gaznik do uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

cezar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 08, 2005 9:44 pm

Post autor: cezar » śr cze 08, 2005 10:24 pm

KleryK pisze:
wupasek pisze:
KleryK pisze:A regulacje masz w instrukcji.
podeslij no mi instrukcje w ktorej jest regulacja k131, bardzo prosze :lol:
Daj mi 500zł to napisze :P
hej dajcie mi jakąs rade poza pojsceim do mechanika
cezar

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » śr cze 08, 2005 10:25 pm

wupasek pisze:
KleryK pisze:
wupasek pisze: podeslij no mi instrukcje w ktorej jest regulacja k131, bardzo prosze :lol:
Daj mi 500z³ to napisze :P
:o :o
piszesz ze regulacja jest w instrukcji to pokaz no mi ta instrukcje :o
mam dwie i w obu jest tylko regulacja k124w :-?
www.obozpo.neostrada.pl/087.gif

A to nie jest K-129 ? Albo K-124 jest identyczny :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr cze 08, 2005 10:26 pm

poczekaj az jutro odezwie sie tu ktos z warszawy, chetny do wyregulowania tego gaznika za jakis browar albo dwa :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr cze 08, 2005 10:27 pm

KleryK pisze:
www.obozpo.neostrada.pl/087.gif

A to nie jest K-129 ? Albo K-124 jest identyczny :)
na gifie o nazwie 086 mailbys rozwiazanie tej zagadki :)21

ale tak jak wypasek mowil, w instrukcji jest k-124w i to jest wlasnie on
ZG 5.2 96r.

cezar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 08, 2005 9:44 pm

Post autor: cezar » śr cze 08, 2005 10:28 pm

moralez pisze:poczekaj az jutro odezwie sie tu ktos z warszawy, chetny do wyregulowania tego gaznika za jakis browar albo dwa :)21
cos mnie tu słuchy doszły ze to zapłon moze byc skopany
cezar

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 08, 2005 10:30 pm

cezar pisze:cos mnie tu słuchy doszły ze to zapłon moze byc skopany
a gdzie strzela? w gaznik czy w rure? :)21
a nawet jesli to zaplon to powinien sie znalezc czlek w wawiektory wyreguluje Ci za pare browcow zaplon razem z gaznikiem :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr cze 08, 2005 10:31 pm

i co z tego ze cie sluchy doszly, poczekaj az ktos sie odezwie co robil juz to i owo przy uazie, a jak sie nie odezwie to daj topic w 4x4 warszawa
ZG 5.2 96r.

cezar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 08, 2005 9:44 pm

Post autor: cezar » śr cze 08, 2005 10:33 pm

no dobra poszperam i poszukam
a tym czasem dzieki i trzymajta sie
cezar

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr cze 08, 2005 10:35 pm

To ja mam podobny problem.
Za to moge go precyzyjniej naświetlić:D

silnik 2,4 uazowy, gaźnik weber od poloneza na okrągłym kolektorze:

Odpala dobrze, ale tylko jak z 1 cm wyciągnie się ssanie.

Po chwili chodzenia (jak troszkę się rozgrzeje) zaczyna miec takie spadki mocy że ledwo da się jechac po płaskim, a i to pracując ostro sprzęgłem:-/

Bez ssania nie chce w ogóle pracować (obroty spadają na ryj) a ze ssaniem wprawdzie chodzi na ładnych płynnych obrotach.... dopóki nie zachcę ruszyć - wtedy padaczka. dysze paliwową zgrubnie przeczyściłem,
kręcę sruba mieszanki jak szalony i nie widze różnicy w pracy.
śrua obrotów jałowych (przepustnicy też mało daje, bo jak mówiłem bez ssania zdycha.
iskra na cewce jest ładna , a na przewodach nie sprawdzalem.
Istnieje szansa że regilacja na aparacie się skończyła bo oparł się o blok,a można by go jeszcze trochę w tamtym kierunku obrócić.

cóż to może być?? zatarty silnik? rozwalony kondensator? zamulony gażnik, czy tylko rozregulowany? a moze zapłon źle ustawiony?
HELP!
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » śr cze 08, 2005 10:37 pm

To ja mam jeszcze jedn± instrukcje do UAZa 31512

Tam jest gaznik podobny z profilu do K-131

napisano : ( dolny wkret nr 1 ) wkret regulacyjny wlasnego ukladu biegu jalowego (dolny wkret po prawej ) wkret eksploatacyjnej regulacji biegu jalowego (srubka nadtymi ) plomba - u mnie ona zamalowana czerwonym lakierem


Tyle napisano :) Ale mam to zkopiowane i nie na kompie
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw cze 09, 2005 9:02 am

Panowie
--Szarych Szeregów ,albo Szpacza
tam wam gazniki wyregulują tak jak trzeba,wraz z zapłonem i co wazne bardzo dobrze znaja sie na ruskiej mysli technicznej
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość