przystawka odbioru mocy - reaktywacja tematu
Moderator: Student
Przystawka I klasa, ale wciąz pozostaje kwestia ceny, moim zdaniem to dużo za dużo, przy produkcji 10sztuk na miesiąc (a tak mniej więcej będzie to szło bo każdy będzie chciał to mieć bo ma ona wile zastosowań). Zgodził bym sie z tą ceną gdyby to była produkcja jednostkowa ale tak to... 

no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
a mnie martwi wysokość przystawki.. wyjście jako że jest do tyłu na tym pudełku wisi chyba na wysokości podłogi.. więc poprowadzenie wału równoznaczne jest z cięciem podłogi wzdłuż auta.. (nawet jeśli mam podniesione nadwozie o 5cm to podejrzewam ze wał i tak nie wejdzie.. )
nie można tego w jakiś cywilizowany sposób rozwiązać
bez cięcia tunelu na wał a jedynie pod wajchę przystawki
(i ew. na wyciągarkę..) takie rewizyjne okienko 
nie można tego w jakiś cywilizowany sposób rozwiązać



przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
zawsze zostaje przystawka o ktorej juz kilkakrotnie wspominalem:
http://img27.imagevenue.com/img.php?loc ... az_012.jpg
http://img36.imagevenue.com/img.php?loc ... az_011.jpg
problem tylko polega na tym ze to juz konkretna przerobka
http://img27.imagevenue.com/img.php?loc ... az_012.jpg
http://img36.imagevenue.com/img.php?loc ... az_011.jpg
problem tylko polega na tym ze to juz konkretna przerobka

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Za takie pieniądze wolałbym skubnąc taką jak ty prezentujesz...szczerze nie bardzo mi pasuje tak duża ingerencja w blachę ( wsumie bardziej w tylna część podwozia) mając przystawke w wnętrzu samochodu zmniejsza sie ładowność i funkcjonalność auta, kiedy wystaje mi w środku jakis wałek ...Bart03 pisze:zawsze zostaje przystawka o ktorej juz kilkakrotnie wspominalem:
http://img27.imagevenue.com/img.php?loc ... az_012.jpg
http://img36.imagevenue.com/img.php?loc ... az_011.jpg
problem tylko polega na tym ze to juz konkretna przerobka


- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
to ja widze tylko jedno rozwiązanie.. stworzyć kolejny rodzaj przystawki..
robisz taką na górny dekiel tylko przy pomocy kół zembatych przenosisz wyjście na miejsce widoczne w drugiej przystawce starając się zachować odpowiednie przełożenie.. tylko sprawa jest wtedy chyba sporo droższa z racji zastosowania wielu elementów.. (zawsze można użyć coś gotowego.. a no i nie zapomnieć umocować tego całego jakoś stabilnie do reduktora.. do pionierów świat należy..
..a ja poczekam na gotowy schemat

robisz taką na górny dekiel tylko przy pomocy kół zembatych przenosisz wyjście na miejsce widoczne w drugiej przystawce starając się zachować odpowiednie przełożenie.. tylko sprawa jest wtedy chyba sporo droższa z racji zastosowania wielu elementów.. (zawsze można użyć coś gotowego.. a no i nie zapomnieć umocować tego całego jakoś stabilnie do reduktora.. do pionierów świat należy..

..a ja poczekam na gotowy schemat

przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
motokogut pisze:panowie ale ta z wyjściem u góry może działać bez włączonego napędu a ta dróga to tak średnio(a nawet wcale) a to jest + gigant
przynajmniej dla mnie.



Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 11:40 pm przez Bart03, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Mówie o tej co miggi do niej link podesłał, tam pisze że działa bez napędu, a ja kur.. nie wiem jaka jest twoja.Bart03 pisze:motokogut pisze:panowie ale ta z wyjściem u góry może działać bez włączonego napędu a ta dróga to tak średnio(a nawet wcale) a to jest + gigant
przynajmniej dla mnie.
co ty kur.... za bzdury opowiadasz
ze niby ta moja dziala z wlaczonym napedem
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
Też byłem święcie przekonany, że przystawka Barta działa tylko w czasie jazdy (tak by wynikało z konstrukcji wałka pośredniego reduktora), ale to zdaje się jest dużo większa przeróbka niż li tylko przedłużenie wałka pośredniego 

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość