałka atakującego.
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » pt lut 23, 2007 6:08 pm
a procz mostow GR, inne co maja blokade?
i nie wybuchnie przy kolach 35 ,silnik 200KM/350Nm

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pt lut 23, 2007 8:07 pm
jak zadbasz to i afgany beda robić..

-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pt lut 23, 2007 8:29 pm
Nie sądzę, żeby afgany wytrzymywały "na spokojnie" 35".
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt lut 23, 2007 9:22 pm
a jednak wytrzymuja

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
tymon4x4

- Posty: 533
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
- Lokalizacja: Pogorzałe
Post
autor: tymon4x4 » pt lut 23, 2007 10:06 pm
ja sadze ze tylko te regenerowane afagny mogą niewytrzymać 35" bo seria nawet uzywana orginalna da rade 35"

Pierwszy fabryczny montaz jest najlepsiejszy

i robi optymalnie

Byłem widziałem u typa miał jodłe 36" i dawał rade a pedał gazu w aucie miał tylko dwa połozenia jedno nomilnalne przy zgaszonym silniku a potem na płask

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pt lut 23, 2007 11:10 pm
Czy ja wiem...jakoś nie wychodzi mi z doświadczenia, że ruski fabryczny jest lepszy od ruskiego regenerowanego u nas

-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » sob lut 24, 2007 12:51 am
Bartmann pisze:Czy ja wiem...jakoś nie wychodzi mi z doświadczenia, że ruski fabryczny jest lepszy od ruskiego regenerowanego u nas

a jednak!! jeszcze zależy na jakich częściach
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » sob lut 24, 2007 12:54 am
Nie wierzę
Mostów fabrycznych nigdy nie miałem...ale widziałem ile trzebabyło zrobić w silnku żeby jeździł jak należy

Stąd moje przekonanie, że ruskie mają dobry pomysł, niezłe materiały ale ni chu... dokładności

-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » sob lut 24, 2007 1:06 am
Bartmann pisze:Nie wierzę
Mostów fabrycznych nigdy nie miałem...ale widziałem ile trzebabyło zrobić w silnku żeby jeździł jak należy

Stąd moje przekonanie, że ruskie mają dobry pomysł, niezłe materiały ale ni chu... dokładności

Materiały tez maja

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » sob lut 24, 2007 1:39 am
bo to jest tak ze japonczyk ma malo surowcow i patrzy jak z pewnego klocka metalu uzyskac jak najwiecej czesci przytm dobrych, a ruski patrzy jak zrobic z takiego samego klocka jedna czesc i niekombinowac, ale co jak co ale uaz to im sie udal najlepiej:D

, bo ogolnie wszytko inne to z guwnolitu jest
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » sob lut 24, 2007 7:56 am
Bartmann pisze:Nie sądzę, żeby afgany wytrzymywały "na spokojnie" 35".
Popatrz na filmy z Ładogi..wiekszośc aut na ciekawych kółkach i to na afganach... ruscy wsadzają afgany nawet do innych aut z fabrycznym niezaleznym zawiasem ... coś te mosty w sobie miec muszą
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » sob lut 24, 2007 8:25 am
Przemekslaw pisze:Bartmann pisze:Nie sądzę, żeby afgany wytrzymywały "na spokojnie" 35".
Popatrz na filmy z Ładogi..wiekszośc aut na ciekawych kółkach i to na afganach... ruscy wsadzają afgany nawet do innych aut z fabrycznym niezaleznym zawiasem ... coś te mosty w sobie miec muszą
Coś mają...zwolnice.
Dla nich (Ruskich) jeszcze pewnie łatwą dostępność części.
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob lut 24, 2007 10:28 am
Przemekslaw pisze:Bartmann pisze:Nie sądzę, żeby afgany wytrzymywały "na spokojnie" 35".
Popatrz na filmy z Ładogi..wiekszośc aut na ciekawych kółkach i to na afganach... ruscy wsadzają afgany nawet do innych aut z fabrycznym niezaleznym zawiasem ... coś te mosty w sobie miec muszą
te afgany to maja obudowę tylko fabryczną, cały szpej w srodku to jakis super hiper tytanowy...

LJ 70
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » sob lut 24, 2007 10:57 am
To ja trochę z innej beczki
Mam niby w tylnym mości całe bebechy od Żuka i tu pytanie:
Czy lepiej to wymienić na orginalne Uazowskie

Czy śmigać na tym
Z góry dzięki za Odp.
Pozdrawiam
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob lut 24, 2007 11:01 am
smigać, aż się rozpadnie ...

LJ 70
-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » sob lut 24, 2007 11:02 am
wymień

1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » sob lut 24, 2007 11:21 am
wymień
Dużo się różnią wytrzymałością od oryginałów

Bo do tych od żuka mam duży dostęp i nawet jakbym coś ukręcił to miałbym na wymiane. Ale właśnie zastanawiam się czy są dużo słabsze od UAZowskich

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob lut 24, 2007 11:36 am
żuk, gaz ma mechanizm róznicowy dwu satelitowy, uaz cztero...
talerz i atak o takiej samej wytrzymałości, różni się tylko śrubami mocującymi ( zuk,gaz 10 mm uaz 12mm )
nie słuchaj nissanowca, jak masz dostęp to jezdzij na tym co masz ...

LJ 70
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » sob lut 24, 2007 11:37 am
wymien
uazowe dyfry sa mocniejsze uaz - 4 satelity, walek atakujacy podparty jest jeszcze na koncu lozyskiem, zuk 2 satelity ponadto uaz ma polosie calkowicie odciazone

-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » sob lut 24, 2007 11:41 am
Mag 69 wyprzedziles mnie z odpowiedzia o minute hehehehehehe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość