wiazka elektryczna

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn lut 20, 2006 5:03 pm

Banko pisze:Instalacja nie pasuje :( :( :(
na tyl mam wypuszczone dwa kable do lamp a na schemacie sa 3 i na starej instalacji tez :(
Poki co z tym sie borykam bo do tego dzis doszedlem...pomocy ...znow :( :( :(
2 kable do lamp ?

Tzn 2 wiazki jedna do jednej lampy czy 2 kabelki na kazda lampe ( np. bez kierunkowskazu ).

Bo powinny isc 2 wi±zki po 3 kable na ty³. A czasem w niektorych wi±zkach jest tez wi±zka do oswietlenia tablicy i wstecznego i czasem przeciwmgielnego.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lut 20, 2006 6:33 pm

mnie tez to dziwi :o 2 kable - to znaczy ze cie ktos w konia zrobil z ta wiazka
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » pn lut 20, 2006 7:15 pm

Bart03 pisze:mnie tez to dziwi :o 2 kable - to znaczy ze cie ktos w konia zrobil z ta wiazka
KleryK pisze:2 kable do lamp ??

Tzn 2 wiazki jedna do jednej lampy czy 2 kabelki na kazda lampe ( np. bez kierunkowskazu ).

Bo powinny isc 2 wiązki po 3 kable na tył. A czasem w niektorych wiązkach jest tez wiązka do oswietlenia tablicy i wstecznego i czasem przeciwmgielnego.
No tak jest wlasnie brakuje przewodu do kierunkow.. :evil: :evil: :evil:
Musze zxaraz odezwac sie do tego klienta co mi ja sprzedawal !! !! !!
Nastepnym razem cala instalacja bedzie przeze mnie zrobiona i ze schematem a nie :evil: :evil: :evil:
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lut 20, 2006 7:37 pm

tak trzeba bylo zrobic od razu - uaz ma banalnie prosta instalacje elektryczna :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn lut 20, 2006 10:08 pm

Ja tez mam silnik merca tylko 3.0 i przekladam cała instalacje z beczki do terenówki z wyłączeniem paru kabli np, grzania tylnej szyby :wink:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn lut 20, 2006 10:11 pm

To nie jest chyba dobry pomysl branie instalki z innego samochodu bo dlugosci kabli sa inne, rozmieszczenia i bedzie wiecej za przeproszeniem jebania niz by ja od nowa robic.

Instalacje w mire dobr±( jak na rosyjskie prywaciarskie wykonanie ) za 80z³ i wszystko pasowa³o super, dorabialem tylko 1 kabel od kierunku i kabel od pmgielnego, kable do NOTKI , kable do spryskiwacza i to wszystko :).

Ale jakby ktos mi zaproponowal lepsz± za 170z³ to bym bra³ :D Inwestycja raz na 100 lat wiec mozna zaplacic wiecej za lepsz±.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn lut 20, 2006 10:20 pm

tylko ze w moim przypadku nadwozie jestt samorobne dlugosci kabli bedą pasowały... wstawie całę zegary od beczki, itp itd :)2
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt lut 21, 2006 12:36 pm

wtedy to tak :) Ale w orginalnym uazie musialem przerzucac kontrolki kolejnoscia bo kable nie starczaly.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » wt lut 21, 2006 1:57 pm

a beczke z ktorej wyciagnelem instalacje i tak szabrowalem na czesci i tak.. :wink:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt lut 21, 2006 6:36 pm

Ta elektryka mnie wykonczy :cry: :cry: :cry:
Nie mam ladowania :cry: :cry: :cry: i nie wiem dlaczego...
POMOCY
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lut 21, 2006 6:49 pm

bo pewenie masz wiazke do innego alternatora i regulatora
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt lut 21, 2006 6:53 pm

a gdzie moge sprawdzic jak bylo w beczkach ?? ?? ??
A duzo bylo by roboty z zalozeniem uazowskiego alternatora ?? ?? ??
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lut 21, 2006 6:59 pm

ja w silniku beczki zapodalem alternator 9 diodowy z poldasa - bo akurat taki lezal na polce i do niego zapodalem mechaniczny regulator. Jak masz alternator boszowski to sprawa jest tez dosyc prosta - bodajze 1 kabel wzbudzenie 1 kabel kontrolka, niktore alternatory dieslowskie mialy takze wyjscie impulsatora do obrotomierza. Pozniej Bosch wypuszczal alternatory na ktore nie trzeba bylo podawac osobno wzbudzenia wzbudzenia :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt lut 21, 2006 7:05 pm

Bart03 pisze:ja w silniku beczki zapodalem alternator 9 diodowy z poldasa - bo akurat taki lezal na polce i do niego zapodalem mechaniczny regulator. Jak masz alternator boszowski to sprawa jest tez dosyc prosta - bodajze 1 kabel wzbudzenie 1 kabel kontrolka, niktore alternatory dieslowskie mialy takze wyjscie impulsatora do obrotomierza. Pozniej Bosch wypuszczal alternatory na ktore nie trzeba bylo podawac osobno wzbudzenia wzbudzenia :wink:
Mi sie wydaje bo nie pamietam dokladnie ze wychodza trzy przewody z alternatora tzn z tej kostki...a i tak nie laduje
tel 695-288-825

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości