jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw sty 13, 2005 7:54 pm
tomekuaz pisze:Mam szybie przełozenia teraz. Nie pamiętam ilości zębów. Te wolne zęby są jakby cieńsze i inaczej wyprofilowane, sypały się co 2-3 miesiace. Teraz śmigam na szybkich i jest lux, wytrzymuja od sierpnia lub września.
Półośkę ukręciłem tylko raz, przednią po upadku z hopy. Tylne się trzymają. Planuje blokadę załozyć na tył ale nie wiem czy wytrzyma te koła i duzo większą moc. Wie ktoś?
Pytam bo ja założyłem bfg 33/12,5/15, a w związku z tym założyłem dużo grubsze zęby atak/talerz "szybkie" i jeżdżę i mosty całe, a wcześniej na 31 cali most tylni ukręciłem dwa razy. silnik teraz 105 KM, a chcę włożyć
scorpiaka 2,9.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw sty 13, 2005 7:56 pm
pilmar pisze:tomekuaz pisze:Mam szybie przełozenia teraz. Nie pamiętam ilości zębów. Te wolne zęby są jakby cieńsze i inaczej wyprofilowane, sypały się co 2-3 miesiace. Teraz śmigam na szybkich i jest lux, wytrzymuja od sierpnia lub września.
Półośkę ukręciłem tylko raz, przednią po upadku z hopy. Tylne się trzymają. Planuje blokadę załozyć na tył ale nie wiem czy wytrzyma te koła i duzo większą moc. Wie ktoś?
Pytam bo ja założyłem bfg 33/12,5/15, a w związku z tym założyłem dużo grubsze zęby atak/talerz "szybkie" i jeżdżę i mosty całe, a wcześniej na 31 cali most tylni ukręciłem dwa razy. silnik teraz 105 KM, a chcę włożyć
scorpiaka 2,9.
No i opadły mi nie tylko ręce...

Władek - Kraków
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw sty 13, 2005 8:02 pm
Władek pisze:pilmar pisze:tomekuaz pisze:Mam szybie przełozenia teraz. Nie pamiętam ilości zębów. Te wolne zęby są jakby cieńsze i inaczej wyprofilowane, sypały się co 2-3 miesiace. Teraz śmigam na szybkich i jest lux, wytrzymuja od sierpnia lub września.
Półośkę ukręciłem tylko raz, przednią po upadku z hopy. Tylne się trzymają. Planuje blokadę załozyć na tył ale nie wiem czy wytrzyma te koła i duzo większą moc. Wie ktoś?
Pytam bo ja założyłem bfg 33/12,5/15, a w związku z tym założyłem dużo grubsze zęby atak/talerz "szybkie" i jeżdżę i mosty całe, a wcześniej na 31 cali most tylni ukręciłem dwa razy. silnik teraz 105 KM, a chcę włożyć
scorpiaka 2,9.
No i opadły mi nie tylko ręce...

wiesz co...
ta butelka w lewym górnym rogu zawsze mi się dziwnie kojarzyła...
ale na poważnie to twój post o pisaniu w temacie dopiero zauważyłem po wysłaniu swojego
pzdr.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » sob sty 15, 2005 8:40 pm
Na gwałt poszukuję fotografii sworznia zwrotniczego, tego z kulką. Ma ktoś gdzieś taką fotkę? Albo wie gdzie ją znajdę 
Władek - Kraków
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob sty 15, 2005 9:00 pm
ja bym szukał baby w takim przypadku nie zdjecia sworznia ale róznego ludzie maja chopla

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » sob sty 15, 2005 9:07 pm
Władek - Kraków
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob sty 15, 2005 9:13 pm
prosze zapytanie na emila połaczenie przez 0700....... pod tym nr udzielamy porad

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » sob sty 15, 2005 11:31 pm
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » ndz sty 16, 2005 11:24 am
poszukaj na
www.uazbuka.ru a dokładnie tu masz rysunki i opis
http://www.uazbuka.ru/most.htm 
prawie ze na samym dole strony są opisane 3 rodzaje stary typ z kulką i łozysko i nawet dokładne wymiary
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz sty 16, 2005 11:42 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
jackq
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:03 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jackq » pt sty 28, 2005 12:50 am
kuki469 pisze:niechce marudzić ale nadal nic nie wiem, czyli co lepsze :-? . Założe te tańsze czyli stary typ i po problemie, ale gadałem z kumplem ostatnio to wymiana nie jest taka hop siup, rozwiartak potrzebny itp. Narazie jest zimno a koło chyba nie odpadnie :D
Te z kulą w środku i lawirowanie z podkładkładkami to nie za dobry pomysł lepiej wydac 200 na zakup z łożyskami i świety spokuj dobrze zabespieczyć smarowniczkę i naprawde nie do zdarcia w rajdach idealne. polecam bo je mam w swojej taczce. 8)
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » pt sty 28, 2005 10:49 am
jackq pisze:
Te z kulą w środku i lawirowanie z podkładkładkami to nie za dobry pomysł lepiej wydac 200 na zakup z łożyskami i świety spokuj dobrze zabespieczyć smarowniczkę i naprawde nie do zdarcia w rajdach idealne. polecam bo je mam w swojej taczce.
To forum jest niekomercyjne - to raz - od tego masz allegro albo giełdę...
Dwa - twoja argumentacja jest żenująca - polecam bo mam? na jakich rajdach, dlaczego lawirowanie z podkładkami to "nie za dobry pomysł" sworzni łożyskowanych nie trzeba ustawiać???
...
(się wyciąłem sam)
...
Tzarrr!!
-
jackq
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:03 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jackq » pt sty 28, 2005 11:03 am
romanowicz_z3 car469b pisze:jackq pisze:
Te z kulą w środku i lawirowanie z podkładkładkami to nie za dobry pomysł lepiej wydac 200 na zakup z łożyskami i świety spokuj dobrze zabespieczyć smarowniczkę i naprawde nie do zdarcia w rajdach idealne. polecam bo je mam w swojej taczce.
To forum jest niekomercyjne - to raz - od tego masz allegro albo giełdę...
Dwa - twoja argumentacja jest żenująca - polecam bo mam? na jakich rajdach, dlaczego lawirowanie z podkładkami to "nie za dobry pomysł" sworzni łożyskowanych nie trzeba ustawiać???
Szczere rady i nachalny handel żadko idą w parze, jak dla mnie jesteś mało przekonujący

Po pierwsze nie zamieżam nic handlować więc niewiem zkąd taka sugestia po 2 nie trzeba łożyskowanych specjalnie ustawiać po 3 są wytrzymalsze. kolejny problem to to że jesli ktośą coś napisze tutaj od siebie znajdzie sie zaraz ktoś kto wszystko potrafi przestawić na nie. Jestem Mechaniekiem na codzień robie takie auta a nie raz na ruski rok więć nie sądze żeby moja argumentacja była żenująca ale każdy oczywiście ma prawo do swojego zdania w każdej kwestji.
Pozdrawiam

-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » pt sty 28, 2005 5:27 pm
jackq pisze:
Te z kulą w środku i lawirowanie z podkładkładkami to nie za dobry pomysł lepiej wydac 200 na zakup z łożyskami i świety spokuj dobrze zabespieczyć smarowniczkę i naprawde nie do zdarcia w rajdach idealne. polecam bo je mam w swojej taczce.
Źle Cię zrozumiałem - przepraszam... Mówisz, że łożyskowane są w rajdach lepsze - (cieszę się bo mam takie same) - ale dlaczego lepiej działają? Używasz turystycznie czy do rajdów? Co do kuli to słyszałem 2 sprzeczne opinie od ludzi które je mieli i katowali - dlatego się dziwię...
pozdr
Tzarrr!!
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » pt sty 28, 2005 6:27 pm
no wlasnie
tez spotkalem sie z opiniami , ze z kula sa lepsze
kumpel , ktory ma sklep z czesciami do uzaza i ma w sprzedazy 3 rodzaje sworzni tez polecil mi te z kula
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt sty 28, 2005 11:06 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pt sty 28, 2005 11:22 pm
Ale gość nie pyta, które wystarczą tylko które są lepsze

Więc: lepsze są z kulą czy lepsze są łożyskowane? A jeśli któreś są lepsze to DLACZEGO

Łatwiej kółkiem kręcić? Trwalsze?
Władek - Kraków
-
jackq
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:03 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jackq » pt sty 28, 2005 11:40 pm
Władek pisze:Kasprol pisze:wszystko rozbija sie o cene zakupu jezeli ktos jezdzi turystyczne to z kul;ka wystarcza :lol: :lol: :lol:
Ale gość nie pyta, które wystarczą tylko które są lepsze !! Więc: lepsze są z kulą czy lepsze są łożyskowane? A jeśli któreś są lepsze to DLACZEGO ?? Łatwiej kółkiem kręcić? Trwalsze?
Sa trwalsze dlatego że siła nacisku swrotnicy na łozyska rozkłada sie bardziej niz na kule którą luz regulijesz podkładkami nie sama kula sie szybko wyrabia co podkładki zresztą zależy z jakiego materiału i o jakiej twardości są wykonane, sworznie łozyskowane śa lepsze rownież dlatego żę lżej troszkę lżej kręci sie kireownicą :)
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pn sty 31, 2005 8:22 am

czyli te lepsze sa
od tych

Gazy 69
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » pn sty 31, 2005 10:05 am
-
hekselw

- Posty: 378
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: lubin
Post
autor: hekselw » pn sty 31, 2005 5:17 pm
Też mam kulkowe. Ale naprawde jestem ciekaw dlaczego łożyskowe są lepsze od kulkowych. Kwestia regulacji? Wydaje mi sie że łożyskowe tyż trzeba dobrze ustawić na podkładkach. Faktycznie lżej sie może kręcić kierą. Ale o wytrzymalność z teoretycznego punktu widzenie bym mógł polemizować ale tylko teoretycznego bo nie jeżdziłem na łożyskowanych
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr lut 02, 2005 7:36 am
ja tez mam te z kulkami i powiem że znacznie lżej sie kręcieniz na tych starych z tulejkami ale w terenie to i tak najlepiej mieć wspomaganie

Gazy 69
-
hekselw

- Posty: 378
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: lubin
Post
autor: hekselw » śr lut 02, 2005 10:48 pm
Ja wiem tyle że po założeniu kiery od malucha i zblokowaniu przedniego mostu to po 6 godzinach jeżdzenia na poligonie na drugi dzień kufla piwa ze stołu podnieść nie mogłem. A łapy po kolana. Ale to jest właśnie najpiękniejsze:)
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości