jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz sty 23, 2005 9:13 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » ndz lut 20, 2005 8:16 pm
Witam
tak se czytam na temat tych blokad do uaza i na ruskich stonach chłopaki twierdzą że ta blokada załącza sie dopiero przypewnej prętkości obrotowej może wiecie przy ilu sie załącza bo to całkiem wazna informacja.
Kruszon
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » ndz lut 20, 2005 8:19 pm
Same sie załączają, a predkość nie ma wpływu

LJ 70
-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » ndz lut 20, 2005 8:39 pm
no tak ale jak auto w stanie to czy ona sie właczy , bo od razu to nie załapie??

Kruszon
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » ndz lut 20, 2005 9:01 pm
Blokady stosowane w uazie to blokady "kułaczkowe"
działają na zasadzie siły odsrodkowej
to nie są 100% blokady mechaniczne

LJ 70
-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » ndz lut 20, 2005 9:06 pm
a co trza lać do mostów jak sie ma te blokade i czy mozna ją założyc również do przodu

??
Kruszon
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » ndz lut 20, 2005 9:23 pm
Kruszon00 pisze:a co trza lać do mostów jak sie ma te blokade i czy mozna ją założyc również do przodu

??
ad.1 zwykły hipol
ad.2 można

LJ 70
-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » wt lut 22, 2005 10:04 am
A czy ktoś wogule słyszał o blokadzie mechanicznej do uaza

Kruszon
-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » wt lut 22, 2005 10:16 am
Mag69 pisze:Blokady stosowane w uazie to blokady "ku³aczkowe"
dzia³aj± na zasadzie si³y odsrodkowej
to nie s± 100% blokady mechaniczne

a niby jakie jak nie mechaniczne? jeden rzad krzywek masz przesuniety
w fazie od tego drugiego, i przy pewnej roznicy predkosci obo polosi te piny zakleszczaja sie o bierznie w dzwonie przeciez i jest zablokowana na stale
Gelenda Cabrio 300TD
-
BANANowy
-

- Posty: 111
- Rejestracja: wt lut 08, 2005 11:49 am
- Lokalizacja: Toruń - Złotoria
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BANANowy » wt lut 22, 2005 11:18 am
Mag69 pisze:
Ponoć są dwa rodzaje, jedne produkowane w Rosji, a drugie na Ukrainie.
Te rosyjskie ponoc mocniejsze, ale trudno odróżnic, bo obie opisane
bukwami.

Ukrainski sie rózni od rosyjskiego. jak cos moge pomoc

-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » wt lut 22, 2005 11:42 am
no to jak je rozróżnić
Kruszon
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » wt lut 22, 2005 9:33 pm
tak sobie czytam i czytam o tych blokadach i coraz bardziej mi sie rozjasnia w glowie ale mimo to wole jeszcze zapytac.....
chodzi mi o to ze kiedys ktos mi wmawial ze jak ma sie blokade mostow np z tylu to najlepiej w ogole nie skrecac bo mozna ja urwac i ze sluzy ona do wyjezdzania ogolnie tylko na wprost... hm...ale to by bylo bez sensu przeciez bo jak z tym jezdzic...wiec ten ktos mi mowi ze blokade sie robi tylko w tych momentach jak sie auto zakopalo....
ciezko mi bylo w to wiezyc i teraz zdaje mi sie ze tak nie jest... to co cyztam zdaje sie potwierdzac moja opinie
a wiec dla pewnosci... te blokady do uazow to sa takie ze mozna nim normalnie jezdzic, skrecac jak mi sie podoba a wlaczaja sie tylko w przypadku jak auto gdzies sie zakopie i jedno kolo stoi np w miejscu a drugie sie kreci ... tak? dobrze ja to rozumiem?
pozdrawiam
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
kacperekk
-

- Posty: 877
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: kacperekk » śr lut 23, 2005 12:16 am
Będąc w temacie - co myślicie o chamskim zespawaniu w tylnim moście satelitów? Powstaje blokada 100% za cenę około 3zł (materiały spawalnicze)

Te koła na czarnym i tak jadą prosto i jedno nie jeździ szybciej niż drugie więc powinien "mechanizm" przeżyć

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » śr lut 23, 2005 12:30 am
kacperekk pisze: Te koła na czarnym i tak jadą prosto i jedno nie jeździ szybciej niż drugie więc powinien "mechanizm" przeżyć

ty jak zajrze do was nad ta zatoke to wez zamow ten sam towar co bierzesz dzisiaj

ZG 5.2 96r.
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » śr lut 23, 2005 12:39 am
kacperekk pisze: Te koła na czarnym i tak jadą prosto i jedno nie jeździ szybciej niż drugie więc powinien "mechanizm" przeżyć

mi sie wydaje ze nawet na czarnym to jak jedziesz po zakrecie to jedno kolo sie kreci szybciej a drugie wolniej wiec taka "blokade" moze rozwalic...przynajmniej tak z fizycznego punktu widzenia to wyglada...no chyba ze akurat nie bylem na tej lekcji

i sie myle

Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
kubas
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kubas » śr lut 23, 2005 12:52 am
zstanówmy się nad nowym problemem co takie ZESPAWANIE by inicjowało
podsterowność

poprawcie mię jeśli się mylę

chyba tył zmuszałby przód do jazdy na wprost a nie tak jak chce kierowca.. w końcu coś by klękło.. albo most albo właściciel
a może by tak zrobić 75% blokadę i tylko 3/4 mechanizmu pospawać

przyczajony Uaz, ukryty mercedes

GG 141-99-54
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » śr lut 23, 2005 10:18 am
Przy jeździe po zakręcie koło wewnętrzne jedzie po mniejszym łuku niż zewnętrzne, więc kręci się wolniej i dlatego stosuje się mechanizm różnicowy. Gdyby go nie było , albo byłby ale z załączoną blokadą, to koła musiałyby się kręcić z tą samą prędkością, czyli opony musiałby się ślizgać.
Żeby zmniejszyć wpływ tego zjawiska trzeba by zmniejszyć rozstaw kół np. quady nie mają mechanizmów różnicowych bo rozstaw kół jest mały.
Tak więc po zaspawaniu mechanizmu różnicowego wystarczy tylko zwęzić most. Majlepiej uciąć pochwy mostu tuż za obudową przekładni głównej.
Zmniejszenie rozstawu kół do 0,5 m załatwi problem nadmiernego zużycia opon. Ale najlepszym wyjściem byłoby zastosowanie tylko jednego koła z tyłu. Blokada niepotrzebna, nic się nie ślizga, koło nie wpada w koleiny bo jedzie środkiem. Same zalety.
ps. nie mogłem się powstrzymać...
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » śr lut 23, 2005 10:29 am
To ciekawe by było zespawać most i rostaw kół w uazie 0,5m a nie obalił by sie?
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr lut 23, 2005 11:30 am
Trzeba by bylo dac dodatkowe koleczka po bokach. Takie jak w dziecinnych rowerkach. To by ustabilizowalo pojazd i dalo pozadany efekt
Disco 300 ES
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » śr lut 23, 2005 2:40 pm
No to temat już omówiony....teraz po pracy rodacy!!!!!
Czekamy z niecierpiwością na zdjęcia.....

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » śr lut 23, 2005 2:46 pm
jerry30 pisze:Trzeba by bylo dac dodatkowe koleczka po bokach. Takie jak w dziecinnych rowerkach. To by ustabilizowalo pojazd i dalo pozadany efekt
no ale jak tymi kułeczkami bocznymi w rowku sie przywiesi to dupa cały misterny plan o kant du...
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr lut 23, 2005 3:55 pm
Artur pisze:jerry30 pisze:Trzeba by bylo dac dodatkowe koleczka po bokach. Takie jak w dziecinnych rowerkach. To by ustabilizowalo pojazd i dalo pozadany efekt
no ale jak tymi kułeczkami bocznymi w rowku sie przywiesi to dupa cały misterny plan o kant du...
E tam to proste. Koleczka boczne na wysiegnikach hydraulicznych umozliwiajacych podnoszenie i opuszczanie w razie potrzeby.
I wszystko gra

Disco 300 ES
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » sob lut 26, 2005 2:24 am
Kruszon00 pisze:no to jak je rozróżnić
kruszon chlopie doczytaj no tam dokladnie co napisali bo widze ze tak zgrubsza pobieznie przestudiowales dostepna literature.....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
kacperekk
-

- Posty: 877
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: kacperekk » sob lut 26, 2005 1:31 pm
Przyznaje, byłem nie w pełni sił umysłowych jak wpadłem na ten pomysł

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości